abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:20:18 #1
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_44067917
Welkom in dit Lesbeau-topic!

Wil je weten waar we het in het vorige topic over hadden klik dan even hier: [Lesbeau] #71, Tijd voor de kerstvakantie!
Bijgelezen? Mooi! Dan kunnen we in dit nummer weer lekker verder slowchatten over alles wat ons bezighoudt.

Wat je misschien wil weten:

Waarom in ONZ en niet in GC bijv?
Onze broertjes de HOMOs staan ook in ONZ. We moeten elkaar natuurlijk wel steunen! In GC staat een ander homo-topic met een wat meer serieuze insteek: SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo #9

Is dit het topic om je vibo collectie te tonen?
Jouw vibo-collectie is vast wel een eigen topic waard. Linkjes daarnaartoe zijn natuurlijk wel welkom

Ik wil wel meer dan alleen linkjes naar vibo-collecties plaatsen... wat kan ik hier dan wel posten?
Vanalles waar je het met je vrienden in de kroeg ook over zou hebben. Praat gezellig mee, leer leuke mensen kennen en het bier moet je er maar bij denken

Ik ben vrouw maar wel hetero, ben ik hier welkom?
Tuurlijk!

Ik ben bi, ben ik hier ook welkom?
Tuurlijk!

Ik ben man, ben ik hier welkom?
Tuurlijk!

Ik kom hier mijn penis aanbieden, die hebben jullie duidelijk nodig!
Sorry dat we je fantasie uit elkaar laten spatten, maar lesbeaus zijn niet lesbeau omdat ze de juiste man nog niet zijn tegengekomen. Dat is een fabeltje. Oneerbare voorstellen hou je dus liever voor je.

Wie zijn hier dan NIET welkom?
Trollen, flamers, pubers die hier alleen komen op keihard POT te roepen, je kunt zelf vast nog wel wat voorbeelden verzinnen.Houd het gewoon gezellig. En bedenk wel dat een enkele post betekent dat het topic voor eeuwig in je MyAT staat

De tommy die de laatste post doet, maakt ook het nieuwe topic, met behulp van deze OP.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:22:14 #2
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_44067969
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:15 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dan is het wel heel makkelijk. Als ik nu een pizza zou eten, zou die pizza mijn honger symboliseren...
Ik denk eerder dat de eethandeling dan wat zegt.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_44067973
Wonderer, misschien had je liever een tampeloeris gehad?
Trotse mamma :)
pi_44067977
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:16 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dromen over een stijve pik. Mijn EIGEN stijve pik, in sommige gevallen
nu wordt het een interessant gesprek , vertel verder..
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:24:36 #5
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_44068032
is dat niet oud nieuws?
pi_44068079
ik ben in dit topic nog relatief jong
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:26:21 #7
71919 wonderer
pi_44068081
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:22 schreef Faithz het volgende:
Wonderer, misschien had je liever een tampeloeris gehad?
Zie je, zo lastig is het verder allemaal niet Het gaat voornamelijk over waar ik toch al bewust of onbewust mee bezig ben.

Hebben jullie dat nooit, dat je in je dromen meer jezelf bent dan in het echt? Dat als je in de spiegel kijkt je zoiets hebt van "oh ja... dat klopt niet", omdat wie je in je hoofd bent, je eigen ik, anders is?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:27:40 #8
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_44068121
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:26 schreef wonderer het volgende:

[..]

Zie je, zo lastig is het verder allemaal niet Het gaat voornamelijk over waar ik toch al bewust of onbewust mee bezig ben.

Hebben jullie dat nooit, dat je in je dromen meer jezelf bent dan in het echt? Dat als je in de spiegel kijkt je zoiets hebt van "oh ja... dat klopt niet", omdat wie je in je hoofd bent, je eigen ik, anders is?
Nou, hehe, we zijn er uit hoor
En jij vraagt je af waarom je daarover droomt?
Ik heb me wel een beetje ingelezen (in de beginttijd van het L-topic ging het er ooit over geloof ik), dus ik vond het eigenlijk niet meer dan logisch dat je zo iets droomt...
pi_44068159
hmm.. eigenlijk nooit zo bij stil gestaan..
maar in mijn dromen voel ik mezelf over het algemeen wel veel zelfverzekerder dan in in werkelijkheid ben. (gelukkig kom ik wel zelfverzekerd over )
maar of dat ik meer mezelf ben... misschien meer de perfecte persoon die ik zou willen zijn, maar dat ben ik niet.. dus ik denk niet dat ik dan kan spreken van meer mezelf zijn in een droom
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:30:52 #10
71919 wonderer
pi_44068200
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:27 schreef maedel het volgende:

[..]

Nou, hehe, we zijn er uit hoor
En jij vraagt je af waarom je daarover droomt?
Ik heb me wel een beetje ingelezen (in de beginttijd van het L-topic ging het er ooit over geloof ik), dus ik vond het eigenlijk niet meer dan logisch dat je zo iets droomt...
Nee, ik weet meestal wel waarom ik wat droom. Vroeg me alleen af of jij het met zo'n dromenencyclopedie kon uitleggen.

Ik geloof best dat dromen je inzicht kunnen geven in wat je bent en hoe je handelt, maar ik ben niet zo van de symbolen die mijlenver van het verbeelde staan.

Ik kan me levendig een droom herinneren waarin iedereen doodsbang voor me was, en wat een geweldig gevoel dat eigenlijk gaf, zulke macht. Dat had ik echt nooit verwacht. Nou ja, dat soort dingen dus.
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:31:34 #11
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_44068213
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:26 schreef wonderer het volgende:

[..]
ik ben in mijn dromen geslachtsloos geloof ik.
misschien wel meer een man dan een vrouw. Ik sta er in het dagelijks leven trouwens ook niet zo bij stil dat ik een vrouw ben.
Ben ook wel een tommy hoor...
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:32:38 #12
71919 wonderer
pi_44068239
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:29 schreef Nirak het volgende:
misschien meer de perfecte persoon die ik zou willen zijn, maar dat ben ik niet.. dus ik denk niet dat ik dan kan spreken van meer mezelf zijn in een droom
Hm, maar het leven beperkt je, in je dromen ben je vrij van beperking en kun je dus volledig jezelf zijn, denk ik. Nou ja, er zal ook wel een stukje wensen inzitten, ja
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:33:58 #13
71919 wonderer
pi_44068272
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:31 schreef maedel het volgende:

[..]

ik ben in mijn dromen geslachtsloos geloof ik.
misschien wel meer een man dan een vrouw. Ik sta er in het dagelijks leven trouwens ook niet zo bij stil dat ik een vrouw ben.
Ben ook wel een tommy hoor...
Ik ben meestal geslachtsloos, regelmatig man en slechts zelden vrouw. Ik probeer mijn sekse het liefst te vergeten Het is zo beperkend.
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:34:34 #14
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_44068286
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:30 schreef wonderer het volgende:

[..]

Nee, ik weet meestal wel waarom ik wat droom. Vroeg me alleen af of jij het met zo'n dromenencyclopedie kon uitleggen.
volgens mij is het het beste als je het zelf uit kunt leggen
Dat doe ik zelf ook het meest. Als ik twijfel zoek ik even wat op, voor een verhelderend inzicht ofzo.
Ik handel niet naar dingen die ik droom overigens, al komen er wel duidelijke boodschappen door. Ik ben overdag nogal rationeel ingesteld, dus 's nachts wat beter bereikbaar voor mijn intuitie. Daarom neem ik het heel serieus.
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:36:17 #15
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_44068336
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:33 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik ben meestal geslachtsloos, regelmatig man en slechts zelden vrouw. Ik probeer mijn sekse het liefst te vergeten Het is zo beperkend.
bij mij is het niet zo zeer dat ik het beperkend vind, het speelt gewoon geen rol.
wat ik wil met mijn geslacht ( ) is heel duidelijk bij mij, en gelukkig ook geen issue.
Ik heb verder ook geen experimenteerdrift o.i.d.
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:37:11 #16
71919 wonderer
pi_44068360
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:34 schreef maedel het volgende:

[..]

volgens mij is het het beste als je het zelf uit kunt leggen
Dat doe ik zelf ook het meest. Als ik twijfel zoek ik even wat op, voor een verhelderend inzicht ofzo.
Ik handel niet naar dingen die ik droom overigens, al komen er wel duidelijke boodschappen door. Ik ben overdag nogal rationeel ingesteld, dus 's nachts wat beter bereikbaar voor mijn intuitie. Daarom neem ik het heel serieus.
Oh, ik neem het ook serieus verder, je hebt die dingen niet voor niets Je kunt zelfs aan je ontlasting je lichamelijke gesteldheid aflezen, dus waarom niet aan je dromen? Ik heb ook vaak hele leuke, daar kan ik echt van genieten
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:39:24 #17
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_44068430
Ik ben in mijn dromen wel een vrouw. Maar ik heb haast nooit seks met een vrouw in mijn dromen

Vind dat wel bijzonder Wonderer, hoe je jezelf in je dromen neerzet
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:41:16 #18
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_44068469
Verder droom ik niet zo duidelijk over dingen als jullie. Ik wordt soms wel wakker met een bepaald opgefokt gevoel maar ik weet niet meer waarom. Gek genoeg herinner ik me alleen de xxx dromen

Ik zou er inderdaad aan vasthouden en genieten dat je, je dromen kunt herinneren
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:42:13 #19
71919 wonderer
pi_44068493
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:39 schreef Faithz het volgende:
Ik ben in mijn dromen wel een vrouw. Maar ik heb haast nooit seks met een vrouw in mijn dromen

Vind dat wel bijzonder Wonderer, hoe je jezelf in je dromen neerzet
Ik heb niet vaak seksuele dromen. Meestal met mijn man (waarin ik dus op een enkele uitzondering na een vrouw ben), soms als man met een andere man. Nooit met een vrouw, voor zover ik me kan herinneren, afgezien van wat zoenen nu en dan. Maar een zoen heeft voor mij meestal een meer ingewikkelde en uitgebreide betekenis.

Subtiele manier van verklaren dat ik gestoord ben, Faithz
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:44:28 #20
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_44068548
Ik onthou m'n dromen heel goed, ik weet bijna elke ochtend wel wat ik gedroomd heb.
De meest geweldige avonturen maak ik mee , vliegen, springen, op de raarste plekken komen, heel af en toe ook lucide.
Voor mij is het een uitje om te gaan dromen. Ik droom ook nooit vervelend trouwens.
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:45:32 #21
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_44068579
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:42 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik heb niet vaak seksuele dromen. Meestal met mijn man (waarin ik dus op een enkele uitzondering na een vrouw ben), soms als man met een andere man. Nooit met een vrouw, voor zover ik me kan herinneren, afgezien van wat zoenen nu en dan. Maar een zoen heeft voor mij meestal een meer ingewikkelde en uitgebreide betekenis.

Subtiele manier van verklaren dat ik gestoord ben, Faithz
lol

Nee zo bedoelde ik het echt niet. Ik vind het alleen bezonder dat je dit kunt. En dat je in je dromen wel jezelf lijkt te zijn of in elk geval zoals je blijkbaar tegen jezelf aan kijkt.. oid.. ik weet niet.
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:46:38 #22
71919 wonderer
pi_44068606
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:44 schreef maedel het volgende:

Voor mij is het een uitje om te gaan dromen. Ik droom ook nooit vervelend trouwens.
Ligt een beetje aan wat je vervelend vindt... die twee dromen van vannacht waren niet leuk, maar ik was niet bang en werd ook niet met een vervelend gevoel wakker, wat ik soms wel heb. 't Was gewoon een spannend avontuur, wat grimmiger dan normaal. Grijsbruin van kleur, bewolkte luchten, wat je in een film van hetzelfde kaliber verwacht dus.

Zolang ik zoiets niet elke nacht droom, vind ik het best
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:47:10 #23
71919 wonderer
pi_44068618
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:45 schreef Faithz het volgende:

[..]

lol

Nee zo bedoelde ik het echt niet. Ik vind het alleen bezonder dat je dit kunt. En dat je in je dromen wel jezelf lijkt te zijn of in elk geval zoals je blijkbaar tegen jezelf aan kijkt.. oid.. ik weet niet.
Volgens mij gaat dat vanzelf als je niet tevreden bent met wie of wat je bent.
pi_44068701
je moet d'r niet geloven hoor wonderer, ze durft gewoon niet rechtuit te zeggen dat je gestoord bent

maar maedel, je kunt toch ook jezelf trainen in dromen onthouden? ik meen dat ik dat ooit gehoord heb...

en dan toch nog een nieuwsgierige vraag voor wonderer, die keren dat je een man was in je dromen, was dat dan ook een seksuele droom? en hoe is dat nou? (want ik heb altijd al willen weten hoe het is om een penis te hebben een een vrouw te neuken (penetreren klinkt zo klinisch...)
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:52:11 #25
71919 wonderer
pi_44068741
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:50 schreef Nirak het volgende:
en dan toch nog een nieuwsgierige vraag voor wonderer, die keren dat je een man was in je dromen, was dat dan ook een seksuele droom? en hoe is dat nou? (want ik heb altijd al willen weten hoe het is om een penis te hebben een een vrouw te neuken (penetreren klinkt zo klinisch...)
Nee, het was niet altijd een seksuele droom, ook gewoon van die macho actiefilms, zeg maar. Type Rambo/terminator. Maar ik heb als man nog nooit seks gehad met een vrouw, alleen met andere mannen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')