quote:Op zondag 26 november 2006 01:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat vinden normale homoseksuelen nou van de gay games, rose maandag op de Tilburgse kermis etc.
quote:Op zondag 26 november 2006 01:45 schreef Jeff89 het volgende:
Is waarschijnlijk al eerder gevraagd en beantwoord, maar ik ben lui, dus nog maar een keer:
Waarom refereren zoveel homosexuelen (zowel M als V) aan zichzelf of 'soortgenoten' dmv denigrerende termen?
Dus bijv. homo's die zichzelf poot, flikker of nicht noemen... Of lesbo's die zichzelf pot noemen.
Is dit om de wereld te laten zien dat ze er schijt aan hebben, of vind men het gewoon leuk, of haten jullie jezelf deep down gewoon? (oke, dat laatste zal wel niet)
Bij voorbaat bedankt
Ik vermoed dat het gelijk is aan het feit dat negers in Amerika zichzelf het scheldwoord 'nigger' toekenden en onderling gebruikten?quote:Op zondag 26 november 2006 13:28 schreef NanKing het volgende:
Woorden zoals 'poot, flikker, pot, etc' zijn oorspronkelijk scheldwoorden die 'we' gewoon zelf hebben overgenomen.
Waarom zou ik niet weten.
Zelf doe ik het liever dan dat ik er naar kijk. Maar als het om kijken gaat:quote:Op zondag 26 november 2006 13:32 schreef papernote het volgende:
Ik weet niet of 't al gevraagd is, maar volgens mij beoordelen hetero mannen zoenen als volgt:
Man - Vrouw: toegestaan
Vrouw - Vrouw: da's geil
Man - Man: gatverdamme
Hoe beoordelen homo's dit?
Heb je dan een linkje naar de vorige delen?quote:Op zondag 26 november 2006 13:19 schreef SCH het volgende:
Let op: Vragen over kontneuken, anale seks, poepen, etc worden niet meer beantwoord. Lees de vorige delen maar terug.
Nee he, niet weer Den Haag? Mijn ex woont ook al in Den Haag, en de jongen waar ik het laatst op verliefd werd ook al...quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Een vriend van ons in Den Haag, verpleger, heel lief en misschien wel jouw type.
Ik ben iig geinteresseerd in wat jij nou bij mij vindt passen ja. Daarna kijk ik wel of het ook wat is.quote:Op zondag 26 november 2006 14:51 schreef SCH het volgende:
Haha, nieuwsgierig aagje. Heeft volgens mij geen profiel. Maar je klinkt nogal geinteresseerd
quote:Op zondag 26 november 2006 01:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat vinden normale homoseksuelen nou van de gay games, rose maandag op de Tilburgse kermis etc.
quote:Op zondag 26 november 2006 01:45 schreef Jeff89 het volgende:
Is waarschijnlijk al eerder gevraagd en beantwoord, maar ik ben lui, dus nog maar een keer:
Waarom refereren zoveel homosexuelen (zowel M als V) aan zichzelf of 'soortgenoten' dmv denigrerende termen?
Dus bijv. homo's die zichzelf poot, flikker of nicht noemen... Of lesbo's die zichzelf pot noemen.
Is dit om de wereld te laten zien dat ze er schijt aan hebben, of vind men het gewoon leuk, of haten jullie jezelf deep down gewoon? (oke, dat laatste zal wel niet)
Bij voorbaat bedankt
quote:Op zondag 26 november 2006 13:32 schreef papernote het volgende:
Ik weet niet of 't al gevraagd is, maar volgens mij beoordelen hetero mannen zoenen als volgt:
Man - Vrouw: toegestaan
Vrouw - Vrouw: da's geil
Man - Man: gatverdamme
Hoe beoordelen homo's dit?
Je mag ook gewoon meedoen hoor.quote:Op zondag 26 november 2006 16:45 schreef wonderer het volgende:
*meeleest*
Weet ik, maar ik heb even geen vraag of antwoordquote:Op zondag 26 november 2006 16:46 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon meedoen hoor.Dat passief meelezen is ook weer zo wat.
12.quote:Op zondag 26 november 2006 18:47 schreef TranceAction het volgende:
Jij noemt jezelf een ervaren homo. Met hoeveel mannen moet je eh..je weet wel.....dat ehhh...met je roerstick eh in die die eh beerput hebben gedipt zeg maar je weet wat ik bedoel, voordat je jezlef een ervaren homo mag noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |