Omdat homo zijn niet genetisch bepaald word.quote:Op zondag 12 maart 2006 18:03 schreef Chriz2k het volgende:
Hoe kan het dat homo's blijven bestaan, ze zorgen immers niet voor nageslacht over het algemeen.
Best prior,quote:Op zondag 12 maart 2006 18:03 schreef Prior het volgende:
Hoe is het om elke dag in zonde te leven, en te weten dat je na de dood zult verblijven in de eeuwige vuren?
Dus het is een ziekte?quote:Op zondag 12 maart 2006 18:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Omdat homo zijn niet genetisch bepaald word.
![]()
Beste Chriz2k,quote:Op zondag 12 maart 2006 18:03 schreef Chriz2k het volgende:
Hoe kan het dat homo's blijven bestaan, ze zorgen immers niet voor nageslacht over het algemeen.
je zal altiijd viespeuken blijven houden die het soms met een vrouw doenquote:Op zondag 12 maart 2006 18:03 schreef Chriz2k het volgende:
Beste tonks,quote:Op zondag 12 maart 2006 18:03 schreef tonks het volgende:
Dragen jullie allemaal een cowboyhoed?
Beste Lucillle,quote:Op zondag 12 maart 2006 18:05 schreef Lucille het volgende:
Welke voetballers zijn nog niet uit de kast gekomen?
quote:Op zondag 12 maart 2006 20:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is je werkgever op de hoogte van je escapades op Fok SCH?
Dat vraag ik me ook afquote:Op zondag 12 maart 2006 21:02 schreef faberic het volgende:
Wat is er nou zo mooi aan een man?
Men zit nog in de kastquote:Op zondag 12 maart 2006 21:07 schreef lesley het volgende:
en wara blijven de antwoorden?
Hij is denk ik wat zaad aan het eten.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:07 schreef lesley het volgende:
en wara blijven de antwoorden?
Maar wie bent u, een nietig mens, om daarover te oordelen? Na uw dood zal enkel en alleen het goddelijke oordeel van belang zijn.quote:Op zondag 12 maart 2006 18:04 schreef SCH het volgende:
Best prior,
Wij ervaren onze geaardheid niet als zonde en hebben wel voor hetere vuren gestaan.
kus
SCHomo
Godverdommequote:Op zondag 12 maart 2006 21:08 schreef Prior het volgende:
[..]
Maar wie bent u, een nietig mens, om daarover te oordelen? Na uw dood zal enkel en alleen het goddelijke oordeel van belang zijn.
Shit.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:19 schreef Prior het volgende:
[..]
Zij die de hoogste naam misbruiken zullen niet vrijuit gaan.
Ik hoop dat dit "persoon" een geintje maakt zo niet ...............god bestaat niet klojoquote:Op zondag 12 maart 2006 21:19 schreef Prior het volgende:
[..]
Zij die de hoogste naam misbruiken zullen niet vrijuit gaan.
Beetje paradoxaal-achtig ofzo. Als je niet gelooft weet je hoe leuk het leven is, en is het "riant" en geloof je niet, maar als je wel gelooft heb je een kutleven en moet je geloven om nog een beetje een leuk kutleven te hebben. Paradoxaal he?!quote:Op zondag 12 maart 2006 21:22 schreef PAA-053 het volgende:
Wellicht daalt de behoefte steun te onttrekken aan een geloof, wanneer er minder behoefte is aan steun, gezien de riante leefsituatie?
nee hier is toch zo'n geloof manquote:Op zondag 12 maart 2006 21:27 schreef PAA-053 het volgende:
We lopen in het verkeerde topic te bleren
I've got news for you, iets wat ik laatst toevallig tegenkwam bij een practicum genetica:quote:Op zondag 12 maart 2006 18:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Omdat homo zijn niet genetisch bepaald word.
![]()
toch maar schopje ONZ nu maarquote:Op zondag 12 maart 2006 21:30 schreef longinus het volgende:
Wat ik me nou serieus afvraag: sluit de kringspier zich weer of staat hij na verloop van tijd altijd open?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |