Ik adoreer geen Engels sprekende Nederlandersquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:38 schreef PeRi het volgende:
You really do me adore me now, don't you!?
Eerst google hit op The Band.![]()
Been there, done that.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja hallo, Sin City komt al bijna uit..
En ik ga volgende week naar Dear Wendy.. Script van Lars von Trier, regie door Thomas Vinterberg. Klinkt goed.
.
Je hebt SC toch niet gedownload he?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:43 schreef PeRi het volgende:
Been there, done that.
Sin City, een van de gaafste die ik dit jaar gezien heb. En Dear Wendy is ook lief, maar ik had hogere verwachtingen ervan.
Is dat die film metquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja hallo, Sin City komt al bijna uit..
Denk je zo over elke film of zou ze er in den beginne wel inzittenquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
ondanks dat. Nicole Kidman.
. er niet in zit.
Ik weet niet of Elisha (wat ik maar een overgewaardeerde babe vind) erin zit, maar Jessica wel. Net als Rosario Dawson en Alexis Bledel en Brittany Murphy.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:44 schreef Svensational het volgende:
Is dat die film metElisha Cuthbert
en Jessica Alba?
Ik vind haar echt fantastisch. Niet alleen qua uiterlijk, maar ook als actrice.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:45 schreef PeRi het volgende:
Ik kan nooit zo goed kijken maar films met Nicole. Op den duur ga ik me altijd irriteren aan haar.
Ik zit altijd alleen maar gebiologeerd naar haar bewegingsloze voorhoofd te staren.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:45 schreef PeRi het volgende:
Ik kan nooit zo goed kijken maar films met Nicole. Op den duur ga ik me altijd irriteren aan haar.
Dogville vond ik niks. Dus ik zal de rest ook niet gaan volgen denk ikquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vind haar echt fantastisch. Niet alleen qua uiterlijk, maar ook als actrice.
En Sven: Manderlay is een deel van een filmtrilogie/drieluik van Lars von Trier. Deel een was Dogville, die is uit 2003, Manderlay is deel 2 en over 2 jaar ofzo komt deel 3 uit. Nicole zou ook in deel 2 spelen maar due to conflicting schedules is dat niet doorgegaan. Bryce Dallas Howard (van The Village) heeft haar rol nu overgenomen. In deel 3 gaan Nicole en Bryce de hoofdrol (dat is in alledrie de films Grace) delen, geen idee hoe dat eruit gaat zien..
Gek!quote:
Ik weet niet wat het is. Ik kan gewoon niet te lang naar haar blijven kijken.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik zit altijd alleen maar gebiologeerd naar haar bewegingsloze voorhoofd te staren.
Dogville vond ik echt heel erg goed (niet zo goed als het meesterwerk Dancer In The Dark, maar ja, dat is geen enkele film), maar ik kan me goed voorstellen dat mensen dat niks vinden.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:49 schreef PeRi het volgende:
Dogville vond ik niks. Dus ik zal de rest ook niet gaan volgen denk ik![]()
In Birth vond ik haar wel erg goed overigens. Maar het duurde weer te lang die film en zij zat erin, dus werd het vervelend
Vind het ook niet prettig als Kidman meespeelt in een film. Irriteer me aan haar.quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:50 schreef PeRi het volgende:
Ik weet niet wat het is. Ik kan gewoon niet te lang naar haar blijven kijken.![]()
Nee, wat is het?quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:52 schreef PeRi het volgende:
Tom! Je hebt vast wel Jeux d'enfants gezien? Die MOET je echt zien, iedereen trouwens.
Foei! http://imdb.com/title/tt0364517/ En verder zeg ik niks. Alleen dat je 'm moet zien. En snel!quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, wat is het?
*schrijft naam op lijstje voor snobfilmmarathon die eraan zit te komen*.
Garden State.quote:
Garden STate is de eerste film die ik ga huren na de examens, daar heb ik zoveel over gehoord.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:00 schreef PeRi het volgende:
-films-
Mulholland Drive is echt kut, vind ik.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:02 schreef PeRi het volgende:
Mulholland Drive.
Twin Peaks.
Requiem for a dream.
Discovery of heaven (boek is beter, maar film is ook goed).
Wat Bupatih vindt is niet relatief.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Volgens Bupatih niet. Maar dat is natuurlijk ook maar relatief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |