Ik had 'm al geopend en toen bedacht ik me eigenlijk een veel leukerequote:Op dinsdag 16 november 2010 23:20 schreef Brittie het volgende:
Mooie TT
Ik ga morgen naar Harry Potter! Lekker Emma Watson kwijlen
foei foei... niet zo pesten... een telefoon is geen makkelijke manier van posten op een forumquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:30 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik had 'm al geopend en toen bedacht ik me eigenlijk een veel leukere("pureren stamppotten"
). Maar wat passende plaatjes gezocht.
quote:Male teens who play videogames are less likely to smoke or take up drugs, and do better at school than their non-gaming classmates, according to new research.
However, the same can not be said of girl gamers apparently they're more likely to get into fights or bring a weapon to school.
The research, carried out by the American Academy of Pediatrics and reported by Games Radar, surveyed 4,000 Connecticut high school students.
The study found that boys who were regular gamers generally posted a higher grade average at school, were less likely to take up smoking and more likely to claim that they'd never tried alcohol or marijuana.
On the other hand, "girls who reported gaming were less likely to report depression and more likely to report getting into serious fights and carrying a weapon to school."
De legitieme reden hiervoor heb je bij je in huis wonenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:59 schreef Brittie het volgende:
Ik heb ook een stapeltje M16s liggen hier hoor. Het is maar goed dat ik niet meer op school zit, anders zouden er toch al wel heel wat doden gevallen zijn..
Ik speel nu Fallout: New Vegas. Zal ik bij de volgende Lesbeau-meet mijn wapens meenemen?quote:
Dat vind ik ook niets. Maar 't schijnt gezond te zijn. Smaakt hetzelfde als mijn zakjesthee vanmorgen trouwens.quote:Op woensdag 17 november 2010 07:56 schreef Vanyel het volgende:
Nietest!
Niet als je gewoon zelf een paar stukken gember in kokend water gooit tenminste.
Nouja, als je het echt wil weten...quote:Op woensdag 17 november 2010 05:05 schreef Vanyel het volgende:
Wat is nou eigenlijk mis met die huisgenoot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch zichzellef.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch zichzellef.
Ik ken wel iemand die nog wat zoekt, stuur me anders even een PM.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:34 schreef Brittie het volgende:
Ja precies! I'm trying, hij staat al sinds januari te koop en ik heb nog geen kijkers gehad. Wel ruk... Dus als je nog iemand weet
Done!quote:Op woensdag 17 november 2010 11:46 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die nog wat zoekt, stuur me anders even een PM.
*jealous*quote:Op woensdag 17 november 2010 12:39 schreef Brittie het volgende:
Succes daar!En eet smakelijk.
De dag gaat echt snel vandaagEn da's maar goed ook, want ik ga lekker vnv naar HP7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna stap ik de bus in, best druk; hangt een onwijze dranklucht. Dacht eerst dat het iemand naast, of achter mij was, maar dat bleek niet waar. Een best hele normale vrouw, ik schat haar rond de 30, blond, strompelt bij het naderen van een halte naar de deur. Omdat ze te toeter was om op het knopje te drukken, rijdt de bus door. 't Was ook zo vol, dat de chauffeur niet gezien moest hebben dat ze eruit wilde. 't Mens zwalkt van links naar rechts naar voren, om de chauffeur aan te spreken, maar omdat ze niet meer zo goed uit haar woorden komt, begint ze maar te schreeuwen: "Stoppen!".
Iedereen kijkt op. De chauffeur stopt niet, want we waren allang voorbij de halte en je kunt kwalijk iemand op een busviaduct droppen, dus ze moet gewoon wachten tot de volgende halte. Dit pikt ze niet, dus ze begint stampij te maken! Schelden; "IK MOET NIET NAAR AMSTELVEEN!!". De bus gaat helemaal niet naar Amstelveen. Gaat ze opeens stampvoeten en met haar koffer smijten tegen de deuren. Iedereen zo; wtf? Mensen schuiven allemaal zo ver mogelijk van haar vandaan. Begint ze echt te snuiven en zo'n karatekit tegen een paal te doen.
![]()
![]()
Lekker lam op dit tijdstip, best kansloos. Was voor het eerst dat ik dacht. Hmm, je zou zo'n type bij je in het vliegtuig hebben. Ik zou niet zo goed weten wat ik moest doen dan, als crew. En dit was nog maar een klein, normaal vrouwtje. Wat als het een beer van een vent is?
Wel komisch ergens...Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
In prin cipe niet, maar je moest eens weten hoeveel mensen lazarus aan boord gaan. Vaak valt het helemaal niet op en sommigen zetten het pas tijdens de vlucht op een zuipen. Maar als ik nachtdiensten draai, ruik ik zo vaak dat mensen gedronken hebben, ook al is het 's ochtends vroeg. Alleen als iemand niet meer normaal kan lopen, is de kans niet groot dat diegene mag vliegen nee.quote:
Klopt. Google zoekt alleen door de content en niet door de lay-out. Spoiler is een gedeelte van de lay-out, als ik het goed heb.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:32 schreef Vanyel het volgende:
Spoilers schijnen niet te helpen voor google. Veiliger is dan om ergens een spatie in de naam te zetten.
Maar niet in principe natuurlijk, dat googlet toch niemand :p
Bronquote:LGBT-rights: Opnieuw lesbisch stel uitgesloten van IVF-behandeling
17 november 10
Ondanks dat Ab Klink (ex-minister van Volksgezondheid) in september uitsprak dat alleenstaande en lesbische vrouwen niet bij voorbaat mogen worden uitgesloten van IVF-behandeling op grond van hun single of lesbisch zijn, is een lesbisch stel vandaag opnieuw IVF geweigerd.
Senaida en Alida de Graaf-Pison zijn nu een jaar onder behandeling bij Stichting Medisch Centrum de Kinderwens in Leiderdorp, om door middel van kunstmatige inseminatie hun grote kinderwens te vervullen. Omdat resultaat uitbleef, verwees de huisarts van de vrouwen hun naar het LUMC voor IVF.
Vandaag deelde het LUMC hen echter mee dat ze IVF alleen uitvoeren bij hetero-koppels. De behandelend arts gaf te kennen dat ze wel waren geholpen als een van de vrouwen met de donor op gesprek was geweest en had gedaan alsof zij partners waren.
Senaide en Alida vinden deze weigering pure discriminatie en dienen dan ook een klacht in bij de Commissie Gelijke Behandeling.
Mijn godquote:De behandelend arts gaf te kennen dat ze wel waren geholpen als een van de vrouwen met de donor op gesprek was geweest en had gedaan alsof zij partners waren.
Heilige grondquote:Op woensdag 17 november 2010 22:11 schreef wonderer het volgende:
Treurig zeg. Op welke grond is dat in vredesnaam??
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:22 schreef Vanyel het volgende:
Dames, wat zijn jullie allemaal aan het doen op deze grauwige donderdagochtend?
Donderdag alweer.. na morgen weer weekend
Qebbel heb jij een 0-urencontract daar ofzo?
Yay voor jou!quote:Op donderdag 18 november 2010 10:54 schreef Carmy het volgende:
Koffie drinken roken en wachten tot ik 'mag' gaan werken.
Maar dat maakt allemaal niets uit, want vanavond komt mijn vrouwtje! Nogmaals de 300km trotseren haha!
En jullie?
quote:Op donderdag 18 november 2010 11:20 schreef Vanyel het volgende:
Mijne gaat me straks zomaar 3 dagen en 2 nachten verlaten!
Jezus, wat irritant zeg! Maar blijkbaar hoef je bij haar niet uit de kast. En blijkbaar vindt ze het zelf allemaal nogal interessant. Wanneer zij weer met zo'n actie komt, moet je gewoon eens op de man af vragen waarom zij daar nou de hele tijd zo door gefascineerd is. Of zeggen; "Goh, je vindt het allemaal maar wat interessant he?"quote:Op donderdag 18 november 2010 11:40 schreef Bakfiets. het volgende:
Pff. In mijn werkgroep zit een meisje dat continue allemaal lesbo opmerkingen maakt.
Gisteren , toen we allemaal tijdschriften mee moest nemen, plakte ze alle columns over lesbiënnes op m'n tafel. Één daarvan was trouwens heel grappig. De achtergrond van het stuk waren allemaal bloempotten.
In de trein zei ze laatst 'We gaan zoveel met elkaar om en nu stap ik ook bij dezelfde halte uit als jij, ze zullen vast denken dat we daten'.
Vorige week hadden we het over mensen die aantrekkelijk waren en toen hadden we het over projectbitch. Zei ze 'Val je niet op negers ofzo!'
Ik ben bij haar nog niet uit de kast, dus het is allemaal een beetje vreemd en ik vind het soms ongemakkelijk. Ofzo. Ik weet het niet. Ik brabbel gewoon een beetje.
Tralalala boem tish. Ik vond Lip Service trouwens erg leuk deze week
Den haag.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:05 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben aan het werk. Denk dat ik nog maar eens een koffietje ga maken en het is al bijna weer lunchtijd
Waar moet ze vandaan komen?
Oh das wel super fijn, verassingen zijn altijd leuk!!quote:Op donderdag 18 november 2010 11:19 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Al heeft het soms z'n voordelen.
[..]
Yay voor jou!![]()
Mijne stond gisteren ineens als verassing op de stoep!'k Ga ook maar eens koffie maken.
quote:Op donderdag 18 november 2010 11:49 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Jezus, wat irritant zeg! Maar blijkbaar hoef je bij haar niet uit de kast. En blijkbaar vindt ze het zelf allemaal nogal interessant. Wanneer zij weer met zo'n actie komt, moet je gewoon eens op de man af vragen waarom zij daar nou de hele tijd zo door gefascineerd is. Of zeggen; "Goh, je vindt het allemaal maar wat interessant he?"
Hm, misschien gewoon eens onder 4 ogen aankaarten dat jij die opmerkingen een beetje vervelend vindt. En lesbische columns op je tafel plakken?? Hoeveel zijn er in godsnaam?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:01 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Tsja. Ze is ook enorm geïnteresseerd in de homobroer van iemand anders. Verder is het trouwens wel een ontzettend lieve meid, hoor. Het stoort alleen soms heel erg.
Tsja. Het waren van die meidenbladen die je vroeger wel had. Met dingen er in als 'Ik ben Moslima en lesbisch' en 'Ik ben lesbisch, wat nu?!'. Plus nog drie of iets.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:11 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Hm, misschien gewoon eens onder 4 ogen aankaarten dat jij die opmerkingen een beetje vervelend vindt. En lesbische columns op je tafel plakken?? Hoeveel zijn er in godsnaam?
Gewoonlijk vind ik dat ook heerlijk en ik kijk wel uit naar een weekend vastgeplakt zitten aan mijn computer, maar mijn nesteldrang richt zich geloof ik niet zozeer op het huis als wel op de vrouw die daarin hoort. Zo heb ik helemaal geen behoefte om mijn bed anders te gebruiken (nooit gehad ook), ben ik ws te lui om te koken als ze er toch niet is en wil ik helemaal geen tv kijken in mijn eentje. Vrouw hoort hier!quote:Op donderdag 18 november 2010 11:31 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Af en toe het rijk alleen is ook weleens lekker. Je kunt lekker kris-kras, dwars, ondersteboven in alle houdingen die je wilt, in bed liggen. Je kunt iets eten wat zij niet lust, tv programma's kijken die zij niet leuk vindt en de hele avond fokken!![]()
En het fijne is wanneer je elkaar daarna weer ziet, is het zo heerlijk!
Wat Qebbel zegt. Toch maar eens bespreken dat ze het allemaal wel heeeeel interessant lijkt te vinden.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:40 schreef Bakfiets. het volgende:
Pff. In mijn werkgroep zit een meisje dat continue allemaal lesbo opmerkingen maakt.
Moodboard maken met een thema, als begin van een andere opdracht.quote:
Ze heeft trouwens wel een vriend en soms nog wel eens twee.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:37 schreef Vanyel het volgende:
Wat Qebbel zegt. Toch maar eens bespreken dat ze het allemaal wel heeeeel interessant lijkt te vinden.
En jullie thema was lesbisch?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:53 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Moodboard maken met een thema, als begin van een andere opdracht.
Zegt allemaal niks. Ik heb ook lang relaties met mannen gehad en heb ook weleens een questionable opmerking gemaakt, waaruit mijn onwetendheid bleek. Maar ondertussen vond ik het allemaal maar wat interessant en wist ik eigenlijk v.a. m'n 10e duidelijk dat ik verliefd werd op vrouwen. Wegstoppen heet dat, onder het mom van zelfacceptatie. Ik denk dat een 100% hetero het geen fluit interesseert of jij lesbisch bent en gewoon normaal met je omgaat, zonder die opmerkingen. Misschien alleen eens een nieuwsgierige vraag, maar dat lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:55 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ze heeft trouwens wel een vriend en soms nog wel eens twee.
Ze zei ook ooit eens 'Kan me niet zo schelen als iemand homo is. Ik bedoel, het is toch hun eigen keuze!'.
quote:Op donderdag 18 november 2010 14:08 schreef skunkasaur het volgende:
Heb ik lekker voor niks uren aan herschrijven besteed
Das nou nog eens een goeie vraag. Zou ze in de mist zijn verdwaald?quote:
Simpelweg discriminatie. Zeker van een ziekenhuis verwacht je beter.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:14 schreef Vanyel het volgende:
Je zou er toch giftig van worden:
[..]
Bron
Of vragen op wat voor vrouwen zij nu eigenlijk valt.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:49 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Jezus, wat irritant zeg! Maar blijkbaar hoef je bij haar niet uit de kast. En blijkbaar vindt ze het zelf allemaal nogal interessant. Wanneer zij weer met zo'n actie komt, moet je gewoon eens op de man af vragen waarom zij daar nou de hele tijd zo door gefascineerd is. Of zeggen; "Goh, je vindt het allemaal maar wat interessant he?"
Nee, mijn thema was verdriet.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:22 schreef Qebbel het volgende:
[..]
En jullie thema was lesbisch?Kan ik niet naar jouw opleiding komen? Wij doen altijd alleen maar kunstzinnige thema's.
Grauwe donderdagochtend.... hmz ik werd wakker van de zon op mn bed, vergeten de gordijnen dicht te doen toen ik gisteravond instorte...quote:Op donderdag 18 november 2010 10:22 schreef Vanyel het volgende:
Dames, wat zijn jullie allemaal aan het doen op deze grauwige donderdagochtend?
Donderdag alweer.. na morgen weer weekend
Ik zou ook voor deze optie gaan fiets...quote:Op donderdag 18 november 2010 12:11 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Hm, misschien gewoon eens onder 4 ogen aankaarten dat jij die opmerkingen een beetje vervelend vindt.
Ik zal wat zon jullie kant op proberen te sturen... Wil zelf wel wat over houden dus het zal niet te veel zijn hoorquote:
EMMA WATSONquote:Op donderdag 18 november 2010 18:22 schreef Avey het volgende:
Weer binnen
Warmte
Oh en fiets, ik zou 'r gewoon vragen wat ze van Emma Watson's nieuwe coup vindt.
uit de lucht.... waar zouden ze anders vandaan kunnen komen?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:07 schreef Vanyel het volgende:
Waar komen die zonnestralen van jou eigenlijk naar beneden?
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:10 schreef Brittie het volgende:
[..]
EMMA WATSON
Oh wacht, dat heb ik pas zon honder miljoen miljard keer gezegd he, dat ik d'r echt ZO lekker vind. My god.
Alleen nu wil m'n mams niet met me mee naar de film zaterdag dus moet ik iemand anders ronselen om nog een keer te gaan
Volgens mij wel. Dat heeft ze na alle opnames afgeknipt.quote:
Nou ze is ook wel een beetje overboord gegaanquote:Op donderdag 18 november 2010 21:39 schreef Brittie het volgende:
Ja, het was contractueel vastgelegd dat ze haar haar niet mocht laten knippen.
Die foto isquote:Op donderdag 18 november 2010 21:43 schreef Brittie het volgende:
Haha yea, ik vind het nu toch ook wel mooi eigenlijk. Het staat haar allebei goed
En ze heeft nog eens brains ook
Goed dan. Omdat jij het bent.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:35 schreef Brittie het volgende:
Maar ik wil ook al met haar trouwenDelen?
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:33 schreef wonderer het volgende:
pluspunt: iedereen zei meneer tegen me en ik had geen problemen met customs en immigratie en shit
Die wordt morgen per koerier thuis afgeleverd. Scheelt sjouwen dusquote:Op donderdag 18 november 2010 23:33 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat is wel fijn.
En wat gaat er nu met je bagage gebeuren?
Mooi!quote:Op donderdag 18 november 2010 23:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die wordt morgen per koerier thuis afgeleverd. Scheelt sjouwen dus
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:32 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Goed dan. Omdat jij het bent.
Ik was het niet.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:38 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Mooi!
Nou wil ik weten wie die stewardess was.
Allebei, geloof ik. Kort, lichtblond haar.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:59 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik was het niet.Had ze een rolkoffer bij zich of een draagtas? (lucht- vs grondstewardess)
Nu reageren op Wonderer, maar das een langer verhaal: *typ typ*
Ik weet het wel zeker.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:19 schreef wonderer het volgende:
Ik had al zo'n vermoeden dat het ook "zo" opgelost kon worden, maar toch handig voor de volgende keerGelukkig is alles uiteindelijk toch "goed" gekomen. Zou best kunnen dat mijn tas al in Amsterdam niet mee kon, trouwens, en dat ie op de volgende vlucht naar Dublin is gezet.
Volgens mij zat Balkenende bij mij in het vliegtuig trouwens, of in ieder geval iemand die er erg op leek EN zo klonk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:34 schreef wonderer het volgende:
Bah, zeg. Dat mensen zich niet aan de regels houden en het proberen... okee. Maar daarna gaan zeiken als ze er niet mee wegkomen?? Bleh.
Oh ja, oh ja: wat is een lesbo met diabetes?
Ik had trouwens vet veel turbulentie, jak.
Hebben we ook een site waarmee we jouw bezigheden op het vliegveld kunnen checken?quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:45 schreef Qebbel het volgende:
Je kunt trouwens jouw vlucht terugzien op live aircraft tracker. Links kun je de datum en tijd instellen#durfkanslozebezighedentoetegeven#
![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:03 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Hebben we ook een site waarmee we jouw bezigheden op het vliegveld kunnen checken?
Ahh, wat suf zeg! Aan de andere kan; zulke goed oplettende buren kunnen ook wel fijn, in sommige situaties.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:46 schreef Carmy het volgende:
Niet echt, maar mn vrouwtje stond gisteren toevallig al 2 uur eerder voor de deur, ik was aan het werk, ze had geen sleutel dus ging met dr ENORME weekendtas/hutkoffer gewoon lekker voor de deur zitten. Vonden mijn buren het nodig om de politie te bellen!![]()
Terwijl ze daar 'maar' 3 kwartier op mij aan het wachten was.
' Ja meisje wat doe je hier zo alleen met zon enorme tas, je zit hier al 3 kwartier'
Arm ding.
Hopelijk trekt het weer nog een beetje bij vandaag!
Ouch!quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:59 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb zojuist mijn oor verbrand door er met de stijltang in te knijpen.
Een stijltangquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:59 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb zojuist mijn oor verbrand door er met de stijltang in te knijpen.
Die hokjesveroordeling door lesbo's altijdquote:Op vrijdag 19 november 2010 11:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een stijltangJij bent vast geen echte pot
quote:
't Is wel viesquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:39 schreef Brittie het volgende:
Ik denk niet dat je er dood aan gaat schattebout.
Die poes is wel een goed idee though
HIJ"S CUTE HE!!??quote:
Ik ook allemaalquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:58 schreef Brittie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Die wil ik![]()
Zucht. Nog een paar uurtjes... dan kan ik weer lekker knuffelen met lief ^^
Met lief geknuffeldquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:58 schreef Brittie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Die wil ik![]()
Zucht. Nog een paar uurtjes... dan kan ik weer lekker knuffelen met lief ^^
nee hoor.. ik klef ook met mezelf... en mn rooie rug....quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:30 schreef Magenta het volgende:
Jullie zitten allemaal te kleffen met je lief *jaloers*
dan kan lief wel eens een groot probleem hebben... lijkt er op dat er vandaag ook geen treinen meer gaan rijden rond utrecht.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:44 schreef Vanyel het volgende:
Boe![]()
Hier ook geen geklef met lief. Geen treinverkeer rond Utrecht, dus lief zit vast en Vanyel twijfelt tussen ongezond eten bestellen en gezond eten uit de diepvries...
En ook nog net digitale tv geïnstalleerd en dat leek allemaal heel leuk, alleen doen NL1 en 2 het niet
Wat is er dan aan de hand??quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kan lief wel eens een groot probleem hebben... lijkt er op dat er vandaag ook geen treinen meer gaan rijden rond utrecht.
zoals ik op twitter las een brand in eengedeelte van utrecht CS.quote:
bron: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/294445quote:
we gaan verder:quote:
aggossie.. beijkhet positief... dan zie je lief nog wat langerquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:15 schreef Vanyel het volgende:
Poeh, liefje heeft geluk. Word door iemand naar een P+R bij Utrecht gebracht en ik mag haar daar nu gaan ophalen.
Potentieel heel zielig voor Vanyel. Ze moet morgen veel te vroeg naar Schiphol en als de treinen dan nog niet rijden, moet Vanyel opstaan om haar te brengen
En in, schijnt. Lief gaat via Hilversum...quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:49 schreef Vanyel het volgende:
En terug!
Teringveel file om Utrecht uit te komen...
Moet ik er eens naar kijken, ik ben goed in schrappenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:14 schreef Brittie het volgende:
Ok, good to know. Jezus zeg... wat een crisis!
Ik zit een review van een film te redigeren die lief geschreven heeft. Best lastig als het eigenlijk maar 450 woorden mag zijn en het er 650 zijn.
Ghehe, thanks! But no worries, ik ookquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet ik er eens naar kijken, ik ben goed in schrappen
Mijn haar was krullend aan de ene kant en steil aan de andere. Normaal doe ik er niets aan, maar anders had het stom gezeten.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een stijltangJij bent vast geen echte pot
quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:50 schreef Bakfiets. het volgende:
En ik liep vroeger anders onwijs veel in tuinbroeken.
*Lezzer to the rescueueueueue!quote:Op zaterdag 20 november 2010 08:49 schreef Vanyel het volgende:
Luiwammesen! Hop je bed uit, leuke dingen doen.
Waar is achterlijk vroeg opstaande lezzer als je haar nodig hebt?
Ik heb geloof ik een beetje motivatie nodig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Als je belt naar de helpdesk gaan ze zeggen dat het aan je kabel ligtquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:21 schreef Vanyel het volgende:
Maar waarooooom?
Lezzer, digitvgoeroe, waarom werkt mijn nieuwe CI+ kaart niet op alle kanalen evengoed? NL 1 en 2 doen het niet digitaal en op Film 1 Action begonnen net na een paar minuten ook gekke blokjes in beeld te komen.
Xena komt daarentegen superstrak in beeld op Syfy..
Help!
Heb je digi tv op alle 8? En hoe dan, of heb je meerdere kastjes? Mijn ouders hebben 2 kastjes en wat speciale doorzend gevalletjes, waardoor ze op alle tv's digi hebben. Maar de kwaliteit vind ik bagger. Alleen waar die kastjes rechtstreeks zitten, is HD top.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als je belt naar de helpdesk gaan ze zeggen dat het aan je kabel ligt
Heb je veel tv's? Toen ik belde vonden ze 8 tv's veel. Ze moest lachen toen ik dat zei![]()
Blokjesbeeld is in ieder geval "slecht signaal".
Checken of alles goed vast zit dus.
Ned1 en 2 zijn trouwens altijd de slechtste zenders.
Upgraden van de firmware van je ontvanger al geprobeerd?
Versterker in de meterkast?
2 uur naar bed en 8 uur op..dat rijmt bij mij niet..quote:Op zaterdag 20 november 2010 08:49 schreef Vanyel het volgende:
Luiwammesen! Hop je bed uit, leuke dingen doen.
Waar is achterlijk vroeg opstaande lezzer als je haar nodig hebt?
Ik heb geloof ik een beetje motivatie nodig...
Nee, alleen op die in de woonkamer. Maar tóch waren die tv's van invloed volgens die vrouw van de helpdesk.quote:
Invloed op de signaalsterkte? Volgens mij is dat ook zo. Mijn vriendin is in haar huis de enige met digi tv, de rest heeft analoog. Maar als iemand 'iets' doet, zie je bij haar het beeld knipperen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, alleen op die in de woonkamer. Maar tóch waren die tv's van invloed volgens die vrouw van de helpdesk.
Ik heb in het hele huis welgeteld 2 tv's, waarvan maar 1 digitaal. Nieuwe kabel, tv op nog geen 2 meter van het binnenkomkastje, nieuwe tv, nieuwe CI+kaart (dus geen losse ontvanger maar een kaart rechtstreeks in de tv).quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:52 schreef lezzer het volgende:
Als je belt naar de helpdesk gaan ze zeggen dat het aan je kabel ligt
Heb je veel tv's? Toen ik belde vonden ze 8 tv's veel. Ze moest lachen toen ik dat zei![]()
Blokjesbeeld is in ieder geval "slecht signaal".
Checken of alles goed vast zit dus.
Ned1 en 2 zijn trouwens altijd de slechtste zenders.
Upgraden van de firmware van je ontvanger al geprobeerd?
Versterker in de meterkast?
Desktop ook draadloos maken met een stick?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:58 schreef Vanyel het volgende:
Ja half draadloos helaas. Mijn desktop hangt er wel aan vast, dus t ding kan niet ongelimiteerd verplaatst worden.
Die dingen vind ik zelf voor geen meter werken. Maar goed, da's ook maar een ervaring natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Desktop ook draadloos maken met een stick?
Ik heb een kaart erin zitten, dat werkt best wel.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Die dingen vind ik zelf voor geen meter werken. Maar goed, da's ook maar een ervaring natuurlijk.
Ik vind het juist zo lekker dat mijn eigen comp altijd internet heeft (behalve natuurlijk als de oorzaak buitenshuis ligt). De laptop wil ook nog wel eens moeilijk doen als t signaal stoort.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Desktop ook draadloos maken met een stick?
Ah, okee.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind het juist zo lekker dat mijn eigen comp altijd internet heeft (behalve natuurlijk als de oorzaak buitenshuis ligt). De laptop wil ook nog wel eens moeilijk doen als t signaal stoort.
Voor mij wassie vandaag pas.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:20 schreef Qebbel het volgende:
De finale was maandag al. En Marjolein was leuk ja. Jammer van gezeur. Renee was/is echt een *scheldwoord*
Wij zijn net terug van de Pan (kunstbeurs) (gratis drank...)
*zwaai* Wij gaan gewoon niet meer uit, maar lekker slapen! #knap#quote:
Trusten vast!quote:Op zondag 21 november 2010 00:04 schreef Qebbel het volgende:
[..]
*zwaai* Wij gaan gewoon niet meer uit, maar lekker slapen! #knap#
quote:
* Nizno ziet Qebbel genieten!quote:
Wat ga je doen?quote:Op zondag 21 november 2010 13:00 schreef Brittie het volgende:
![]()
Wij gaan zo maar eens lekker de stad in wandelen
Vanyel =>quote:Op zondag 21 november 2010 13:03 schreef Vanyel het volgende:
Godsamme, kijk je even opzij naar de TV, recht in het gezicht van Celine Dion.
Doodeng
Echt? Zelfs om naar te kijken?quote:
Lezzer heeft haar prio's goedquote:Op zondag 21 november 2010 13:32 schreef lezzer het volgende:
Dus Lezzer zit op een beurs, 20.000 man in de hallen, en wat doet zij? Ze zit te fokken
We moesten liefs fiets even ophalen op het station, en zijn (EINDELIJKquote:
Wij samen vallen? Leukquote:Op zondag 21 november 2010 22:31 schreef Brittie het volgende:
Ik vind sneeuw niet zo leuk. Dan val ik de hele tijd met de fiets, enzo...
Dit dus.quote:Op zondag 21 november 2010 22:31 schreef Brittie het volgende:
Ik vind sneeuw niet zo leuk. Dan val ik de hele tijd met de fiets, enzo...
quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 22:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
![]()
't erge is dat dit eigenlijk een hele slechte grap is..
Sneeuw is eigenlijk alleen leuk op wintersport.quote:Op zondag 21 november 2010 23:03 schreef Magenta het volgende:
Sneeuw is leuk totdat het van die met modder besmeeurde drek wordt.
Oké, laat ik het op het zingen houden. Ik ben wel naar haar concert geweest. Was echt fantastisch.quote:
Zo is datquote:Lezzer heeft haar prio's goed
Er wordt sneeuw verwacht aan het einde van deze week.quote:Op maandag 22 november 2010 06:56 schreef lezzer het volgende:
Oh en trouwens, sneeuw? Heb ik iets gemist?
Dat parfum vooral ja. Heb je je ogen nog nauwelijks open weten te krijgen, daalt er al zo'n wolk op je neerquote:Op maandag 22 november 2010 07:24 schreef Bakfiets. het volgende:
Ugh. Ochtendmensen die het gezellig vinden om lekker door het huis te gaan banjeren en overal hun vrolijkheid en parfum achter te laten.![]()
Wagamama! Dat zit zo ongeveer naast Paradisoquote:Op maandag 22 november 2010 08:45 schreef lezzer het volgende:
Hiero
Het vervelende is dat ik heg noch steg weet in Amsterdam.
Iemand met tips voor een hapje in de buurt van Paradiso? Moet ik nog iets van lesbischen aard doen "als ik er toch ben"?
Ik wilde wel naar Vrolijk, maar volgens mij is dat weer helemaal ergens anders![]()
Help?
quote:
Ik niemand, maar ik beheer een forum waarop iets gezegd is over een stumperd op marktplaats en die is daar nou boos over. Dit alles is trouwens al een jaar geleden. Zal z'n naam wel door Google getrokken hebben.quote:Op maandag 22 november 2010 09:54 schreef Vanyel het volgende:
Ook interessant. Wie heb je opgelicht?
Je ontdekt de geneugten van het pluspakket?quote:En ik kan er niks aan doen, maar VH1 classic![]()
![]()
Ik zal je zeggen, ik heb zin om dat topic te kicken met die hele mailwisselingquote:Op maandag 22 november 2010 10:12 schreef Vanyel het volgende:
Jaaa, forumbeheerders aanklagen voor wat hun gasten roepen. Altijd lachen.
Welk pakket heb je nu?quote:Pluspakket is erg leuk nu gratiesj. Of ik het net zo prachtig vind als ik ervoor moet betalen, weet ik nietEr zijn totnogtoe denk ik 5 zenders in t totale pakket waar ik wel naar zou willen kijken. Buiten wat je standaard krijgt dan natuurlijk he.
Dat laatste is wel een mooie. Dan kick je 'm automatisch met je mededeling en kun je ook nog richting de klager aangeven dat je actie hebt ondernomenquote:Op maandag 22 november 2010 10:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen, ik heb zin om dat topic te kicken met die hele mailwisseling![]()
Of alles weghalen, en dan zeggen dat het verwijderd is vanwege dreigementen enz.
Alles. Eerste twee weken gratis uitproberen in de hoop dat je verslaafd raakt.quote:Welk pakket heb je nu?
Ja, ook leuk voor dat google zoekresultaat op z'n naam. Staat er niet waar het over ging, maar wel dat het een zeiksnor is.quote:Op maandag 22 november 2010 10:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat laatste is wel een mooie. Dan kick je 'm automatisch met je mededeling en kun je ook nog richting de klager aangeven dat je actie hebt ondernomen
En wat hou je uiteindelijk over? Heb je "standaard pakket analoog maar nu digitaal" of heb je extra zenders?quote:Alles. Eerste twee weken gratis uitproberen in de hoop dat je verslaafd raakt.
Ja die naam moet dan natuurlijk ook weg..quote:Op maandag 22 november 2010 10:38 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ook leuk voor dat google zoekresultaat op z'n naam. Staat er niet waar het over ging, maar wel dat het een zeiksnor is.![]()
Ze roepen heel enthousiast standaardpakket met wel x extra zenders, maar die x zenders zijn dan TV Friesland, AT5, Omroep Gelderland, L1 en wat dies meer zij. Voornamelijk regionale zenders, volgens mij niet of nauwelijks leuke extra dingen.quote:En wat hou je uiteindelijk over? Heb je "standaard pakket analoog maar nu digitaal" of heb je extra zenders?
Voor Google geen punt. De Google Cache brengt dat resultaat zolang er geen 404 melding komt voor zover ik weet. Die naam staat dan uiteraard niet meer in dat topic.quote:Op maandag 22 november 2010 11:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja die naam moet dan natuurlijk ook weg..
[..]
Wij hebben dat pluspakket van @home, en ik moet zeggen dat ik er toch veel naar kijk naar die extra zendersquote:Ze roepen heel enthousiast standaardpakket met wel x extra zenders, maar die x zenders zijn dan TV Friesland, AT5, Omroep Gelderland, L1 en wat dies meer zij. Voornamelijk regionale zenders, volgens mij niet of nauwelijks leuke extra dingen.
Ze hebben wel een aanbieding voor de komende 2 maanden gratis 'Digitaal totaal'=alles (per maand opzegbaar, wat daarna komt moeten we nog maar zien. Eerst toch maar eens binnenkort iets gaan doen aan die kabels die (hopelijk) t beeld storen.
Jup, maar dat is Eredivisie Live, daar betaal ik dan nog extra voor.quote:
ff knip en plak doen?quote:Op maandag 22 november 2010 06:56 schreef lezzer het volgende:
Oh en trouwens, sneeuw? Heb ik iets gemist?
En als dat nou inderdaad zo snel gaat.... Dan heb ik een gedwongen verlening van mn vakantie waarschijnlijkquote:Donderdag: SNEEUW
Van een onzer verslaggevers
AMSTERDAM, maandag
Nederland moet zich voorbereiden op een ijskoude winterse periode, met hevige sneeuwval en bittere kou. Meteorologen spreken van een spectaculaire weersvoorspelling met een aanzienlijke kans dat er vanaf vrijdag een dik pak sneeuw van 15 centimeter valt. De kans bestaat dat in het weekeinde het minimumrecord voor november van min 13.6 graden (30 november 1976 in Eelde) wordt gebroken.
Waarschijnlijk begint het donderdagnacht al te sneeuwen, zegt weerman Hajo Smit van sneeuwverwachting.nl. Vrijwel heel Europa zal wit kleuren.
quote:Op maandag 22 november 2010 11:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jup, maar dat is Eredivisie Live, daar betaal ik dan nog extra voor.
Ik heb Digitaal Plus, FIlm1/2/3/Action, én Eredivisie Live.
quote:Op maandag 22 november 2010 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
En als dat nou inderdaad zo snel gaat.... Dan heb ik een gedwongen verlening van mn vakantie waarschijnlijk
En een uitgebreid TV pakketquote:Op maandag 22 november 2010 11:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
![]()
Blij dat ik geen afspraken heb dit weekend.
https://www.ziggo.nl/#pro(...)tten/keuzepakketten/quote:Op maandag 22 november 2010 11:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar wat zit er dan nog in het pluspakket?
Bron gk.nlquote:De Amsterdamse politicus Delano Felter van de Republikeinse Moderne Partij (RMP) staat vandaag terecht voor het aanzetten tot discriminatie van homo's.
Felter deed zijn omstreden uitspraken in februari als lijsttrekker van de Republikeinse Moderne Partij voor de camera van AT5, na een verkiezingsdebat in de Rode Hoed. Het is niet meer normaal als je zegt een hekel te hebben aan homofielen, stelde Felter. Nou, ik heb een hekel aan homofielen, ik ben hetero en katholiek. Dus als iedereen op mij stemt, sodemieter ik ze er allemaal uit. Amsterdam staat te snakken naar een heteroseksuele stad.
Ook zei hij: Er zitten teveel homofielen in het bestuur. De regering Balkende is duidelijk niet normaal en ook de homofiele netwerken bij de politie, die moeten weg. Mensen met een seksuele afwijking moeten bestreden worden door de hetero's.
Veel Gay Krant-lezers deden aangifte tegen Felter bij zowel de politie als bij het Meldpunt Discriminatie Regio Amsterdam. Ook de Stichting Vrienden van de Gay Krant en COC Amsterdam deden aangifte. Het Openbaar Ministerie besloot daarop de politicus te vervolgen. AT5 werd door de rechter-commissaris opgeroepen als getuige in de zaak.
Ik heb dus niet die satelietzenders voor turken, surinamers en chinezen en geen sport1. Ook die drie pornozenders heb ik niet. Die zaten trouwens eerst wel in het gewone pluspakket.quote:Op maandag 22 november 2010 11:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.ziggo.nl/#pro(...)tten/keuzepakketten/
Alle zenders die op deze pagina staan voor 9,95
BBC3 dus ook.... voor lipservice als ze aan seizoen 2 toe komen
seizoen 1 is idd over nu....quote:Op maandag 22 november 2010 12:06 schreef Vanyel het volgende:
Het ziggopluspakket wist ik ja, daar zit ik al 3 dagen mee te spelen tussen het gamen door.
Was benieuwd wat lezzer had met @home, of is dat ook ziggo tegenwoordig?
Lip service s1 alweer voorbij?
Ja, inderdaad, Ziggo bedoel ik.quote:Op maandag 22 november 2010 12:06 schreef Vanyel het volgende:
Het ziggopluspakket wist ik ja, daar zit ik al 3 dagen mee te spelen tussen het gamen door.
Was benieuwd wat lezzer had met @home, of is dat ook ziggo tegenwoordig?
Lip service s1 alweer voorbij?
Er is een garage naast een golden tulip hotel, vlakbij paradiso. Anders zou ik voor p en r stadionplein gaan en met bus 197 naar leidse plein (geloof ik).quote:Op maandag 22 november 2010 15:52 schreef lezzer het volgende:
Zijn er nog mensen online die mij kunnen zeggen of het handig is te parkeren bij Paradiso, of dat ik beter P&R kan doen?
Bah wat nieuwerwets. Gewoon lekker in een gemiddeldekijksersgroep!quote:Op maandag 22 november 2010 15:36 schreef wonderer het volgende:
Het wordt tijd dat digitale kabelmaatschappijen gewoon zenders los gaat aanbieden zodat je zelf kunt bepalen welke je bij je basispakket krijgt.
quote:Op maandag 22 november 2010 17:19 schreef lezzer het volgende:
nou heb ik allemaal fijne tips gekregen van jullie, zijn we twee uur te laat weg... We staan in de McDrive dus wtm.
quote:Op maandag 22 november 2010 17:19 schreef lezzer het volgende:
nou heb ik allemaal fijne tips gekregen van jullie, zijn we twee uur te laat weg... We staan in de McDrive dus wtm.
Wie heb je verleid?quote:Op maandag 22 november 2010 17:15 schreef Brittie het volgende:
* Brittiegaat zaterdagochtend weer naar Harry Potter Kan nu al niet wachten!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |