abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36353839
Hier de vorige delen
Stel hier je vragen aan een ervaren homo!!!
SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo - #2

Veel vragen zijn al beantwoordt in die topics, er staan nog vragen open uit deel 2, die worden later dit weekend beantwoordt!!!

raptorix loopt hier nog steeds stage en NanKing is er voor de lesbische faits divers

Go on!
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:37:49 #2
144897 B-Fifty-Two
Hoi , Neuqen .. kut dyslectie
pi_36354070
nanking zin in een trio ?
Denk Denk Denk
geen idee :/
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:42:23 #3
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36354186
De laatste open vragen, in volgorde van stellen:
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 11:59 schreef Tha_Erik het volgende:
OK, nog maar een paar vraagjes dan?

BeSCHte SCH,

Hoe zit het dan met het homohuwelijk, waar wordt het gedaan, hoe zit het met "gebruiken/tradities"?
En je zegt dat je ouders op bezoek komen, ik neem aan dat ze het allemaal geaccepteerd hebben enzo, maar hoe ging dat in je jeugd en met je "uit de kast komen" enzo? Hoe reageerde je omgeving/vrienden erop?

Groet,
Erik
En:
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 13:31 schreef MrBean het volgende:
beste SCHomo,

Is homoseksualiteit statisch of dynamisch in je leven? Blijft je geaardheid gedurende je hele leven hetzelfde of kan het ook schommelen?

groet
meneer de Boon
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_36354217
Ik ga alleen al geen vraag stellen om die kus die achter elke reactie staat

Soort van tvp
pi_36354297
Te Veel Poten
pi_36354310
Kut!
pi_36362419
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 11:53 schreef SCH het volgende:
Nog vragen voor deel 2?
Waar is NanKing toch?
Zullen we nog een doorstartje maken?
heb je nog geneukt raptorix?
Nee, we gaan er geen slowchat van maken.
Had ik al gezegd dat ik een zwak heb voor Aziatische mannen?
Weinig vragen over het homohuwelijjk zeg...
Mijn lieve ouders komen vandaag op bezoek
Hierzo!
Had je nog vragen dan .

is nog steeds voor een centraal topic
ijs_beer fan!
pi_36362591
tvp
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_36374105
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 11:59 schreef Tha_Erik het volgende:
OK, nog maar een paar vraagjes dan?

BeSCHte SCH,

Hoe zit het dan met het homohuwelijk, waar wordt het gedaan, hoe zit het met "gebruiken/tradities"?
En je zegt dat je ouders op bezoek komen, ik neem aan dat ze het allemaal geaccepteerd hebben enzo, maar hoe ging dat in je jeugd en met je "uit de kast komen" enzo? Hoe reageerde je omgeving/vrienden erop?

Groet,
Erik
Beste Erik,

Het homohuwelijk is volstrekt vergelijkbaar met het heterohuwelijk. Alle variaties op de bruiloft, de inzegening, de huwelijksvoltrekking en de feesten zijn er. Ik ben er niet zo mee bekend, ben nog nooit bij een homohuwelijk geweest en pieker er zelf ook niet over om te trouwen.
quote:

Aantal homohuwelijken stabiliseert
ANP

VOORBURG - Vijf jaar na de invoering van het homohuwelijk is het aantal huwelijken tussen twee mensen van gelijke sekse gestabiliseerd. In 2005 trouwden 1166 homo's en lesbiennes, een jaar eerder 1210. In 2001, het jaar dat het voor het eerst mogelijk was voor homo's om zich in de echt te verbinden, trouwden nog 2414 stellen. Dat blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Het CBS verwacht dat het aantal homohuwelijken in 2006 wederom uitkomt rond de 1200. Tot nu toe zijn evenveel stellen getrouwd als vorig jaar rond deze tijd, wat volgens hoogleraar demografie J. Latten van het CBS aangeeft dat het aantal homohuwelijken inderdaad is gestabiliseerd.

Latten: ‘In 2001 was er sprake van een ware hype. Mensen die al dertig of veertig jaar bij elkaar waren, gingen allemaal trouwen.’ Ook was het in 2002 bij de burgerlijke stand nog druk. Toen trouwden 1838 stellen. ‘Daarna werd het minder. Iedereen vroeg zich toen af hoe dat kon, omdat het opengestelde huwelijk zo populair was. Dat bleek dus te komen door het aanloopeffect. In 2004 en 2005 bleef het aantal huwelijken ongeveer gelijk.’ Ook voor de komende jaren verwacht Latten dat het aantal stellen dat zich bij de burgerlijke stand meldt rond hetzelfde aantal blijft.

Homo's trouwen minder vaak dan hetero's. Volgens Latten is de oorzaak daarvan voornamelijk te vinden in het feit dat homoseksuelen minder vaak kinderen hebben dan hetero's. ‘Kinderen zijn toch vaak een argument om te trouwen’, aldus Latten.

De cijfers omtrent echtscheidingen wijken niet af tussen huwelijken van homo's en hetero's. Percentueel gezien scheiden beide groepen even vaak. Opvallend genoeg scheiden lesbiennes eerder dan homoseksuelen, aldus Latten.

Het totaal aantal huwelijken daalt de afgelopen jaren overigens flink. In 2001 trouwden 82.091 stellen, vorig jaar waren dat er veel minder, 73.861.
Het uit de kast komen is niet gemakkelijk. Je bent zelf onzeker en weet het allemaal niet zo goed maar wilt het toch wel graag delen. Ik heb het eerst aan een vriend verteld, later aan steeds meer mensen en aan sommige mensen durfde ik het niet te vertellen. Ik was bijna altijd bang voor de reacteis en dat bleek eigenlijk altijd onterecht. Mijn beste vriend vond ik het moeilijkst, van mijn middelbare schooltijd, een hele eerlijke maar wat stugge groningse/fries met wie ik niet echt over gevoelens praatte. Hij reageerde heel tof en we zijn nog steeds bevriend en hij komt regelmatig met zijn vriendin en drie dochters bij ons logeren.

kus SCHomo

pi_36374117
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 14:43 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga alleen al geen vraag stellen om die kus die achter elke reactie staat

Soort van tvp
Beste Ayaxola,

vriendelijke groet, SCHomo
pi_36374174
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 13:31 schreef MrBean het volgende:
beste SCHomo,

Is homoseksualiteit statisch of dynamisch in je leven? Blijft je geaardheid gedurende je hele leven hetzelfde of kan het ook schommelen?

groet
meneer de Boon
Beste meneer De Boon,

Tsjee. Ik ben altijd helemaal homo geweest, nooit een beetje minder of dat ik dacht: ik vind vrouwen ook wel seksueel aantrekkelijk oid. Maar dat geldt vast voor heel veel mensen wel. In de strikte zin verandert mijn geaardheid dus niet. Wel de manier waarop ik er mee omga, hoe ik het beleef of hoe ik het vind en ervaar. Er zijn tijden dat ik me veel meer homo voel dan in andere tijden, waarin het gewoon een bijkomstigheid is. Hangt soms van de actualiteit af of van het weer.

kus SCHomo
pi_36374179
quote:
Op zondag 26 maart 2006 12:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Beste Ayaxola,

vriendelijke groet, SCHomo
Ah bedankt, als ik een vraag heb stel ik hem
pi_36375466
quote:
Op zondag 26 maart 2006 12:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Beste meneer De Boon,

Tsjee. Ik ben altijd helemaal homo geweest, nooit een beetje minder of dat ik dacht: ik vind vrouwen ook wel seksueel aantrekkelijk oid. Maar dat geldt vast voor heel veel mensen wel. In de strikte zin verandert mijn geaardheid dus niet. Wel de manier waarop ik er mee omga, hoe ik het beleef of hoe ik het vind en ervaar. Er zijn tijden dat ik me veel meer homo voel dan in andere tijden, waarin het gewoon een bijkomstigheid is. Hangt soms van de actualiteit af of van het weer.

kus SCHomo
Ah, bedankt.
pi_36376858
Hangen je handjes vaak? En dit is serieus bedoeld.
  zondag 26 maart 2006 @ 18:13:24 #15
134795 Mr-Fluffy
opperverslapper
pi_36383162
hebben jullie een zere anus na het stevige werk?
pi_36383210
quote:
Op zondag 26 maart 2006 18:13 schreef Mr-Fluffy het volgende:
hebben jullie een zere anus na het stevige werk?
Nee hoor en kontneuken is inmiddels een afgerond onderwerp in deze reeks
pi_36383230
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:15 schreef Ayaxola het volgende:
Hangen je handjes vaak? En dit is serieus bedoeld.
Nee, mijn handjes hangen alleen als ik ze laat hangen. Ik begrijp wat je bedoelt maar ik moet toch echt een homo spelen om zo over te komen. Of een rol in Will & Grace nemen.
pi_36384119
Politiek vraagje mag dat ook?
I´m back.
pi_36384348
quote:
Op zondag 26 maart 2006 18:49 schreef Ryan3 het volgende:
Politiek vraagje mag dat ook?
pi_36384459
*plaatje waar ik SCH pijn mee deed en hem herinnerde aan erge dingen weggehaald*

Gebruik je dit ook?

[ Bericht 58% gewijzigd door MrBean op 26-03-2006 19:47:51 ]
  zondag 26 maart 2006 @ 19:13:14 #21
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_36384644
Zijn er wel eens mensen geweest die hun kinderen uit je buurt houden omdat ze denken dat alle homo's ook pedo's zijn, en hoe ga je daarmee om?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_36384952
quote:
Op zondag 26 maart 2006 19:05 schreef MrBean het volgende:
[afbeelding]

Gebruik je dit ook?
Nee, en alhoewel ik moest lachen, zou ik het toch wel tof vinden dit soort plaatjes hier niet neer te zetten
pi_36385003
quote:
Op zondag 26 maart 2006 19:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, en alhoewel ik moest lachen, zou ik het toch wel tof vinden dit soort plaatjes hier niet neer te zetten
Het is geen echte penis, hij is van plastic.
pi_36385042
quote:
Op zondag 26 maart 2006 19:13 schreef wonderer het volgende:
Zijn er wel eens mensen geweest die hun kinderen uit je buurt houden omdat ze denken dat alle homo's ook pedo's zijn, en hoe ga je daarmee om?
Beste wonderer,

Goeie vraag, dat is natuurlijk moeilijk na te gaan omdat je dan in andersman hoofden moet kijken. Maar de kinderen van vrienden logeren hier zonder ouders en zonder problemen. Ken dat vooroordeel wel in het algemeen maar ben er zelf niet direct tegen aan gelopen. Meer nog in mijn eigen hoofd soms. Toen ik voor de eerste keer bij David, de autistische jongen waar ik mee optrek, hij was toen 9, op bezoek ging heb ik meteen aan zijn verzorgers duidelijk gemaakt dat ik een vriend heb. Als ze die eerste keer zouden zeggen: liever niet, dan had ik dat helemaal okay gevonden. Maar oma zei alleen maar: "Och jongen ik heb jarenlang bij het COC schoongemaakt"

kus SCHomo
pi_36385060
quote:
Op zondag 26 maart 2006 19:26 schreef MrBean het volgende:

[..]

Het is geen echte penis, hij is van plastic.
Een zwarte volgens mij - veel plezier ermee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')