Dat is met hetero's soms ook zo, alleen valt het minder op omdat het jongens en meisjes zijn.quote:Op zondag 19 november 2006 17:17 schreef MaLo het volgende:
Goed topic.
Ik heb niet alle eerdere delen gelezen, dus sorry als deze vraag al gesteld is.
Ik ken een aantal homostellen. Leuke mensen, niks mis mee. Nu valt het mij wel op, dat van de vier stellen die ik ken, er drie zijn (2 mannenparen en 1 vrouwenpaar) waarvan de partners ontzettend veel op elkaar lijken. Denk bijvoorbeeld aan Jos Brink en Frank Sanders. (Niet dat ik die ken, maar om aan te geven hoeveel ze op elkaar lijken)
Lijkt jullie partner ook veel op jullie, of merken jullie bij jullie homovrienden ook dat er relatief veel stellen zijn waarvan de partners veel op elkaar lijken?
Ik ken zelf één heterostel dat heel veel op elkaar lijktquote:Op zondag 19 november 2006 17:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat is met hetero's soms ook zo, alleen valt het minder op omdat het jongens en meisjes zijn.. Mijn ex en ik dragen dezelfde soort kleren, we luisteren naar dezelfde soort muziek, we houden van dezelfde films. Als we allebei jongens of allebei meisjes zouden zijn zouden we heel erg veel op elkaar lijken. Alleen valt dat nu niet op omdat we dat niet zijn.
Jep, qua uiterlijkquote:Op zondag 19 november 2006 17:32 schreef SCH het volgende:
Bedoel je qua uiterlijk op elkaar lijken?
Daar bestaat in het "homojargon" zelfs een woord voor, kloonsquote:
Het stemmen zelf is niet zo moeilijk.quote:Op zondag 19 november 2006 18:18 schreef SCH het volgende:
Mijn man en ik verschillen in ieder geval enorm qua uiterlijk. Hij is de knappe en ik de lieve
Succes met je stemkeuze twoflower
Je weet wel dat je het potlood niet in je............ ach laat maarquote:Op zondag 19 november 2006 18:19 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Het stemmen zelf is niet zo moeilijk.
Potlood? Wasda? Ik heb nog nooit met een potlood gestemd.quote:Op zondag 19 november 2006 18:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Je weet wel dat je het potlood niet in je............ ach laat maar
En de PvdD dan? Of EénNL?quote:Op maandag 20 november 2006 12:45 schreef FamFarmerFan het volgende:
Ik denk dat ik maar eens lekker ga stemmen op de partij die nog niet alle verkiezingsbeloften heeft gebroken nadat ie in de regering zit. (omdat ze nog niet eerder geregeerd hebben)SP
quote:
Zoals FamFarmerFan al aangaf was dat een correcte opmerking op zijn reactie. Ik zou er zelf ook niet over peinzen om een van die partijen te kiezen hoor.quote:
sorry maar dat is helemaal niet waar. Ik ontmoet homo's onder alle lagen en soorten van de bevolking en ja ze kunnen best wel dansen en lol maken op de muziek van ABBA maar het is niet hun eerste muziek keuze. Om te zeggen dat er een bepaalde smaak is onder homo's gaat me veel te ver!quote:Op zondag 19 november 2006 16:01 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Boris van der Ham is idd homo ja.
[..]
Homo's zijn (net als eigenlijk alle groeperingen) over het algemeen kuddedieren. Men volgt de meerderheid. Ik zelf vind dat Madonna en ABBA best leuke liedjes hebben, maar ik luister het echt niet dagelijks (of wekelijks). Als de radio hier aanstaat luister ik zelfs vooral klassiek. En anders filmmuziek of musicals (ja, dat is dan eigenlijk wel weer iets dat als 'homo' bestempeld kan worden). Maar het is dus afhankelijk in hoeverre de persoon in kwestie meedoet met de rest, of echt zichzelf is.
Nou, steeds vaker zijn ze dat blijkbaar wel.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:36 schreef FamFarmerFan het volgende:Homo's zijn ook geen doelgroep op zich.
Nou, voor D66 wel hoor.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:36 schreef FamFarmerFan het volgende:Homo's zijn ook geen doelgroep op zich.
Het boeit jou misschien weinig, maar veel (vooral grotere bedrijven) gaan die seksuele voorkeur toch echt als iets onderscheidends zien, en richten zich daar ook op. Kijk maar naar een specifieke autobeurs, etc.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:15 schreef FamFarmerFan het volgende:
Maar het boeit mij weinig hoe een bedrijf staat tegenover mijn seksuele voorkeur als ik een vliegticket boek, boodschappen doe, kleding koopt etc etc.
Jij bent 1 persoon op een groep van hoeveel honderdduizend?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:38 schreef FamFarmerFan het volgende:Verspilling van tijd geld en energie dus...
Nee hoor, ik chargeer gewoon graag.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:43 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Jij bent 1 persoon op een groep van hoeveel honderdduizend?
Dat weten jij en ik, maar de media doen ons anders geloven. Die brengen alleen die homo's in beeld die opvallen, dus bijv de types die op boten staan te dansen tijdens de pride.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:48 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Nee hoor, ik chargeer gewoon graag.
En ik blijf bij het standpunt dat marketingtechnisch het zonde van het geld is een doelgroep te organiseren als homoseksueel. Om bovenstaande argumenten, de doelgroep heeft als enige overeenkomst dat men zich aangetrokken voelt tot hetzelfde geslacht.
Alle andere interesses/ behoeftes en bijv inkomsten verschillen te veel van elkaar.
De media doet alle niet-homo's anders geloven.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:52 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat weten jij en ik, maar de media doen ons anders geloven. Die brengen alleen die homo's in beeld die opvallen, dus bijv de types die op boten staan te dansen tijdens de pride.
Ik zelf let over het algemeen niet op 'homo(on)vriendelijk'. Maar ik ken er genoeg die dat wel doen.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:00 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
De media doet alle niet-homo's anders geloven.Ik heb er vertrouwen in dat homo's zelf wel dat bewustzijn hebben. Of koop jij een "homovriendelijke" design pc eerder dan een pc waarvan de spec's gewoon goed zijn? (gemene vraag aan een ICT-er I know)
En wat betreft de dansende nichten op een boot tijdens een gayprideDaar doe ik ook aan mee. Maar dan wel ondertussen een stichting sponserend en "beschaafd".
www.hetpaleis.nl
Als ze jou al de lieve van jullie tweeen noemen, dan vrees ik echt... wel sneu voor jullie buren trouwensquote:
Heyquote:Op vrijdag 24 november 2006 02:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ze jou al de lieve van jullie tweeen noemen, dan vrees ik echt... wel sneu voor jullie buren trouwens
Homo's zijn toch altijd lief?quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:07 schreef SCH het volgende:
Ik ben echt lief ElisaB - ik zou eigenlijk eens wat minder lief moeten zijn
Waarom doen homo's altijd zo gemeen tegen elkaar als ze elkaar niet mogen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:11 schreef SCH het volgende:
Nou op Fok! loopt anders ook een hele akelige nare klotehomo rond
Ik doe tegen jou toch nog veel gemener?quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:15 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Waarom doen homo's altijd zo gemeen tegen elkaar als ze elkaar niet mogen?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:11 schreef SCH het volgende:
Nou op Fok! loopt anders ook een hele akelige nare klotehomo rond
Neequote:Op vrijdag 24 november 2006 19:17 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Heb je mij nou al herkend!?
![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:15 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Omdat het toch net echte mensen zijn?quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:15 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
quote:
Nergens van maar het is zo'n beetje de meest stereotiepe opmerking die ik naar mijn hoofd krijg als mensen weten dat ik homo ben..quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:23 schreef SCH het volgende:
Waar moet ik je fan herkennen Farmerfan
Ja, erg is dat he? Alsof echt elke homo elke andere homo kent. Terwijl de gemiddelde homo slechts maar met de helft van alle homo's in bed heeft gelegen...quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:27 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Nergens van maar het is zo'n beetje de meest stereotiepe opmerking die ik naar mijn hoofd krijg als mensen weten dat ik homo ben..
Ken jij die en die, hij is ook homo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |