"Negatief gepost". Op zich wel grappig. Er wordt minstens twee maanden lang door iedereen gebaggerd, inclusief de mods. Hoofdadmin is nergens te bekennen, post hoogstzelden en alleen in computer topics. Er worden wat vetes uitgevochten enzo, en omdat er maar een klein clubje is dat post, lijkt het alsof dat het enige is dat er gepost wordt. Maar goed, iedereen jankte dat er niet gepost werd, dus ja. Anyway, een van de mods bant zichzelf omdat ie een user irritant vindt, de "mod" (hij was mod af maar de hoofdadmin was te beroerd om hem zijn rechten ook af te nemen) met wie ik wel es in de clinch lag de afgelopen tjid bant zichzelf ook (goed voorbeeld doet goed volgen enzo) met als reden dat ik hem het plezier in het posten ontnam.
Hoofdadmin komt langs, meldt alleen "ik wil hier geen afscheidstopics zien" en gooit de boel op slot. Ik uit wat kritiek op hem (hij was er niet, hij heeft het uit de hand laten lopen, hij had iemand anders moeten aanstellen om het forum te administreren terwijl hij dat niet kon), krijg een nietszeggend "ik ga geen privedingen bespreken op het forum".
Schoothondje van de hoofdadmin, die de afgelopen maanden ook drie posts of zo heeft gemaakt, komt melden dat "sommige mensen" alleen maar negatief postten. Verder wil hij daar niet op ingaan, geen namen noemen en pas bij enig aandringen krijgen een vriend van me en ik de schuld. Ik zal niet zeggen dat ik lief ben geweest, maar de echte negativiteit kwam voornamelijk van de "mod".
En nou zijn die vriend en ik geband
![]()
Ik had nog wel een hele mooie post gemaakt, maar ik weet niet of die er uberhaupt nog opstaat, of hoe daarop is gereageerd. Heb ook geen officieel bericht gehad dat ik ben geband of zo.
Kwestie van "meneer kan niet tegen kritiek" want hij komt pas met sancties als het over hem gaat. Dat zijn beste users vechtend over de grond rollen, kon hem blijkbaar niet schelen.
Oh, DJ, als je dit leest:
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."