Mijn eerste roze zaterdag was in Zwolle. Toen was ik dieper onder de indruk. Wat waren het er veel en zo knap en zo lelijkquote:Ik ben er een paar jaar niet geweest en wilde het wel weer eens proberen. En een vriend van me woont er, dus dat is een leuke gelegenheid om dat hele eind weer eens te rijden. Maar het programma is niet echt top geloof ik .
Ik heb zelf een voorkeur voor Roze Maandag in Tilburg en Gay Pride in Amsterdam. Ben je daar dit jaar te spotten?
Iedere woensdag in het restaurant van het omroepgebouw. Met ketchupquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:15 schreef popolon het volgende:
Eet je wel eens een gehaktbal?
Hangt van de soort kroeg af.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat kan ik verwachten in een homokroeg?
Wat is prat?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:25 schreef Wupppie het volgende:
waarom ga je er zo prat op dat je een ervaren homo bent?
Dus als ik morgenochtend de afwas bij je langsbreng kan ik het 's avonds weer schoon en droog ophalen?quote:
Leuk man!! In zwolle?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat kan ik verwachten in een homokroeg?
TVP, en ik ga morgen wellicht uit, voor de eerste keer naa een gaybar![]()
Misschien om dezelfde redenen dat sommige hetero's overdreven stoer en macho doen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:25 schreef Wupppie het volgende:
waarom moeten homo's zo overdreven lachen en nichterig doen?
Ik zou niet weten waar ik XTC moest kopen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:26 schreef Cyaa het volgende:
slik je?
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:38 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Val je net als ik ook op Bowie???
Neuh, dan zit ik nog steeds een boekje te lezen met de kat op schootquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:28 schreef XMN8R het volgende:
Dus als ik morgenochtend de afwas bij je langsbreng kan ik het 's avonds weer schoon en droog ophalen?
Mag ik?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:48 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Even een ernstige vraag nu: Ik weet dat mijn zoon van 17 homo is, maar hij durft er absoluut niet voor uit te komen. Hoe kan ik hem helpen?
Je kunt hem in ieder geval helpen door hem niet in R&P te laten posten.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:48 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Even een ernstige vraag nu: Ik weet dat mijn zoon van 17 homo is, maar hij durft er absoluut niet voor uit te komen. Hoe kan ik hem helpen?
Gewoon normaal blijven doen en wachten tot hij er mee komt. Hoe weet je het dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:48 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Dank u. Hoe is het met uw homoseksuele gevoelens eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:56 schreef popolon het volgende:
Geef ik nu het woord aan fokhomosexueel SCH.
Ik kom wat later uit de kast zoals zo veel mensen doen maar ik heb alvast een plekje in m'n hart voor je gereserveerd.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Dank u. Hoe is het met uw homoseksuele gevoelens eigenlijk?![]()
Ik heb een liefdesbrief van hem gevonden...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Gewoon normaal blijven doen en wachten tot hij er mee komt. Hoe weet je het dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |