Like a bridge over troublequote:
En je gaat nu voor de #1-positie?quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:40 schreef Insomaniac het volgende:
Ik sta op nummer 37 in het ShowChat-posts lijstje van RC..
Ja, iedereen moet dat nummer toch gewoon kennenquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
en Mrs. Robinson jezus love you more then you will know ooh oooh ooh![]()
Wel als je een beetje muziek kennis hebtquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, iedereen moet dat nummer toch gewoon kennen?
Bupie heeft het druk met bloggen en examens, dus ja!quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
En je gaat nu voor de #1-positie?![]()
Like a bridge over troubled water!quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Like a bridge over trouble![]()
practige muziek
en Mrs. Robinson jezus love you more then you will know ooh oooh ooh![]()
Geloof je het als ik zeg dat ik gewoon een stukje deed en dus daarom niet de hele zin ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Like a bridge over troubled water!
Doe het dan goed..
Woeiiiii.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Bupie heeft het druk met bloggen en examens, dus ja!!
quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Bupie heeft het druk met bloggen en examens, dus ja!!
Dat klopt niet he!!quote:Geslacht: Man
Ik ben dol op misleiding.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Dat klopt niet he!! [afbeelding]
Dat geflopte programma van de Varaquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:26 schreef Dada het volgende:
Ach wat, jullie hebben geen van allen smaak. Wie kent hier The Band![]()
Jaja, altijd als ik een goed nummer wil posten, doe ik ook maar een deel van de titel waardoor hetquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Geloof je het als ik zeg dat ik gewoon een stukje deed en dus daarom niet de hele zin ?![]()
Ja, met dat ene huppelmeisje! D'r naam ligt op het puntje van m'n tong.....quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat geflopte programma van de Vara?
De eerste cultuurbarbaar heeft zich laten zienquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:29 schreef Svensational het volgende:
Dat geflopte programma van de Vara?
Noem één band lidquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:31 schreef PeRi het volgende:
The Band is tof.
Maak nou aahaaaf!!!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jaja, altijd als ik een goed nummer wil posten, doe ik ook maar een deel van de titel waardoor het
..nergens op slaat!quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maak nou aahaaaf!!!!MAAK AF! [afbeelding]
Terence Scheurs?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:30 schreef Insomaniac het volgende:
Ja, met dat ene huppelmeisje! D'r naam ligt op het puntje van m'n tong.....
Hee, het is dus geflopt he! Ik heb het dan ook nooit gekekenquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:30 schreef Dada het volgende:
[..]
De eerste cultuurbarbaar heeft zich laten zien
quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:32 schreef PeRi het volgende:
Sorry Dada.
Ja! Terence! Die vind ik zó leueueuek!quote:
Ik wel.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, het is dus geflopt he! Ik heb het dan ook nooit gekeken
Ik geloof het wel.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:34 schreef Insomaniac het volgende:
Ja! Terence! Die vind ik zó leueueuek!. Ze had ook heel lang met Michiel Huisman, toch?
Gek, ik hebt het niet over een TV programma maar over een echte bandquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:33 schreef Svensational het volgende:
Hee, het is dus geflopt he! Ik heb het dan ook nooit gekeken
Terence is leukquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik geloof het wel.
Ze zat toch ook in SixPack? Daar vond ik haar maar vervelend, eik.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:34 schreef PeRi het volgende:
http://theband.hiof.no/ Oh maar dat klinkt nog best okay!
Mja, heb r een keer bij 6pack gezien, toen deed ze een zonnebloem na. Dat was welquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik geloof het wel.
Ze zat toch ook in SixPack? Daar vond ik haar maar vervelend, eik.
Het zal wel een goeie band zijn dan met zo'n originele naamquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:35 schreef Dada het volgende:
[..]
Gek, ik hebt het niet over een TV programma maar over een echte band
You really do me adore me now, don't you!?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:36 schreef Dada het volgende:
[..]PeRi
Wel lastig zoeken he
Geweldige band
Ik adoreer geen Engels sprekende Nederlandersquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:38 schreef PeRi het volgende:
You really do me adore me now, don't you!?
Eerst google hit op The Band.![]()
Been there, done that.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja hallo, Sin City komt al bijna uit..
En ik ga volgende week naar Dear Wendy.. Script van Lars von Trier, regie door Thomas Vinterberg. Klinkt goed.
.
Je hebt SC toch niet gedownload he?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:43 schreef PeRi het volgende:
Been there, done that.
Sin City, een van de gaafste die ik dit jaar gezien heb. En Dear Wendy is ook lief, maar ik had hogere verwachtingen ervan.
Is dat die film metquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja hallo, Sin City komt al bijna uit..
Denk je zo over elke film of zou ze er in den beginne wel inzittenquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
ondanks dat. Nicole Kidman.
. er niet in zit.
Ik weet niet of Elisha (wat ik maar een overgewaardeerde babe vind) erin zit, maar Jessica wel. Net als Rosario Dawson en Alexis Bledel en Brittany Murphy.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:44 schreef Svensational het volgende:
Is dat die film metElisha Cuthbert
en Jessica Alba?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |