OOoooohh SLET!!quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:58 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ja, erg is dat he? Alsof echt elke homo elke andere homo kent. Terwijl de gemiddelde homo slechts maar met de helft van alle homo's in bed heeft gelegen...![]()
O, dat is gemeen doen wat je tegen mij doet. Ik dacht dat je mij alleen wat minder mocht.quote:
Ik ben geen gemiddelde homo hoor. Ik zit op driekwart.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:00 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
OOoooohh SLET!!
Je moet jouw gedrag niet gelijk op iedere andere homo projecteren!
![]()
Eeehm... hoe kom je op dat gekke idee? Ik wil wel een bronvermelding zien als je zo'n uitspraak doet.quote:
Waar moet een man voor mij volgens jou dan aan voldoen?quote:Ik ga een man voor hem zoeken
quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:28 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Eeehm... hoe kom je op dat gekke idee? Ik wil wel een bronvermelding zien als je zo'n uitspraak doet.
Serieus, monogaam en niet al te linksigquote:Waar moet een man voor mij volgens jou dan aan voldoen?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:18 schreef SCH het volgende:
Twoflower is nog maagd hoor
Ik ga een man voor hem zoeken
quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:41 schreef SlimShady het volgende:
is monogamie een vereiste tegenwoordig?
is dat trouwens new-age of retro?
Eehm... hij moet juist ook humor hebben, ik weet nog niet of een open relatie ook wat voor mij is (heb nou eenmaal te weinig ervaring met relaties) en politiek doe ik niet aan, dus dat maakt niet uit.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Serieus, monogaam en niet al te linksig
Ik heb wat projectjes lopen - je hoort er nog vanquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:52 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Eehm... hij moet juist ook humor hebben, ik weet nog niet of een open relatie ook wat voor mij is (heb nou eenmaal te weinig ervaring met relaties) en politiek doe ik niet aan, dus dat maakt niet uit.
'wat projectjes'?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb wat projectjes lopen - je hoort er nog van![]()
En kan deze vraag ook ondertiteld wordenquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:07 schreef TranceAction het volgende:
Halo ik wil vraag voor die homo. Als jij gaat stop eh......die staaf....die staaf met die gat...als jij stop die staaf in die gat waar jij moet schoonmaak na die poep. Waar ga jij dan stop als die poep is hard
op die vraag moet je niet reageren. hij of zij typt normaal nederlands in andere topics. Is dus alleen om reakties uit te lokken.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En kan deze vraag ook ondertiteld worden
http://www.loi.nl/Cursussen/Taalvaardigheid/PRD_000661quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:07 schreef TranceAction het volgende:
Halo ik wil vraag voor die homo. Als jij gaat stop eh......die staaf....die staaf met die gat...als jij stop die staaf in die gat waar jij moet schoonmaak na die poep. Waar ga jij dan stop als die poep is hard
quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:07 schreef TranceAction het volgende:
Een vriend van ons in Den Haag, verpleger, heel lief en misschien wel jouw type.quote:Op zaterdag 25 november 2006 08:45 schreef Twoflower het volgende:
[..]
'wat projectjes'?
Geef eens wat hints?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:11 schreef SCH het volgende:
Nou op Fok! loopt anders ook een hele akelige nare klotehomo rond
De tekst was idd niet door mijzelf getypt, maar door mijn marokkaanse huisgenoot die achter mijn computer ging zitten fokken toen ik net even naar de wc was. Excuses voor de gebrekkinge taalgebruik. Ik heb met hem gesproken en wat hij bedoelde was:quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:23 schreef purmernoord het volgende:
[..]
op die vraag moet je niet reageren. hij of zij typt normaal nederlands in andere topics. Is dus alleen om reakties uit te lokken.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:28 schreef TranceAction het volgende:
[..]
De tekst was idd niet door mijzelf getypt, maar door mijn marokkaanse huisgenoot die achter mijn computer ging zitten fokken toen ik net even naar de wc was. Excuses voor de gebrekkinge taalgebruik. Ik heb met hem gesproken en wat hij bedoelde was:
Als je s'avonds lekker hebt liggen reetracen of kontebonken hoe je het ook noemt en je hebt geen zin de penis te ontdoen van fecalien en de volgende ochtend word je wakker met harde stukken fecalien op je penis. Hoe krijg je die dan schoon?
Waarom denken pubers toch altijd dat ze geweldig stoer zijn als ze maar een grote bek opzettenquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:31 schreef SCH het volgende:
Waarom denken die hetero's toch altijd dat je pik er onder de stront weer uitfloept?
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waarom denken pubers toch altijd dat ze geweldig stoer zijn als ze maar een grote bek opzetten
Dit had ik ooit aan de OP toegevoegd, heeft niet echt veel effect gehadquote:Let op: Vragen over kontneuken, anale seks, poepen, etc worden niet meer beantwoord. Lees de vorige delen maar terug.
Misschien moeten we er nog eens een special aan wijdenquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dit had ik ooit aan de OP toegevoegd, heeft niet echt veel effect gehad.
Ik had het over Trance/huppeldepup... Het is zo makkelijk scoren vanachter je pc-tje. En dat vind ik zo ontzettend puberaal. Maar jullie zijn liev (hoewel homosuelen eigenlijk niet mogen van mijn geloof)quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:41 schreef FamFarmerFan het volgende:Mis ik wat? Of is de opmerking inderdaad gewoon wat overtrokken?
Ja maar dan kan ik niet sidekickenquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien moeten we er nog eens een special aan wijden
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:56 schreef ElisaB het volgende:
(hoewel homosuelen eigenlijk niet mogen van mijn geloof)
Uhhhh....quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:58 schreef SCH het volgende:
Je bepaalt toch zelf wat je denkt? Welk geloof Elisa?
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had het over Trance/huppeldepup... Het is zo makkelijk scoren vanachter je pc-tje. En dat vind ik zo ontzettend puberaal. Maar jullie zijn liev (hoewel homosuelen eigenlijk niet mogen van mijn geloof)
Ik vind het wel lekker klinken.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:58 schreef NanKing het volgende:
Ik moet overigens altijd zo lachen van 't woord homosueel.
Het zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:03 schreef FamFarmerFan het volgende:Waarschijnlijk is van hetzelfde geloof in datzelfde boek (Leviticus) geschreven dat vrouwen onrein zijn in haar maandelijkse periode en dat geen man hen dan mag aanraken 7 dagen lang.
![]()
Nee he, niet weer Den Haag? Mijn ex woont ook al in Den Haag, en de jongen waar ik het laatst op verliefd werd ook al...quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Een vriend van ons in Den Haag, verpleger, heel lief en misschien wel jouw type.
Kwestie van zelfspot, en laten zien dat het voor jou allemaal geen issue is en dat andere mensen (mits het gegein blijft) ook wel dat soort termen mogen gebruiken. Niets zo hinderlijk als de homo's die strijden tegen dat soort "denigrerende" opmerkingen.quote:Op zondag 26 november 2006 01:45 schreef Jeff89 het volgende:
Is waarschijnlijk al eerder gevraagd en beantwoord, maar ik ben lui, dus nog maar een keer:
Waarom refereren zoveel homosexuelen (zowel M als V) aan zichzelf of 'soortgenoten' dmv denigrerende termen?
Dus bijv. homo's die zichzelf poot, flikker of nicht noemen... Of lesbo's die zichzelf pot noemen.
Is dit om de wereld te laten zien dat ze er schijt aan hebben, of vind men het gewoon leuk, of haten jullie jezelf deep down gewoon? (oke, dat laatste zal wel niet)
Bij voorbaat bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |