Maare Nina zei toch 10k om te beginnen ?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:13 schreef pberends het volgende:
Net of Isabella moeilijk doet over 10k.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:15 schreef pberends het volgende:
Isabella: "Als je even naar de dok van de haven loopt ligt er nog 1 miljoen voor je klaar... die was ik vergeten op te halen"
Dat is waar ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:15 schreef pberends het volgende:
Isabella: "Als je even naar de dok van de haven loopt ligt er nog 1 miljoen voor je klaar... die was ik vergeten op te halen"
"Je regelt een relatie met Stefano voor mij of ik verlink je bij Ludo"quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:16 schreef Dizer het volgende:
Het had leuker geweest als Nina had gezegd:
Je maakt al mijn huiswerk de komende 6 jaar of ik verlink je bij Ludo![]()
1 miljoen in snippers ja...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:15 schreef pberends het volgende:
Waar is ze zo rijk van?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is waar ookWat is daar mee gebeurd???
En trouwens, Isabella is superrijk man... die kan de 10k best missen...
Vader hoteleigenaar?quote:
Erfenis...quote:
Ze werd vastgehouden door der ex-pooier...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:22 schreef babette21 het volgende:
ja hoe zat dat eigenlijk? die toekomstige vriending [zo voorspelbaar] van Isabella had dat kind toch gejat?!
ik zag haar laatst even met een mannetje in dat pretkeldertje van Jop en [later] Stefano.....
Hoe kom je er toch bij dat Susan op vrouwen valt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:22 schreef babette21 het volgende:
ja hoe zat dat eigenlijk? die toekomstige vriending [zo voorspelbaar] van Isabella had dat kind toch gejat?!
ik zag haar laatst even met een mannetje in dat pretkeldertje van Jop en [later] Stefano.....
Nee dat was meer en die waren van Ludoquote:
Nee klopt het gaat over het losgeld wat Isabella voor Amy wou betalen maar wat de ontvoerder nooit gekregen heeft het ligt dus nog ergens in de haven.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:25 schreef babette21 het volgende:
ow... en dat was alles?! want jullie hadden 't over 1 miljoen in de haven?
en ik dacht aan die snippers, maar bedenk me nu dat dat in 'n parkeergarage [van showbizzcity] was, dus kennelijk hebben we 't niet over hetzelfde....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |