quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Kekke TT, of niet dan?quote:
Ik kan het je van harte aanbevelen!!quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:55 schreef BlueMage het volgende:
Hehe nou wordt 't topic toch 'n stuk sneller gevuld.Maar goed ik zal 'ns kijken of ik 'n aflevering van The L Word kan zien at some point in time. Trouwens ik vond de film Boys Don't Cry erg goed toen ik die 'n keer toevallig 's avonds laat op RTL 5 (geloof ik) zag.
M.
Valt me niet tegen dat we van jou champange krijgenquote:
de TT van de eerste is best wel een beetje... euhm....... zwevendquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:53 schreef NanKing het volgende:
Enkele mijlpalen
Deel 1 --> [Lesbeau] komt allen tezamen
Deel 50 --> [Lesbeau] #50 - Bekvechten of tongworstelen?
Deel 100 --> [Lesbeau] #100 - Volledig geïntegreerd!
Deel 150 ---> 150 lieve [Lesbeau]'s
En speciaal voor wexy ---> [Lesbeau] #176 ziet dubbel ziet dubbel
mag ookquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:46 schreef BlueMage het volgende:
Je spelt 't champagne.*miereneukt*
M.
ach ja... Soms komen uit dat soort acties ook juist de geweldige TTsquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:08 schreef NanKing het volgende:
Die TT was ook een grapje, het was nav een ander topic (volgens mij 't topic van SCH ofzoot).
juist het was niet stichtelijk bedoelt maar na al die vragen in het topic van SCH werd het wel tijd voor een eigen stek en tegenhanger van het H topicquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:08 schreef NanKing het volgende:
Die TT was ook een grapje, het was nav een ander topic (volgens mij 't topic van SCH ofzoot).
des te beter om je hier dan weer eens te treffenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |