quote:Hoe is het om elke dag in zonde te leven, en te weten dat je na de dood zult verblijven in de eeuwige vuren?
quote:Dragen jullie allemaal een cowboyhoed?
quote:Hoe kan het dat homo's blijven bestaan, ze zorgen immers niet voor nageslacht over het algemeen.
Al snel werden er echt interessante vragen gesteld al blijft het kontneuken blijkbaar een fascinatie door de hele reeks heen voor vooral heteromannenquote:Beste tonks,
Nee alleen de cowboys onder ons dragen een cowboyhoed en soms dragen homo's met carnaval een cowboyhoed. Brokeback is wel een mooie film al zou ik hem niet als specifieke homofilm willen omschrijven maar als een universele film over de onmacht van sommige liefdesrelaties.
kus
SCHomo
Daarna volgen deeltje 2 -7 waarin lesbische sidekick NanKing mee komt helpen, Tha_Erik uit de kast komt en vanitasvanitatumeto.... vertelt over zijn ervaringen als homo met autisme.quote:Wat ik me nou serieus afvraag: sluit de kringspier zich weer of staat hij na verloop van tijd altijd open?
Dat is niet zo, simpel he?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:12 schreef Incolumis het volgende:
hoe kan het dan dat 1 van de 2 altijd het "vrouwtje" is en de ander het "mannetje"?
Ja en? Ik ben een heteroman (ik wil echt niet zoenen of knuffelen met mannen) maar kan af en toe best een zeikwijf zijn. Sociale rol heeft weing met sekse te maken.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:38 schreef Mr-Fluffy het volgende:
[..]
ja maar ik ken ook potten waarvan de 1 zo heel macho is enzo..
VA heeft t al gezegd: je kunt gedrag en geaardheid niet koppelen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:38 schreef Mr-Fluffy het volgende:
[..]
ja maar ik ken ook potten waarvan de 1 zo heel macho is enzo..
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:49 schreef Ritsbek het volgende:
heb een serieuze vraag,ik laat me hond vaak uit in een bos waar savonds vaak homoos elkaar ontmoeten(moeten ze zelf weten) maar het valt me op dat er vaak mensen strond ligt(er ligt dan een goor doekje bij of je merkt het aan de hond;op hondestront reageren ze niet)
Is het zo dat homoos na het kontebonken vaak moeten poepen ofzo,of is het toeval?
wat bedoel je?heb jij in het bos gepoept?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:08 schreef MrJones het volgende:
[..]
![]()
excuses, dat was mijn tere zieltje.
Daffyd![]()
Busted?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:26 schreef Ritsbek het volgende:
[..]
wat bedoel je?heb jij in het bos gepoept?
Wat een stomme vraag.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:49 schreef Ritsbek het volgende:
heb een serieuze vraag,ik laat me hond vaak uit in een bos waar savonds vaak homoos elkaar ontmoeten(moeten ze zelf weten) maar het valt me op dat er vaak mensen strond ligt(er ligt dan een goor doekje bij of je merkt het aan de hond;op hondestront reageren ze niet)
Is het zo dat homoos na het kontebonken vaak moeten poepen ofzo,of is het toeval?
BB_Koning, je hoeft niet te reageren op de vragen hier.quote:
Ik denk dat het toeval is, of het is poep van mensen die overdag gerecreeėrd hebben daar en hun behoeftes in de bosjes doen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:49 schreef Ritsbek het volgende:
Het IS een stomme vraag, want dit heeft geen moer met homseksualiteit te maken.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
BB_Koning, je hoeft niet te reageren op de vragen hier.
En als je het wel doet is het de bedoeling dat dit normaal gebeurt.
Of het een stomme vraag is doet er niet toe.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het IS een stomme vraag, want dit heeft geen moer met homseksualiteit te maken.
In dat geval doe ik maar hele moderatorachtig en zeg ik: die vraag hoort hier niet thuis, gelieve deze in een andere topic te plaatsen.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
Of het een stomme vraag is doet er niet toe.
Eigenlijk vraagt hij gewoon of je van anale seks moet poepen.
Niemand verplicht jou om hier te antwoorden.
Ik kan best begrijpen dat je het zat wordt, maar dat is nog geen reden om hier zo lomp en bot te reageren.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
In dat geval doe ik maar hele moderatorachtig en zeg ik: die vraag hoort hier niet thuis, gelieve deze in een andere topic te plaatsen.
Ik word het gewoon zat dat mensen homseksualiteit alleen met anale seks associeren, jij bent geen homo, dus misschien boeit het jou daarom niet.
Misschien reageerde ik ietwat bot, hierbij dus een vriendelijker antwoord:quote:Op zondag 23 juli 2006 00:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik kan best begrijpen dat je het zat wordt, maar dat is nog geen reden om hier zo lomp en bot te reageren.
Nu ben je weer liefquote:Op zondag 23 juli 2006 00:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Misschien reageerde ik ietwat bot, hierbij dus een vriendelijker antwoord:
Ritsbek, deze vraag heeft betrekking op anale seks en heeft nik smet homoseksualiteit te maken. Wellicht kun je de vraag in Seksualiteit neerleggen.
Mvg,
BB
Beter?![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 00:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ritsbek, deze vraag heeft betrekking op anale seks en heeft nik smet homoseksualiteit te maken. Wellicht kun je de vraag in Seksualiteit neerleggen.
Mvg,
BB
Beter?![]()
tja okay dan sorry hoor,ik dacht vraag het hier aan een ervaren homoquote:Op zondag 23 juli 2006 00:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mvg,
BB
Beter?![]()
Christine, laat ik het eerste misverstand uit de weg ruimenquote:Op zondag 23 juli 2006 20:13 schreef Christine het volgende:
Kan je homo worden en zo ja, hoe?
En is het waar dat je je ervan kan bekeren?
Hangt er vanaf hoe je het begrip homoseksualiteit definieert. Als je stelt dat iemand homo is zodra hij sex heeft met iemand van het zelfde geslacht dan is het vrij simpel.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:13 schreef Christine het volgende:
Kan je homo worden en zo ja, hoe?
Bekeren kan maar of 'genezen' ook kan. Er bestaan christelijke organisaties die beweren dat ze mensen genezen van homoseksualiteit, in Nederland is dat marginaal, in bv. Amerika is dat een vrij grote beweging. In Nederland is de oprichter van die organisatie ooit veel in het nieuws geweest - jaren later kwam hij weer in het nieuws, het was hem gebleken dat homoseksualiteit toch niet zo gemakkelijk valt weg te drukken. Die organisatie heette eerste:quote:En is het waar dat je je ervan kan bekeren?
Meestal valt dat niet zo op.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:08 schreef Black-Hole het volgende:
Hoe wordt er als homo gekeken naar hetero's die een gay bar of club bezoeken?
Absoluut... ik noem het een avondje "veilig stappen". Leuke sfeer vaak ook.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:26 schreef SCH het volgende:
Heterovrouwen vinden het ook nogal eens een prettige omgeving omdat ze minder of niet worden lastig gevallen.
Er zijn een heleboel dames die juist voor een gay bar kiezen zodat ze rustig kunnen uitgaan zonder dat ze heel de avond een kudde hetero jongens achter zich aan hebben lopen.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:08 schreef Black-Hole het volgende:
Hoe wordt er als homo gekeken naar hetero's die een gay bar of club bezoeken?
Ik vind het allemaal best eigenlijk. MIj heeft het nooit zo kunnen boeien, die hele theorette praktijk over het hoe en waarom. Ik ben het, ik ben het altijd geweest, ik ben het voor de volle honderd procent en ik ben gelukkig zo. Of het nurture of nature is, we zullen het nooit helemaal weten en in mijn ogen heeft het ook kwalijke kanten om die discussie helemaal uit te kloven. Er dreigt een lichtelijk nazistisch trekje te onstaan als je homoseksualiteit zou kunnen bepalen in de hersenen en dus ook tegen gaan.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:28 schreef Christine het volgende:
Oke, bedankt voor de antwoorden. Ik was benieuwd hoe homo's daar tegenaan kijken.
Wat vinden jullie van de bewering dat homoseksualiteit een "foutje" is in de hersenen?
Ik ken wel mensen die vanwege hun geloofsovertuiging enorm worstelen met hun geaardheid, in diverse stadia van acceptatie of ontkenning en dat is niet bepaald een pretje voor die mensen.quote:En kennen jullie homo's die weliswaar homo zijn, maar die er desondanks principieel op tegen zijn? (Een vriendin van me is volgens mij lesbisch, maar zij is falikant tegen homoseksualiteit, dus ze zal het nooit aan zichzelf of aan een ander willen toegeven).
Kan je gerust doen hoor, ze bijten niet. Hangt er wel vanaf of je heel zenuwachtig wordt van mannen die je aankijken of die je een drankje aanbieden natuurlijk.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:36 schreef Black-Hole het volgende:
Ze stelde voor dat ik (man) ook eens mee zou moeten gaan. Vandaar de vraag.
En ga je dat nu ook eens proberen, of is dat nog een brug te ver voor je?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:36 schreef Black-Hole het volgende:
Bedankt voor de antwoorden. Weet nu waarom mijn vrouwelijke collega altijd meegaat met dr homovrienden![]()
Ze stelde voor dat ik (man) ook eens mee zou moeten gaan. Vandaar de vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |