quote:Hoe is het om elke dag in zonde te leven, en te weten dat je na de dood zult verblijven in de eeuwige vuren?
quote:Dragen jullie allemaal een cowboyhoed?
quote:Hoe kan het dat homo's blijven bestaan, ze zorgen immers niet voor nageslacht over het algemeen.
Al snel werden er echt interessante vragen gesteld al blijft het kontneuken blijkbaar een fascinatie door de hele reeks heen voor vooral heteromannenquote:Beste tonks,
Nee alleen de cowboys onder ons dragen een cowboyhoed en soms dragen homo's met carnaval een cowboyhoed. Brokeback is wel een mooie film al zou ik hem niet als specifieke homofilm willen omschrijven maar als een universele film over de onmacht van sommige liefdesrelaties.
kus
SCHomo
Daarna volgen deeltje 2 -7 waarin lesbische sidekick NanKing mee komt helpen, Tha_Erik uit de kast komt en vanitasvanitatumeto.... vertelt over zijn ervaringen als homo met autisme.quote:Wat ik me nou serieus afvraag: sluit de kringspier zich weer of staat hij na verloop van tijd altijd open?
Dat is niet zo, simpel he?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:12 schreef Incolumis het volgende:
hoe kan het dan dat 1 van de 2 altijd het "vrouwtje" is en de ander het "mannetje"?
Ja en? Ik ben een heteroman (ik wil echt niet zoenen of knuffelen met mannen) maar kan af en toe best een zeikwijf zijn. Sociale rol heeft weing met sekse te maken.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:38 schreef Mr-Fluffy het volgende:
[..]
ja maar ik ken ook potten waarvan de 1 zo heel macho is enzo..
VA heeft t al gezegd: je kunt gedrag en geaardheid niet koppelen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:38 schreef Mr-Fluffy het volgende:
[..]
ja maar ik ken ook potten waarvan de 1 zo heel macho is enzo..
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:49 schreef Ritsbek het volgende:
heb een serieuze vraag,ik laat me hond vaak uit in een bos waar savonds vaak homoos elkaar ontmoeten(moeten ze zelf weten) maar het valt me op dat er vaak mensen strond ligt(er ligt dan een goor doekje bij of je merkt het aan de hond;op hondestront reageren ze niet)
Is het zo dat homoos na het kontebonken vaak moeten poepen ofzo,of is het toeval?
wat bedoel je?heb jij in het bos gepoept?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:08 schreef MrJones het volgende:
[..]
![]()
excuses, dat was mijn tere zieltje.
Daffyd![]()
Busted?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:26 schreef Ritsbek het volgende:
[..]
wat bedoel je?heb jij in het bos gepoept?
Wat een stomme vraag.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:49 schreef Ritsbek het volgende:
heb een serieuze vraag,ik laat me hond vaak uit in een bos waar savonds vaak homoos elkaar ontmoeten(moeten ze zelf weten) maar het valt me op dat er vaak mensen strond ligt(er ligt dan een goor doekje bij of je merkt het aan de hond;op hondestront reageren ze niet)
Is het zo dat homoos na het kontebonken vaak moeten poepen ofzo,of is het toeval?
BB_Koning, je hoeft niet te reageren op de vragen hier.quote:
Ik denk dat het toeval is, of het is poep van mensen die overdag gerecreeėrd hebben daar en hun behoeftes in de bosjes doen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:49 schreef Ritsbek het volgende:
Het IS een stomme vraag, want dit heeft geen moer met homseksualiteit te maken.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
BB_Koning, je hoeft niet te reageren op de vragen hier.
En als je het wel doet is het de bedoeling dat dit normaal gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |