Ja, we blijven wel lesbo's natuurlijkquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:54 schreef Chowi het volgende:
Maar wel een kop kruidenthee achteraf.
Faker alarmquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:05 schreef Nirak het volgende:
hmmm ben ik dan wel lesbo... ik hou niet van kruidenthee en rooibosthee... ik ben meer iemand van de energiedrink
Ik welquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:51 schreef NanKing het volgende:
Gewoon gelijk seks natuurlijk.
We zijn toch geen mietjes.
Ik zet je op de 'zeker weten' lijst en daar kun je jezelf niet meer vanaf halenquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:09 schreef Viking84 het volgende:
Och ja, zolang er toch nog geen datum geprikt is, is het geklets in de ruimte, dus zeg ik heel stoer: ja ik kom.
Maar dan moet wel iedereen een lief meiske meenemen, zodat er nog wat te halen valt voor mij.
GRMBWWLLLquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zet je op de 'zeker weten' lijst en daar kun je jezelf niet meer vanaf halen![]()
Het is ook alleen om besprekingen voor de meet te doenquote:
oh, hier wel posten, maar niks zeggen op msnquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is ook alleen om besprekingen voor de meet te doen
[lesbeau] # 72 - Dromen zijn bedrog. Laat je bedriegen het gewone topic.
Euh, doei, mijn lief meiske hou ik dus mooi voor mezelf if you don't mindquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:09 schreef Viking84 het volgende:
Maar dan moet wel iedereen een lief meiske meenemen, zodat er nog wat te halen valt voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |