Verschrompelde ballen zul jij toch niet krijgen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:35 schreef Tania18 het volgende:
Is het handig om met een laptop in de zon te gaan zitten? Nee he?!?
jawel hoor, doe ik ook zo vaak... als je maar zorgt dat de zon niet op je scherm spiegeltquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:35 schreef Tania18 het volgende:
Is het handig om met een laptop in de zon te gaan zitten? Nee he?!?
Oke, dan ga ik het maar eens proberenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
jawel hoor, doe ik ook zo vaak... als je maar zorgt dat de zon niet op je scherm spiegelt
* Babette gaat 't balkon weer op, zonder pc maar met chocoladeijs... en ja, in bikini...
Hey meisiequote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:55 schreef MissBliss het volgende:
Hoi
Hey Markquote:
Nee, 21 is ook al overratedquote:
27quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:06 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nee, 21 is ook al overrated
Net als 20, 19, 18 en alles daarvoor
Wanneer wordt 't nou s leuk?
Hey, heb die overhemd trouwens niet kunnen vinden gisteravond (die roze)quote:
Waar was jij nou aan het vissen zodat je op een AnimalSex pagina bent terechtgekomenquote:
Nouquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hey, heb die overhemd trouwens niet kunnen vinden gisteravond (die roze)![]()
Als het goed is ben ik volgend jaar al afgestudeerdquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
27
Want dan ben je afgestudeerd en je bent het huis uit.. ik dan![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar was jij nou aan het vissen zodat je op een AnimalSex pagina bent terechtgekomen
Als jij 'm ergens ziet hangen / liggen moet je 't even tegen me zeggen ... liefst lange mouwquote:
Ik heb hem niet gezien, ik weet niet wat voor overhemd het isquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Als jij 'm ergens ziet hangen / liggen moet je 't even tegen me zeggen ... liefst lange mouw
Ik ben er nog niet uit wat ik na m'n HBO ga doen... misschien ook nog wel 2 jaar universiteit erachter aan... ben ik 24 als ik klaar ben met uni. Ook niet gek ... maarja, ben zooooo zat van schoolquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:14 schreef Dizer het volgende:
Ik ben over 2 maanden afgestudeerd HBO en daarna nog 2 jaar Uni en daarna nog 1 jaar werken en dan pas het huis uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |