Sorry hoor maar gevangen genomen, gedrogeerd, bijna verbrand... dat kan trauma's opleveren hoor.. je kan er zo gek van worden dat je slecht wordt!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:34 schreef Heleen17 het volgende:
OMG!!! Dit is echt te ongeloofwaardig voor woorden! Dat Nina opeens 8 jaar ouder is...okee, maar dat ze opeens het slechte pad op is gegaan slaat helemaal nergens op!!!
Dat ze een jaar of 16 is is juist niet realistischquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:34 schreef Heleen17 het volgende:
OMG!!! Dit is echt te ongeloofwaardig voor woorden! Dat Nina opeens 8 jaar ouder is...okee, maar dat ze opeens het slechte pad op is gegaan slaat helemaal nergens op!!!
Slecht ik vind niet dat ze slecht aan het doen is nu Isa mag blij zijn dat ze niks aan pappie verteldquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry hoor maar gevangen genomen, gedrogeerd, bijna verbrand... dat kan trauma's opleveren hoor.. je kan er zo gek van worden dat je slecht wordt!
Ah manquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:37 schreef Heleen17 het volgende:
Wat moet zij in hemelsaam met 10.000 euro? Net bekomen van haar trauma of ze stelt al eisen. Ik vind dit echt nergens op slaan, maar goed...het geeft wel weer een leuke wending aan het verhaal en Nina is in ieder geval niet meer zo suf.
benieuwd hoe oud ninaas broertje nu isquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:36 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat ze een jaar of 16 is is juist niet realistisch
Ja zo oud lijkt ze niet hequote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:37 schreef babette21 het volgende:
oh en ik geef haar nog steeds hooguit 14....
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:38 schreef mother-mother het volgende:
[..]
benieuwd hoe oud ninaas broertje nu is![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Was ik dus al bang voor, Nina heeft dus duidelijk alles vedrongen...
Vind ik ook wel mee vallen inderdaad.quote:
Man! Ik vond dat echt heel cool! Ik hou van flashbacks!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:39 schreef Frey het volgende:
Ik vond de flashbacks van Ray wel weer leuk om te zien. Vooral met Benjamin.
Je treft het wel vandaag. Boeiende verhaallijn voor Ray ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:37 schreef babette21 het volgende:
heb ik weer... kijk ik ook weer 's, komt die walgelijke Pascale spontaan voorbij
Nina trekt hetzelfde gezicht als Marieke [dat zusje van Janine] ofwel: ze lijkt op haar tante
Toen ze vorig jaar na de kliniek ging zat ze nog haar barbie te kammen, dus een beetje vaag dit.quote:
Ze moet die suffe kinderkamer natuurlijk nog opnieuw inrichten.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:37 schreef Heleen17 het volgende:
Wat moet zij in hemelsaam met 10.000 euro? Net bekomen van haar trauma of ze stelt al eisen. Ik vind dit echt nergens op slaan, maar goed...het geeft wel weer een leuke wending aan het verhaal en Nina is in ieder geval niet meer zo suf.
Nee lelijk nietquote:
Het gaat hier om een mening.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee lelijk niet
Iemand als Roxy die was lelijk![]()
Ik ook, der gezicht is niet symmetrisch of zoquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ook, der gezicht is niet symmetrisch of zo
Maar het zou best wel een kind van Ludo en Janine kunne zijn!
Dat zo een mooie mamma, zo een lelijk kind krijgt![]()
Roxy wasquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee lelijk niet
Iemand als Roxy die was lelijk![]()
Onzin, ik lag in een deuk... Das dusquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:50 schreef BVO het volgende:
Maar goed, GTST heeft zojuist dus weer een nieuw dieptepunt bereikt.
genen van paps waren kennenlijk sterker.....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:48 schreef Dizer het volgende:
Dat zo een mooie mamma, zo een lelijk kind krijgt![]()
Ik ook inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Onzin, ik lag in een deuk... Das dus
En ik vond het een leuke aflevering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |