Wat mark zegt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:34 schreef BVO het volgende:
Noem 'ns hun beste nummer..
Dan download ik die ff..
Hij kent geen artiesten van voor zijn tijd.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:46 schreef Svensational het volgende:
Kom op BVO. Simon & Garfunkel moet je kennen
Ik kende ze niet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:46 schreef Svensational het volgende:
Kom op BVO. Simon & Garfunkel moet je kennen
quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij kent geen artiesten van voor zijn tijd.
Dat zeg ik net 3 keer.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:48 schreef Svensational het volgende:
Maar je hebt ook nog nooit van ze gehoord![]()
![]()
Ik vind het knap als je die stemmen zo lang uit kan houden. Ik word na een tijdje gillend gek.quote:
Ja sorry hoor, maar mijn bek valt hier echt gewoon wagenwijd van open.quote:
Doe maar gauw weer dicht dan, staat ook zo lullig anders.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar mijn bek valt hier echt gewoon wagenwijd van open.![]()
Dat is gewoon hetzelfde als de Beatles niet kennen. Of Elvis Presley. Of niet weten dat er twee wereldoorlogen zijn geweestquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Doe maar gauw weer dicht dan, staat ook zo lullig anders..
Whehequote:
Ik wist niet eens dat je dat hier had.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:56 schreef PeRi het volgende:
BVo? Kom je weleens filosofie studenten tegen op de EUR? Zo ja, wat vind je van hen? Hoe komt de studie op je over?
Je hoeft er niet perse op te letten ofzo hoor. Ik vroeg het me gewoon afquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Economie zit doorgaans in een ander gebouw dan Geschiedenis, Recht, enz.. Maar ik zal er eens op letten..
Dus ik dat zo aan een paar anderen vragen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Echt, als je Simon & Garfunkel niet kent is er iets mis met je.
Dat je ze niet goed vindt is iets anders.
Hallo, welkom!quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:39 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik ben bar_rel aangenaaam
Het is saai hier of niet?![]()
Ik ben slecht met namen.quote:
Hallo Inso.quote:
Geinig zeg!quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hallo Inso.
Welkom in de showchat. Ja Show, dat is geen spelfout. Als in slowchat, maar we bevinden ons natuurlijk in het SHO forum. Grappig gevonden heh!
Heb ik verzonnen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:42 schreef PeRi het volgende:
Grappig gevonden heh!
Mja, grappig... de grote vraag is natuurlijk..... *tromgeroffel*quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat heeft BVO verzonnen. Hij zal wel een heel erg grappige jongen zijn!
jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mja, grappig... de grote vraag is natuurlijk..... *tromgeroffel*
Heeft hij smaak?
Oh en wie mag dat wel niet zijn?quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hallo, welkom!
Nee hoor, het is hier juist hartstikke gezellig. Er was hier een jongen die nu stage heeft, waardoor hij niet zoveel meer kan fokken. Sindsdien werd het alleen maar gezelliger.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hallo, welkom!
Nee hoor, het is hier juist hartstikke gezellig. Er was hier een jongen die nu stage heeft, waardoor hij niet zoveel meer kan fokken. Sindsdien werd het alleen maar gezelliger.
Volgens Bupatih niet. Maar dat is natuurlijk ook maar relatief.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mja, grappig... de grote vraag is natuurlijk..... *tromgeroffel*
Heeft hij smaak?
Bupie kijkt niet eens Law & Order, dus heeft hij op het gebied van smaak niets te zeggen!quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Volgens Bupatih niet. Maar dat is natuurlijk ook maar relatief.
Like a bridge over troublequote:
En je gaat nu voor de #1-positie?quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:40 schreef Insomaniac het volgende:
Ik sta op nummer 37 in het ShowChat-posts lijstje van RC..
Ja, iedereen moet dat nummer toch gewoon kennenquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
en Mrs. Robinson jezus love you more then you will know ooh oooh ooh![]()
Wel als je een beetje muziek kennis hebtquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, iedereen moet dat nummer toch gewoon kennen?
Bupie heeft het druk met bloggen en examens, dus ja!quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
En je gaat nu voor de #1-positie?![]()
Like a bridge over troubled water!quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Like a bridge over trouble![]()
practige muziek
en Mrs. Robinson jezus love you more then you will know ooh oooh ooh![]()
Geloof je het als ik zeg dat ik gewoon een stukje deed en dus daarom niet de hele zin ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Like a bridge over troubled water!
Doe het dan goed..
Woeiiiii.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Bupie heeft het druk met bloggen en examens, dus ja!!
quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat klopt niet he!!quote:Geslacht: Man
Ik ben dol op misleiding.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Dat klopt niet he!! [afbeelding]
Dat geflopte programma van de Varaquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:26 schreef Dada het volgende:
Ach wat, jullie hebben geen van allen smaak. Wie kent hier The Band![]()
Jaja, altijd als ik een goed nummer wil posten, doe ik ook maar een deel van de titel waardoor hetquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Geloof je het als ik zeg dat ik gewoon een stukje deed en dus daarom niet de hele zin ?![]()
Ja, met dat ene huppelmeisje! D'r naam ligt op het puntje van m'n tong.....quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat geflopte programma van de Vara?
De eerste cultuurbarbaar heeft zich laten zienquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:29 schreef Svensational het volgende:
Dat geflopte programma van de Vara?
Noem één band lidquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:31 schreef PeRi het volgende:
The Band is tof.
Maak nou aahaaaf!!!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jaja, altijd als ik een goed nummer wil posten, doe ik ook maar een deel van de titel waardoor het
..nergens op slaat!quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maak nou aahaaaf!!!!MAAK AF! [afbeelding]
Terence Scheurs?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:30 schreef Insomaniac het volgende:
Ja, met dat ene huppelmeisje! D'r naam ligt op het puntje van m'n tong.....
Hee, het is dus geflopt he! Ik heb het dan ook nooit gekekenquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:30 schreef Dada het volgende:
[..]
De eerste cultuurbarbaar heeft zich laten zien
quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:32 schreef PeRi het volgende:
Sorry Dada.
Ja! Terence! Die vind ik zó leueueuek!quote:
Ik wel.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, het is dus geflopt he! Ik heb het dan ook nooit gekeken
Ik geloof het wel.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:34 schreef Insomaniac het volgende:
Ja! Terence! Die vind ik zó leueueuek!. Ze had ook heel lang met Michiel Huisman, toch?
Gek, ik hebt het niet over een TV programma maar over een echte bandquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:33 schreef Svensational het volgende:
Hee, het is dus geflopt he! Ik heb het dan ook nooit gekeken
Terence is leukquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik geloof het wel.
Ze zat toch ook in SixPack? Daar vond ik haar maar vervelend, eik.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:34 schreef PeRi het volgende:
http://theband.hiof.no/ Oh maar dat klinkt nog best okay!
Mja, heb r een keer bij 6pack gezien, toen deed ze een zonnebloem na. Dat was welquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik geloof het wel.
Ze zat toch ook in SixPack? Daar vond ik haar maar vervelend, eik.
Het zal wel een goeie band zijn dan met zo'n originele naamquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:35 schreef Dada het volgende:
[..]
Gek, ik hebt het niet over een TV programma maar over een echte band
You really do me adore me now, don't you!?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:36 schreef Dada het volgende:
[..]PeRi
Wel lastig zoeken he
Geweldige band
Ik adoreer geen Engels sprekende Nederlandersquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:38 schreef PeRi het volgende:
You really do me adore me now, don't you!?
Eerst google hit op The Band.![]()
Been there, done that.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja hallo, Sin City komt al bijna uit..
En ik ga volgende week naar Dear Wendy.. Script van Lars von Trier, regie door Thomas Vinterberg. Klinkt goed.
.
Je hebt SC toch niet gedownload he?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:43 schreef PeRi het volgende:
Been there, done that.
Sin City, een van de gaafste die ik dit jaar gezien heb. En Dear Wendy is ook lief, maar ik had hogere verwachtingen ervan.
Is dat die film metquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja hallo, Sin City komt al bijna uit..
Denk je zo over elke film of zou ze er in den beginne wel inzittenquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
ondanks dat. Nicole Kidman.
. er niet in zit.
Ik weet niet of Elisha (wat ik maar een overgewaardeerde babe vind) erin zit, maar Jessica wel. Net als Rosario Dawson en Alexis Bledel en Brittany Murphy.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:44 schreef Svensational het volgende:
Is dat die film metElisha Cuthbert
en Jessica Alba?
Ik vind haar echt fantastisch. Niet alleen qua uiterlijk, maar ook als actrice.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:45 schreef PeRi het volgende:
Ik kan nooit zo goed kijken maar films met Nicole. Op den duur ga ik me altijd irriteren aan haar.
Ik zit altijd alleen maar gebiologeerd naar haar bewegingsloze voorhoofd te staren.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:45 schreef PeRi het volgende:
Ik kan nooit zo goed kijken maar films met Nicole. Op den duur ga ik me altijd irriteren aan haar.
Dogville vond ik niks. Dus ik zal de rest ook niet gaan volgen denk ikquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vind haar echt fantastisch. Niet alleen qua uiterlijk, maar ook als actrice.
En Sven: Manderlay is een deel van een filmtrilogie/drieluik van Lars von Trier. Deel een was Dogville, die is uit 2003, Manderlay is deel 2 en over 2 jaar ofzo komt deel 3 uit. Nicole zou ook in deel 2 spelen maar due to conflicting schedules is dat niet doorgegaan. Bryce Dallas Howard (van The Village) heeft haar rol nu overgenomen. In deel 3 gaan Nicole en Bryce de hoofdrol (dat is in alledrie de films Grace) delen, geen idee hoe dat eruit gaat zien..
Gek!quote:
Ik weet niet wat het is. Ik kan gewoon niet te lang naar haar blijven kijken.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik zit altijd alleen maar gebiologeerd naar haar bewegingsloze voorhoofd te staren.
Dogville vond ik echt heel erg goed (niet zo goed als het meesterwerk Dancer In The Dark, maar ja, dat is geen enkele film), maar ik kan me goed voorstellen dat mensen dat niks vinden.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:49 schreef PeRi het volgende:
Dogville vond ik niks. Dus ik zal de rest ook niet gaan volgen denk ik![]()
In Birth vond ik haar wel erg goed overigens. Maar het duurde weer te lang die film en zij zat erin, dus werd het vervelend
Vind het ook niet prettig als Kidman meespeelt in een film. Irriteer me aan haar.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:50 schreef PeRi het volgende:
Ik weet niet wat het is. Ik kan gewoon niet te lang naar haar blijven kijken.![]()
Nee, wat is het?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:52 schreef PeRi het volgende:
Tom! Je hebt vast wel Jeux d'enfants gezien? Die MOET je echt zien, iedereen trouwens.
Foei! http://imdb.com/title/tt0364517/ En verder zeg ik niks. Alleen dat je 'm moet zien. En snel!quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, wat is het?
*schrijft naam op lijstje voor snobfilmmarathon die eraan zit te komen*.
Garden State.quote:
Garden STate is de eerste film die ik ga huren na de examens, daar heb ik zoveel over gehoord.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:00 schreef PeRi het volgende:
-films-
Mulholland Drive is echt kut, vind ik.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:02 schreef PeRi het volgende:
Mulholland Drive.
Twin Peaks.
Requiem for a dream.
Discovery of heaven (boek is beter, maar film is ook goed).
Wat Bupatih vindt is niet relatief.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Volgens Bupatih niet. Maar dat is natuurlijk ook maar relatief.
Hahaha, okay, is goed.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:02 schreef PeRi het volgende:
Je hoort het wel als me nog iets te binnen schiet
Nee, maar hij heeft wel Inso bij zijn favo fokkers staan.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Bupie kijkt niet eens Law & Order, dus heeft hij op het gebied van smaak niets te zeggen!
Oh ja.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die heb ik wel gezien.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:52 schreef PeRi het volgende:
Tom! Je hebt vast wel Jeux d'enfants gezien? Die MOET je echt zien, iedereen trouwens.
Die vond ik echt gruwelijk saai.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:09 schreef PeRi het volgende:
Ik wil film kijken nu.
Heb deze nog liggen: Edi op aanraden van Duiveltja. Ben benieuwd!
The Corlor Puprle en PI zijn echt vet! En Lost in translation ook! Maar ik heb nu ook hetzelfde bij Scarlett als Nicole Kidmanquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Cidade de Deus.
Todo Sobre Mi Madre.
La Vie ręvée des anges.
Pi.
Fargo.
House Of Sand And Fog.
Lost In Translation.
The Color Purple.
En dat ziet er goed uit, Bupa. Die wordt ook genoteerd.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
Garden State.
Amélie.
Ętre Et Avoir.
The station agent.
Big Fish.
La Mala Educación.
Un Long dimanche..
Max.
Amen.
Elephant.
Heb je iets tegen gruwelijk lekkere actrices ofzo?quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:11 schreef PeRi het volgende:
The Corlor Puprle en PI zijn echt vet! En Lost in translation ook! Maar ik heb nu ook hetzelfde bij Scarlett als Nicole Kidman
Ohh en A love song for Bobby Long! Die moeten jullie ook zien!
Gruwelijk lekker, niet echt neequote:Op donderdag 26 mei 2005 20:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Heb je iets tegen gruwelijk lekkere actrices ofzo?.
Hij was vorige week vrijdag op tv.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
En dat ziet er goed uit, Bupa. Die wordt ook genoteerd.
De doorgestreepte heb ik NIET gezien.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:12 schreef PeRi het volgende:
Ja waarom streep je ze door? Welke heb je gezien en welke niet?
Dat soort films zijn altijd moeilijk om te huren.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:14 schreef Bupatih het volgende:
Hij was vorige week vrijdag op tv.
Zo'n "nederland 3-vrijdag-avond-film"
Maar ik vond hem echt verdacht goed.![]()
Kijk ik de dag erna op imdb. com.... 8.4/10![]()
![]()
Uitrusten voor je examens.... op vrijdagavondquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat soort films zijn altijd moeilijk om te huren..
Maar ik heb 'm toen niet gekeken omdat ik wou uitrusten voor m'n examens.. Heb ik nu dus alweer spijt van.
.
Zeker vanwege ene Caro Lenssen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:18 schreef Svensational het volgende:
Vorige week was Stille Nacht op tv. Mooie film.Maar aangezien ik em goed vond, zal de rest em wel bagger vinden
!
Hahah, okay, veel plezier met Mala Educacion dan.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:18 schreef PeRi het volgende:
Ik ga! Ik wil La Mala Educacíon kijken
Jullie hebben gezorgd dat ik geen zin heb om teleurgesteld te worden in Edi.
Die hebben wij hier op DVD. Maar of ik em gezien heb weet ik niet zo gauwquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb een keer op vrijdagavond Vie ręvée des anges op Nederland 3 gezien. Fantastische film.. Heel indringend verhaal over 2 vriendinnen die uit elkaar groeien.
Die is ook metquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:20 schreef Svensational het volgende:
Die hebben wij hier op DVD. Maar of ik em gezien heb weet ik niet zo gauw
Wat ik ook een mooie film vond: L'auberge Espagnole
Jaaaaaaa die was leuk! Die is echt grappig! Ik heb me dood zitten lachen toen ik die keek. Met Audreyquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die hebben wij hier op DVD. Maar of ik em gezien heb weet ik niet zo gauw
Wat ik ook een mooie film vond: L'auberge Espagnole
Als dat Amelie is dan: Ja!quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die is ook met. Audrey Tautou.
he?
En waar is 'hier'? Thuis?.
Gaaf!quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:26 schreef Svensational het volgende:
Ja! Mijn broer studeert Frans dus die koopt dat allemaal
Hij heeft niet eens een topic in MEDquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:09 schreef MissBliss het volgende:
Bupa!!!!!! Weblogger!
Gefeliciteerd lieverd
Ik ga bijna naar bedquote:
Die arme schatquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens een topic in MED
Gezelligquote:
Alsjeblieft niet zeg.quote:
Ja!quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die arme schat
Heeft ie al gelogd?![]()
Ik hoef nog maar 1 dag te schoffelenquote:
Jij geluksvogel jij!quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoef nog maar 1 dag te schoffelen[afbeelding]
Ach, het is maar hoe je het bekijkt, sommige mensen hoeven helemaal nooit te schoffelenquote:
Werkeloos zijn is tof menquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, het is maar hoe je het bekijkt, sommige mensen hoeven helemaal nooit te schoffelen!
Het lijkt mij ook retegaaf!!!! Ik kom wel rond van die ww-uitkering.quote:
Echt waar?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:09 schreef MissBliss het volgende:
Bupa!!!!!! Weblogger!
Gefeliciteerd lieverd
Sinds wanneer krijgen nieuwe webloggers een MEDje?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens een topic in MED
Nee, sorry grapjequote:
Of gewoon van je spaargeldquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook retegaaf!!!! Ik kom wel rond van die ww-uitkering.
Neequote:Op donderdag 26 mei 2005 22:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hoezo, ga je wat lelijks over mij schrijven dan?![]()
![]()
quote:
Tuurlijk vind ik het voor herhaling vatbaarquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee
Maar dat het niet eenmalig was.
Of vind je het voor herhaling vatbaar?
Nou, ik dacht dat jij wel belangrijk genoeg was om in MED te komenquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sinds wanneer krijgen nieuwe webloggers een MEDje?
Dan is het goed.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Tuurlijk vind ik het voor herhaling vatbaar
Nee joh.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, ik dacht dat jij wel belangrijk genoeg was om in MED te komen
quote:Bupatih. Wie is er niet mee opgegroeid? Juist, iedereen. Gehaat of aanbeden, Bupatih is er voor iedereen.
En hoe ziet hij zichzelf?
"Door in de spiegel te kijken".
Dat is nou Bupatih.
Het zal wel weer aan mijn slechte smaak liggen, maar dat vind ik dus nu al het grootste kutnummer van 2005.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:49 schreef Tania18 het volgende:
Maar je weet niet watskeburt, watskeburt
En ik drink tot de modderfokking fles leeg isquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:49 schreef Tania18 het volgende:
Maar je weet niet watskeburt, watskeburt
Ik vind het leuk, ik kan er ook niks aan doenquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Het zal wel weer aan mijn slechte smaak liggen, maar dat vind ik dus nu al het grootste kutnummer van 2005.
Je hebt gelijk, schat.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Het zal wel weer aan mijn slechte smaak liggen, maar dat vind ik dus nu al het grootste kutnummer van 2005.
Ik zal wel ziek zijn ofzo, want ik ben het dus alweer met je eensquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ken het niet (quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Vieze Freddiejjjjquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
En ik drink tot de modderfokking fles leeg isIk ken een zin uit dat walgelijke liedje
![]()
Met mij vrijenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:03 schreef babette21 het volgende:
Verdomme, heb ik vakantie, word ik om 8.30 uur wakken....
wat moet ik met al die vrije tijd???
quote:
goh jullie zitten wel op één lijn...quote:
fijn Diz!!quote:Goedemorgen allemaal, ik ben erg vrolijk na een rotperiode die ik gelukkig heb afgesloten
geen idee, ben hier ook al 'n tijdje niet geweest...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:06 schreef Dizer het volgende:
Tijd geleden dat ik hier was, hoe is het hier?
Moppiequote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:08 schreef babette21 het volgende:
oh Dizertje hier, dat is wel lekker wakker worden....
[..]
[..]
goh jullie zitten wel op één lijn...
maar 't zonnetje schijnt zo lekker en ik ben nog te duf voor sex...
[..]
fijn Diz!!rotperiodes zijn waardeloos.....
Zie vorige post.. ben aan het werk...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen idee, ben hier ook al 'n tijdje niet geweest...
ben je vrij vandaag??
Idem, goed te horen dat het beter met je gaat. Ik lach me sufquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:04 schreef Dizer het volgende:
Goedemorgen allemaal, ik ben erg vrolijk na een rotperiode die ik gelukkig heb afgesloten
ik heb geen tuin.... en vanavond heb ik een etentjequote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:11 schreef Dizer het volgende:
Zie vorige post.. ben aan het werk...
Gaan we dan vanavond vrijen, buiten in de tuin
Nou op balkon dan, als het etentje voorbij isquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb geen tuin.... en vanavond heb ik een etentje
hallo ik ben niet te reserveren ofzo....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:21 schreef Dizer het volgende:
Nou op balkon dan, als het etentje voorbij is
Maar ik ga
omgquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:41 schreef BVO het volgende:
Perrow Is 'ie nou wel of geen kloon van Orginial?!?!?. is weer lekker bezig.
.
jezelf pijpen
Wat die jij in dat topic??quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:41 schreef BVO het volgende:
.
jezelf pijpen
Zeggen ze allemaalquote:
Zijn sigquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:41 schreef BVO het volgende:
.
jezelf pijpen
Nee, dat is 'em niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeggen ze allemaal
Trouwens, de nieuwe Orginial is Classique of zo..
Ik mail je dadelijk schatquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:07 schreef Dizer het volgende:
[..]Terug
Ik wacht nog steeds op nieuwe mail![]()
Leuk toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:07 schreef BVO het volgende:
Je weblog is wel erg zomers, Christine.
Waarom reageert er niemand?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:07 schreef BVO het volgende:
Je weblog is wel erg zomers, Christine.
Jaaaaaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:42 schreef babette21 het volgende:
nou Dizer man, ga nou 's aan je werk....!!!
wil je 'n kadootje??
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:59 schreef babette21 het volgende:
nooit te hoge verwachtingen hebben Diz....
maar eh, de tekst mag je wel enigzins als "eigen" beschouwen
en als wij een dochter krijgen, kun je over 25 jaar ongeveer 't zelfde beeld verwachten![]()
puik planquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:19 schreef Tania18 het volgende:
Ik ga zo ook de zon in. Zonnebrandcreme staat klaar, stoel is neergezet, nu nog even bikini aan en dan ben ik straks pikzwart![]()
Mijne is aan nuquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:29 schreef Bupatih het volgende:
Ik weet niet wat jullie doen, maar ik trek mijn bikini aan.
Oh ja?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mijne is aan nu![]()
Alleen ik heb even in de tuin gekeken op de thermometer en het is er 34 graden in de schaduw
Verschrompelde ballen zul jij toch niet krijgen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:35 schreef Tania18 het volgende:
Is het handig om met een laptop in de zon te gaan zitten? Nee he?!?
jawel hoor, doe ik ook zo vaak... als je maar zorgt dat de zon niet op je scherm spiegeltquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:35 schreef Tania18 het volgende:
Is het handig om met een laptop in de zon te gaan zitten? Nee he?!?
Oke, dan ga ik het maar eens proberenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
jawel hoor, doe ik ook zo vaak... als je maar zorgt dat de zon niet op je scherm spiegelt
* Babette gaat 't balkon weer op, zonder pc maar met chocoladeijs... en ja, in bikini...
Hey meisiequote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:55 schreef MissBliss het volgende:
Hoi
Hey Markquote:
Nee, 21 is ook al overratedquote:
27quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:06 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nee, 21 is ook al overrated
Net als 20, 19, 18 en alles daarvoor
Wanneer wordt 't nou s leuk?
Hey, heb die overhemd trouwens niet kunnen vinden gisteravond (die roze)quote:
Waar was jij nou aan het vissen zodat je op een AnimalSex pagina bent terechtgekomenquote:
Nouquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hey, heb die overhemd trouwens niet kunnen vinden gisteravond (die roze)![]()
Als het goed is ben ik volgend jaar al afgestudeerdquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
27
Want dan ben je afgestudeerd en je bent het huis uit.. ik dan![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar was jij nou aan het vissen zodat je op een AnimalSex pagina bent terechtgekomen
Als jij 'm ergens ziet hangen / liggen moet je 't even tegen me zeggen ... liefst lange mouwquote:
Ik heb hem niet gezien, ik weet niet wat voor overhemd het isquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Als jij 'm ergens ziet hangen / liggen moet je 't even tegen me zeggen ... liefst lange mouw
Ik ben er nog niet uit wat ik na m'n HBO ga doen... misschien ook nog wel 2 jaar universiteit erachter aan... ben ik 24 als ik klaar ben met uni. Ook niet gek ... maarja, ben zooooo zat van schoolquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:14 schreef Dizer het volgende:
Ik ben over 2 maanden afgestudeerd HBO en daarna nog 2 jaar Uni en daarna nog 1 jaar werken en dan pas het huis uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |