Jah eh sorry,quote:Op zondag 11 februari 2007 14:57 schreef FamFarmerFan het volgende:Ik zag namelijk geen topic meer dus ik was zo vrij om er 1 aan te maken.
Ja ik had het nog geprobeert om duidelijk te hinten in het L topicquote:Op zondag 11 februari 2007 15:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jah eh sorry,
* vanitasvanitatumetomniava is een falende hippie
Weet ik veel. Moet je aan iemand vragen die geneeskunde heeft gestudeerd, hoe het zit met hormonen enzo.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:26 schreef TranceAction het volgende:
Als je als homo laat ombouwen/verbouwen/renoveren tot vrouw ben je dan automatisch een lesbo?
Als je homo bent omdat je als man zijnde op mannen valt en je laat je ombouwen tot vrouw en je valt nog steeds op mannen dan ben je hetero....quote:Op zondag 11 februari 2007 18:26 schreef TranceAction het volgende:
Als je als homo laat ombouwen/verbouwen/renoveren tot vrouw ben je dan automatisch een lesbo?
Maar als vrouw zijn kun je dan nog steeds pijpen en in je kont genomen worden, dus why bother?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:05 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Als je homo bent omdat je als man zijnde op mannen valt en je laat je ombouwen tot vrouw en je valt nog steeds op mannen dan ben je hetero....
Dus homo's kunnen genezen worden
Het toepassen van auto fellatio is lang niet voor iedereen bereikbaar. Zelfs niiet na een Cher behandeling (het verwijderen van een paar "zwevende" ribben)quote:Op zondag 11 februari 2007 21:36 schreef DemonRage het volgende:
Vraag aan de ervaren homo:
Heb je ooit geprobeerd of er erover nagedacht om jezelf te pijpen?
Noch voorbehouden aan homo'squote:Op zondag 11 februari 2007 21:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het toepassen van auto fellatio is lang niet voor iedereen bereikbaar. Zelfs niiet na een Cher behandeling (het verwijderen van een paar "zwevende" ribben)
Piloot of co-piloot, volgens mij.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:29 schreef TranceAction het volgende:
Hoe noem je een homo in een cockpit?
Oh ik dacht een stuurknuppelquote:Op maandag 12 februari 2007 12:53 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Piloot of co-piloot, volgens mij.
Welke is van jou dan? Ik wil het wel veranderen hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:04 schreef SCH het volgende:
Hij heeft op de verkeerde poes gestemd
Donequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |