Welkom in dit Lesbeau-topic!Wil je weten waar we het in het vorige topic over hadden klik dan even hier:
[Lesbeau] #99 - We zijn er bijna!Bijgelezen? Mooi! Dan kunnen we in dit nummer weer lekker verder slowchatten over alles wat ons bezighoudt.
![]()
![]()

![]()
![]()

![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

![]()

![]()

![]()

Wat je misschien wil weten:
Waarom in ONZ en niet in GC bijv? Onze broertjes de HOMOs staan ook in ONZ. We moeten elkaar natuurlijk wel steunen! In GC staat een ander homo-topic met een wat meer serieuze insteek: SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo #14
Is dit het topic om je vibo collectie te tonen? Jouw vibo-collectie is vast wel een eigen topic waard. Linkjes daarnaartoe zijn natuurlijk wel welkom
Ik wil wel meer dan alleen linkjes naar vibo-collecties plaatsen... wat kan ik hier dan wel posten? Vanalles waar je het met je vrienden in de kroeg ook over zou hebben. Praat gezellig mee, leer leuke mensen kennen en het bier moet je er maar bij denken
Ik ben vrouw maar wel hetero, ben ik hier welkom? Tuurlijk!
Ik ben bi, ben ik hier ook welkom? Tuurlijk!
Ik ben man, ben ik hier welkom? Tuurlijk!
Ik kom hier mijn penis aanbieden, die hebben jullie duidelijk nodig! Sorry dat we je fantasie uit elkaar laten spatten, maar lesbeaus zijn niet lesbeau omdat ze de juiste man nog niet zijn tegengekomen. Dat is een fabeltje. Oneerbare voorstellen hou je dus liever voor je.
Wie zijn hier dan NIET welkom? Trollen, flamers, pubers die hier alleen komen op keihard POT te roepen, je kunt zelf vast nog wel wat voorbeelden verzinnen.Houd het gewoon gezellig. En bedenk wel dat een enkele post betekent dat het topic voor eeuwig in je MyAT staat
![]()
De tommy die de laatste post doet, maakt ook het nieuwe topic, met behulp van
deze OP.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.