abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43902001
Let op: Vragen over kontneuken, anale seks, poepen, etc worden niet meer beantwoord. Lees de vorige delen maar terug.

De laatste vragen uit het vorige topic:
quote:
Op zondag 26 november 2006 01:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat vinden normale homoseksuelen nou van de gay games, rose maandag op de Tilburgse kermis etc.
quote:
Op zondag 26 november 2006 01:45 schreef Jeff89 het volgende:
Is waarschijnlijk al eerder gevraagd en beantwoord, maar ik ben lui, dus nog maar een keer:
Waarom refereren zoveel homosexuelen (zowel M als V) aan zichzelf of 'soortgenoten' dmv denigrerende termen?
Dus bijv. homo's die zichzelf poot, flikker of nicht noemen... Of lesbo's die zichzelf pot noemen.
Is dit om de wereld te laten zien dat ze er schijt aan hebben, of vind men het gewoon leuk, of haten jullie jezelf deep down gewoon? (oke, dat laatste zal wel niet)
Bij voorbaat bedankt
  zondag 26 november 2006 @ 13:22:30 #2
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_43902086
Als jij nou ook nog ff de laatste vraag van mij beantwoordt... Mag ook via PM hoor.
pi_43902212
Waar is de mooie OP nou, SCH .
ijs_beer fan!
pi_43902254
Woorden zoals 'poot, flikker, pot, etc' zijn oorspronkelijk scheldwoorden die 'we' gewoon zelf hebben overgenomen.
Waarom zou ik niet weten .
ijs_beer fan!
pi_43902354
Ik weet niet of 't al gevraagd is, maar volgens mij beoordelen hetero mannen zoenen als volgt:

Man - Vrouw: toegestaan
Vrouw - Vrouw: da's geil
Man - Man: gatverdamme

Hoe beoordelen homo's dit?
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
pi_43902403
quote:
Op zondag 26 november 2006 13:28 schreef NanKing het volgende:
Woorden zoals 'poot, flikker, pot, etc' zijn oorspronkelijk scheldwoorden die 'we' gewoon zelf hebben overgenomen.
Waarom zou ik niet weten .
Ik vermoed dat het gelijk is aan het feit dat negers in Amerika zichzelf het scheldwoord 'nigger' toekenden en onderling gebruikten?
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
  zondag 26 november 2006 @ 13:43:09 #7
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_43902719
quote:
Op zondag 26 november 2006 13:32 schreef papernote het volgende:
Ik weet niet of 't al gevraagd is, maar volgens mij beoordelen hetero mannen zoenen als volgt:

Zelf doe ik het liever dan dat ik er naar kijk. Maar als het om kijken gaat:
Man - Vrouw: toegestaan (maar dan denk ik de vrouw weg)
Vrouw - Vrouw: heb ik helemaal niets mee
Man - Man: heerlijk!
pi_43902925
quote:
Op zondag 26 november 2006 13:27 schreef NanKing het volgende:
Waar is de mooie OP nou, SCH .
Ik maak bij deel 10 wel een leuke nieuwe jubileumOP.
pi_43902955
Ik vind flikker en nicht geen scheldwoorden, ik vind homofiel of homoseksueel juist een beetje iiieeeks.
  zondag 26 november 2006 @ 14:21:11 #10
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_43904125
quote:
Op zondag 26 november 2006 13:19 schreef SCH het volgende:
Let op: Vragen over kontneuken, anale seks, poepen, etc worden niet meer beantwoord. Lees de vorige delen maar terug.
Heb je dan een linkje naar de vorige delen?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 26 november 2006 @ 14:50:24 #12
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_43905041
Ok SCH, hier dan nog maar een keer:
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 19:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Een vriend van ons in Den Haag, verpleger, heel lief en misschien wel jouw type.
Nee he, niet weer Den Haag? Mijn ex woont ook al in Den Haag, en de jongen waar ik het laatst op verliefd werd ook al...

Maar goed, heeft 'ie een profiel?
pi_43905063
Haha, nieuwsgierig aagje. Heeft volgens mij geen profiel. Maar je klinkt nogal geinteresseerd
  zondag 26 november 2006 @ 14:55:36 #14
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_43905222
quote:
Op zondag 26 november 2006 14:51 schreef SCH het volgende:
Haha, nieuwsgierig aagje. Heeft volgens mij geen profiel. Maar je klinkt nogal geinteresseerd
Ik ben iig geinteresseerd in wat jij nou bij mij vindt passen ja. Daarna kijk ik wel of het ook wat is.
pi_43907244
Oh, had ik nou een nieuwe moeten openen?
Huh!?
pi_43907978
quote:
Op zondag 26 november 2006 01:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat vinden normale homoseksuelen nou van de gay games, rose maandag op de Tilburgse kermis etc.
Zijn dat homo's die het niet met mannen doen?

Ach, zolang je er lol mee hebt en je verplicht niemand om mee te doen. Wat maakt het dan uit? Ik bedoel er zijn ook Carnaval, corso's, vrijgezellenfeestjes, dartcompetitie's en gelegenheden zoals hooters.
Do you know the difference between commitment and involved?
Think of bacon and eggs, the chicken is involved, the pig was committed.
pi_43908171
quote:
Op zondag 26 november 2006 01:45 schreef Jeff89 het volgende:
Is waarschijnlijk al eerder gevraagd en beantwoord, maar ik ben lui, dus nog maar een keer:
Waarom refereren zoveel homosexuelen (zowel M als V) aan zichzelf of 'soortgenoten' dmv denigrerende termen?
Dus bijv. homo's die zichzelf poot, flikker of nicht noemen... Of lesbo's die zichzelf pot noemen.
Is dit om de wereld te laten zien dat ze er schijt aan hebben, of vind men het gewoon leuk, of haten jullie jezelf deep down gewoon? (oke, dat laatste zal wel niet)
Bij voorbaat bedankt
Mijn zusje feliciteerde mij met m'n verjaardag: "Nou Bob van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dat je maar snel een vriendin krijgt!"
De halve familie kon je wegvegen en mijn broertje maakt droog de opmerking: "Joh Bob is homo die vind een vriend veel leuker"

Zij hersteld zichzelf met "Ow jah, dat je maar snel een leuke vriend krijgt. Maar je bent geen homo hoor..." Ze hield het een half uur vol tegenover de hele familie vol dat ik géén homo was. Een homo dat was een stomme klier op school. Ik viel gewoon op mannen, dat was heel anders.

De essentie van dit verhaal en jouw vraag is dat het niet zo heel veel uitmaakt welke naam je eraan hangt. De manier waarop je het gebruikt is in dit geval bepalend of het beledigend is of niet.
  zondag 26 november 2006 @ 16:45:06 #18
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_43908259
*meeleest*
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_43908264
quote:
Op zondag 26 november 2006 13:32 schreef papernote het volgende:

De eerste keer dat ik 2 mannen zag zoenen was ik 16 en naar een homobar gegaan. Ik wist wat ik wilde en dat ik homo was. Maar ik schrok me rot toen ik het "live" voor me zag en opwindend was wel het laatste wat in mij op kwam.
*grin* Maar het went snel en nu lig ik er totaal niet wakker van wie met wie wat doet.
pi_43908310
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:45 schreef wonderer het volgende:
*meeleest*
Je mag ook gewoon meedoen hoor. Dat passief meelezen is ook weer zo wat.
  zondag 26 november 2006 @ 16:49:06 #21
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_43908407
quote:
Op zondag 26 november 2006 16:46 schreef FamFarmerFan het volgende:

[..]

Je mag ook gewoon meedoen hoor. Dat passief meelezen is ook weer zo wat.
Weet ik, maar ik heb even geen vraag of antwoord Weet alleen dat er in de jaren zeventig een groep was die zich rooie flikkers noemden en tegen het "doe normaal" principe was. Homo's zijn niet net als hetero's, ze zijn anders, en dat mag best getoond worden, en ze gebruikten het scheldwoord flikker dus als geuzennaam.

Zo, mijn bijdrage
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_43909839
Dat wist ik dan weer niet, wat ik wel weer wist was dat de roze zaterdag is gebaseerd op de demonstratie's van een Amerikaanse Lesbo vereniging eind jaren 70.
Tegen de ongelijkheid in de wetten wat betreft homoseks (21 jaar) en heteroseks (16 jaar)

In Nederland heeft zo'n ongelijkheid trouwens tot ongeveer 2000 bestaan. Mannen mochten pas vanaf hun 18e seks hebben vrouwen vanaf hun 16e
  zondag 26 november 2006 @ 18:47:27 #23
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_43911722
Jij noemt jezelf een ervaren homo. Met hoeveel mannen moet je eh..je weet wel.....dat ehhh...met je roerstick eh in die die eh beerput hebben gedipt zeg maar je weet wat ik bedoel, voordat je jezlef een ervaren homo mag noemen.
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
pi_43911803
quote:
Op zondag 26 november 2006 18:47 schreef TranceAction het volgende:
Jij noemt jezelf een ervaren homo. Met hoeveel mannen moet je eh..je weet wel.....dat ehhh...met je roerstick eh in die die eh beerput hebben gedipt zeg maar je weet wat ik bedoel, voordat je jezlef een ervaren homo mag noemen.
12.
  zondag 26 november 2006 @ 18:55:04 #25
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_43911934
Wat vinden homo's van Borat?
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')