quote:Op zondag 26 november 2006 01:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat vinden normale homoseksuelen nou van de gay games, rose maandag op de Tilburgse kermis etc.
quote:Op zondag 26 november 2006 01:45 schreef Jeff89 het volgende:
Is waarschijnlijk al eerder gevraagd en beantwoord, maar ik ben lui, dus nog maar een keer:
Waarom refereren zoveel homosexuelen (zowel M als V) aan zichzelf of 'soortgenoten' dmv denigrerende termen?
Dus bijv. homo's die zichzelf poot, flikker of nicht noemen... Of lesbo's die zichzelf pot noemen.
Is dit om de wereld te laten zien dat ze er schijt aan hebben, of vind men het gewoon leuk, of haten jullie jezelf deep down gewoon? (oke, dat laatste zal wel niet)
Bij voorbaat bedankt
Ik vermoed dat het gelijk is aan het feit dat negers in Amerika zichzelf het scheldwoord 'nigger' toekenden en onderling gebruikten?quote:Op zondag 26 november 2006 13:28 schreef NanKing het volgende:
Woorden zoals 'poot, flikker, pot, etc' zijn oorspronkelijk scheldwoorden die 'we' gewoon zelf hebben overgenomen.
Waarom zou ik niet weten.
Zelf doe ik het liever dan dat ik er naar kijk. Maar als het om kijken gaat:quote:Op zondag 26 november 2006 13:32 schreef papernote het volgende:
Ik weet niet of 't al gevraagd is, maar volgens mij beoordelen hetero mannen zoenen als volgt:
Man - Vrouw: toegestaan
Vrouw - Vrouw: da's geil
Man - Man: gatverdamme
Hoe beoordelen homo's dit?
Heb je dan een linkje naar de vorige delen?quote:Op zondag 26 november 2006 13:19 schreef SCH het volgende:
Let op: Vragen over kontneuken, anale seks, poepen, etc worden niet meer beantwoord. Lees de vorige delen maar terug.
Nee he, niet weer Den Haag? Mijn ex woont ook al in Den Haag, en de jongen waar ik het laatst op verliefd werd ook al...quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Een vriend van ons in Den Haag, verpleger, heel lief en misschien wel jouw type.
Ik ben iig geinteresseerd in wat jij nou bij mij vindt passen ja. Daarna kijk ik wel of het ook wat is.quote:Op zondag 26 november 2006 14:51 schreef SCH het volgende:
Haha, nieuwsgierig aagje. Heeft volgens mij geen profiel. Maar je klinkt nogal geinteresseerd
quote:Op zondag 26 november 2006 01:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat vinden normale homoseksuelen nou van de gay games, rose maandag op de Tilburgse kermis etc.
quote:Op zondag 26 november 2006 01:45 schreef Jeff89 het volgende:
Is waarschijnlijk al eerder gevraagd en beantwoord, maar ik ben lui, dus nog maar een keer:
Waarom refereren zoveel homosexuelen (zowel M als V) aan zichzelf of 'soortgenoten' dmv denigrerende termen?
Dus bijv. homo's die zichzelf poot, flikker of nicht noemen... Of lesbo's die zichzelf pot noemen.
Is dit om de wereld te laten zien dat ze er schijt aan hebben, of vind men het gewoon leuk, of haten jullie jezelf deep down gewoon? (oke, dat laatste zal wel niet)
Bij voorbaat bedankt
quote:Op zondag 26 november 2006 13:32 schreef papernote het volgende:
Ik weet niet of 't al gevraagd is, maar volgens mij beoordelen hetero mannen zoenen als volgt:
Je mag ook gewoon meedoen hoor.quote:Op zondag 26 november 2006 16:45 schreef wonderer het volgende:
*meeleest*
Weet ik, maar ik heb even geen vraag of antwoordquote:Op zondag 26 november 2006 16:46 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon meedoen hoor.Dat passief meelezen is ook weer zo wat.
12.quote:Op zondag 26 november 2006 18:47 schreef TranceAction het volgende:
Jij noemt jezelf een ervaren homo. Met hoeveel mannen moet je eh..je weet wel.....dat ehhh...met je roerstick eh in die die eh beerput hebben gedipt zeg maar je weet wat ik bedoel, voordat je jezlef een ervaren homo mag noemen.
Moeten het verschillende mannen zijn, of mag het ook dezelfde zijn?quote:Op zondag 26 november 2006 18:47 schreef TranceAction het volgende:
Jij noemt jezelf een ervaren homo. Met hoeveel mannen moet je eh..je weet wel.....dat ehhh...met je roerstick eh in die die eh beerput hebben gedipt zeg maar je weet wat ik bedoel, voordat je jezlef een ervaren homo mag noemen.
Als dat de stelregel zou zijn, dan kunnen 35% van de heteromannen hier ook antwoord komen geven.quote:Op zondag 26 november 2006 18:47 schreef TranceAction het volgende:
Persoonlijk vind ik er niets aan. 't Is niet mijn soort humor. Net als die andere typetjes van Cohen trouwens.quote:Op zondag 26 november 2006 18:55 schreef TranceAction het volgende:
Wat vinden homo's van Borat?
quote:Op zondag 26 november 2006 18:55 schreef TranceAction het volgende:
En zelfs de man in hetero stelletjes vindt het wel eens lekker.quote:Op zondag 26 november 2006 19:01 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Als dat de stelregel zou zijn, dan kunnen 35% van de heteromannen hier ook antwoord komen geven.
Of denk je dat die 35% van de vrouwen die ondervraagd werden te intiem werden met homo's
Ik mis een sarcasme-smiley bij die vraag.quote:Op zondag 26 november 2006 19:47 schreef NanKing het volgende:
Hoeveel van die geniale vragen komen er nog TA?
Sommige dingen zijn zo duidelijk daar heb je geen smiley voor nodigquote:Op zondag 26 november 2006 19:54 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik mis een sarcasme-smiley bij die vraag.
Nou, gezien het niveau van sommige Fok!kers durf ik je geen gelijk te geven.quote:Op zondag 26 november 2006 19:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn zo duidelijk daar heb je geen smiley voor nodig.
Ja, zegquote:Op zondag 26 november 2006 19:58 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nou, gezien het niveau van sommige Fok!kers durf ik je geen gelijk te geven.
Toen ik er achter kwam dat er personen waren zoals jij. En daar wilde ik absoluut niet op lijken, in geen enkel gevalquote:Op zondag 26 november 2006 19:45 schreef TranceAction het volgende:
Wanneer hebben jullie besloten homo te worden
Mag ik bedanken? Winkelenquote:Op zondag 26 november 2006 20:10 schreef pea4fun het volgende:
Hm...vraag aan een ervaren homo...uhm....
Wie gaat er mee winkelen ?![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 20:10 schreef pea4fun het volgende:
Hm...vraag aan een ervaren homo...uhm....
Wie gaat er mee winkelen ?![]()
Ja hee, mijn droom wat doe je?!?! Ik ben zelf zeer slecht in winkelen, nou dacht ik hier een oplossing te vinden...weer nietquote:
Als je nou ook nog kunt bedenken wat ík nodig heb, ga ik ook mee.quote:Op zondag 26 november 2006 20:30 schreef FamFarmerFan het volgende:
Ow maar dan is het dus opgelost! We gaan winkelen, dat duurt maximaal 26 minuten inclusief parkeren. En je hebt alles weer wat je nodig had.
Leuk. Hoezo?quote:Op zondag 26 november 2006 18:55 schreef TranceAction het volgende:
Ja maar hoe zit het dan met het kledingadvies? En kijken of de kleur wel bij mijn huid past enzoquote:Op zondag 26 november 2006 20:30 schreef FamFarmerFan het volgende:
Ow maar dan is het dus opgelost! We gaan winkelen, dat duurt maximaal 26 minuten inclusief parkeren. En je hebt alles weer wat je nodig had.
Heeft niks met neuken te maken. Ik heb het gevoel dat ik het nu wel allemaal zo'n beetje weet als het om homoseksualiteit gaat en nog weinig verrassingen zal ondervinden, ben dan ook al een ouwe nichtquote:Op zondag 26 november 2006 18:47 schreef TranceAction het volgende:
quote:Op zondag 26 november 2006 20:56 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Als je nou ook nog kunt bedenken wat ík nodig heb, ga ik ook mee.
quote:Op zondag 26 november 2006 21:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja maar hoe zit het dan met het kledingadvies? En kijken of de kleur wel bij mijn huid past enzo
?![]()
Gatver...je lijkt wel een echte ventquote:Op zondag 26 november 2006 21:11 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk dat ik daar meer dan 2 minuten voor nodig heb?
Wat is dat, nachtkledij?quote:Op zondag 26 november 2006 21:08 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Jij hebt overhemden nodig, een paar leuke shirts en wat nachtkledij. Een beetje vlotte winterjas en je moet hoognodig weer even een afspraak maken met de kapper.
Verder moest je nog wat pc spul halen rommetjes e.d.
Ik ben zoooo goed.
quote:Op zondag 26 november 2006 21:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja maar hoe zit het dan met het kledingadvies? En kijken of de kleur wel bij mijn huid past enzo
?![]()
Kortom nachtkledij ontbreekt dus nog en het enige wat ik dan verkeerd ingeschat had was pc spulquote:Op zondag 26 november 2006 21:49 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Wat is dat, nachtkledij?
Kappersafspraak heb ik al. Pc spul heb ik op het moment niet nodig.
Om ff op je doorgestreepte vraag te antwoorden: ik voel me mezelf. En volgens mij (maar ik kan moeilijk vergelijken) is dat meer man dan vrouw. Zo gedraag ik me iig wel.quote:Op zondag 26 november 2006 22:17 schreef SlimShady het volgende:
sociaal topic. dan stel ik ook een vraag.
voelen jullie meer vrouw dan man? volgens mij is dat voor iedereen anders
voor de mannen:
wat is het lekkerst aan een man?
voor de vrouwen:
wat is het lekkerst aan een vrouw?
En terecht.quote:Op zondag 26 november 2006 22:03 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Even oftopic, je draagt weinig tot geen make-up en je houd niet van jurken en rokken.
Jij draagt liever ook geen rokken en make-up?quote:
Sinds mijn vierde geen jurk aangehad, behalve op mijn trouwdag, en make-up draag ik alleen met halloweenquote:Op zondag 26 november 2006 23:18 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Jij draagt liever ook geen rokken en make-up?
Wat bedoel je precies met "personen als jij" en wanneer ben je daar achter gekomen?quote:Op zondag 26 november 2006 20:02 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Toen ik er achter kwam dat er personen waren zoals jij. En daar wilde ik absoluut niet op lijken, in geen enkel geval
Ik vond géén van je vragen nou echt serieus of echt humoristisch, daar was ik ook niet de enige in als ik het zo terug lees. Dus uiteindelijk kun je een antwoord verwachten waarin je netjes antwoord krijgt maar wat nergens op slaat.quote:Op maandag 27 november 2006 01:15 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met "personen als jij" en wanneer ben je daar achter gekomen?
quote:Op maandag 27 november 2006 01:42 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Vinden homo's in het algemeen Carlo Boszhard tof?
Z'n (beste) vriend is leukerquote:Op maandag 27 november 2006 01:42 schreef Clint_Eastwood het volgende:
zijn kontjequote:Op zondag 26 november 2006 22:17 schreef SlimShady het volgende:
voor de mannen:
voor de vrouwen:
wat is het lekkerst aan een vrouw?
Het begint een beetje te dagen. Dus even samenvattend kan ik stellen:quote:Op maandag 27 november 2006 01:27 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Ik vond géén van je vragen nou echt serieus of echt humoristisch, daar was ik ook niet de enige in als ik het zo terug lees. Dus uiteindelijk kun je een antwoord verwachten waarin je netjes antwoord krijgt maar wat nergens op slaat.
Maar goed, ik luister nu lekker Anouk - Love. Dus probeer ik het nog eens met je.
Ik heb er nooit voor gekozen om zo te zijn zoals ik ben. Alhoewel ik het zelf soms een gave noem (vanuit humoristisch, sarcastisch oogpunt)
Het grote deel van de homo's/lesbo's/biseksuelen weet dat op het moment dat ze daarvoor uitkomen dat je tegen 90% van de wereldbevolking ingaat. Dat je op het moment dat je zoiets onderkent en ervoor uitkomt....
Dat je anders bent, anders dan je ouders, anders dan je broers en zussen, anders dan je ooms en tantes, neven en nichten. In sommige staten van Amerika en behoorlijk wat landen vervolgt kan worden. Dat als je lid bent 1 van de vele religie's dat je zult moeten verdedigen over je eigen gevoel.
Iedereen met een redelijk normaal verstand kiest daar niet voor. Maar weet ondertussen ook dat hij/zij weinig andere keus heeft dan zijn gevoel uit te spreken en daarmee zichzelf kan zijn. En nergens meer hoeft te doen alsof.
Zo duidelijker?
nee/ja zoals iedereen (we zijn net gewone mensen heh)quote:Op maandag 27 november 2006 02:30 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Het begint een beetje te dagen. Dus even samenvattend kan ik stellen:
-Bij homos hangt de gemoedstoestand af van de muziek waarnaar hij luistert
-Je hebt er niet voor gekozen maar het is een gave
-10% van de wereldbevolking is homo
- Je bent anders dan ouders, broers en zussen dus in een gezin komt maximaal 1 homo voor
-Alleen debielen kiezen ervoor homo te zijn
Man - Vrouw:quote:Op zondag 26 november 2006 13:32 schreef papernote het volgende:
Dat KUN je stellen ja. Maar dan moet je wel verkeerd lezen, wat jij waarschijnlijk graag doet.quote:Op maandag 27 november 2006 02:30 schreef TranceAction het volgende:
[..]
- Je bent anders dan ouders, broers en zussen dus in een gezin komt maximaal 1 homo voor
Beste TranceAction,quote:Op maandag 27 november 2006 02:30 schreef TranceAction het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 november 2006 02:30 schreef TranceAction het volgende:
[..]
de bovenbenen en billen wat mij betreftquote:Op zondag 26 november 2006 22:17 schreef SlimShady het volgende:
voor de mannen:
Vinden hetero mannen in het algemeen Catharine Keijl leuk/tof ?quote:Op maandag 27 november 2006 01:42 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Je zegt het zelf al: bestaat er wel een gemiddelde homo?quote:Op maandag 27 november 2006 11:17 schreef _Floddertje_ het volgende:
En nu ben ik benieuwd: is dat nou echt zo? Hoe normaal vindt de 'gemiddelde homo' (voor zover die bestaat) dat?
Dat lijkt mij ook het meest voor de hand liggen, maar hij deed het voorkomen alsof een dergelijke promiscue levensstijl de norm is onder homo's, vandaar.quote:Op maandag 27 november 2006 11:20 schreef Twoflower het volgende:
Het is voor ieder weer anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |