niks.... Volgens mij kan "ONM - Het doek is gevallen..." alleen maar voor ons zijnquote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 20:00 schreef haagse_elfje het volgende:
goeie OP
Wel vreemd dat hij allerlei dingen over Tara weet ja.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Zou Ron nog iets met Arthur te maken hebben?
Je weet toch dat hij paranormaal is?quote:Op donderdag 28 april 2005 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
Wel vreemd dat hij allerlei dingen over Tara weet ja.
heb 'm van vandaag [nog] niet gezien, maar hij's duidelijk aan 't screenen....quote:Op donderdag 28 april 2005 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
Wel vreemd dat hij allerlei dingen over Tara weet ja.
Alle archieven gaan open!quote:Op donderdag 28 april 2005 20:08 schreef babette21 het volgende:
niks.... Volgens mij kan "ONM - Het doek is gevallen..." alleen maar voor ons zijn
en met ons bedoel ik uiteraard Wup, mezelf en..... Iwan!! Kan niet anders dan 'n über-topic worden
Dat was ook het eerste wat in mij op kwam!!quote:Op donderdag 28 april 2005 20:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Zou Ron nog iets met Arthur te maken hebben?
tja er zullen nog wel wat vergadering aan vooraf gaan... maar dat spoileren we dan welquote:
Rochel H6 is goedkoper. Hoe je het ook bekijkt.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:54 schreef Orginial het volgende:
Net op Shownieuws: SBS6, Tien & De publieke omroep nemen ONM niet over, het gaat van de buis af.
Alsof daar iemand naar zou kijken....quote:Op donderdag 28 april 2005 21:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Rochel H6 is goedkoper. Hoe je het ook bekijkt.
Moest je eens zien hoe bezopen H6 moest zijn om met haar te neuken!quote:
quote:Vivienne over de stop van ONM
"Ook al ben ik al een tijdje uit ONM, Onderweg Naar Morgen was het toen, ik vind het toch enorm jammer.
Ik heb er een toch aantal jaren gespeeld, en ik vond het heel gezellig.
Ik heb nog contact gehad met Jop en Anemieke, ik heb echt met hun en de rest te doen (pinkt een traan weg).
Het voelt alsof een ex van me overlijdt."
BRON: allaboutonm.web-log.nl
Nee dank je, laat maar.....quote:Op donderdag 28 april 2005 21:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Moest je eens zien hoe bezopen H6 moest zijn om met haar te neuken!
Behalve van mijn beeldbuis dan.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:54 schreef Orginial het volgende:
Net op Shownieuws: SBS6, Tien & De publieke omroep nemen ONM niet over, het gaat van de buis af.
quote:Op donderdag 28 april 2005 20:54 schreef Orginial het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |