Ik denk eerder dat de eethandeling dan wat zegt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan is het wel heel makkelijk. Als ik nu een pizza zou eten, zou die pizza mijn honger symboliseren...
nu wordt het een interessant gesprekquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dromen over een stijve pik. Mijn EIGEN stijve pik, in sommige gevallen
Zie je, zo lastig is het verder allemaal nietquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:22 schreef Faithz het volgende:
Wonderer, misschien had je liever een tampeloeris gehad?
Nou, hehe, we zijn er uit hoorquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zie je, zo lastig is het verder allemaal nietHet gaat voornamelijk over waar ik toch al bewust of onbewust mee bezig ben.
Hebben jullie dat nooit, dat je in je dromen meer jezelf bent dan in het echt? Dat als je in de spiegel kijkt je zoiets hebt van "oh ja... dat klopt niet", omdat wie je in je hoofd bent, je eigen ik, anders is?
Nee, ik weet meestal wel waarom ik wat droom. Vroeg me alleen af of jij het met zo'n dromenencyclopedie kon uitleggen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, hehe, we zijn er uit hoor
En jij vraagt je af waarom je daarover droomt?
Ik heb me wel een beetje ingelezen (in de beginttijd van het L-topic ging het er ooit over geloof ik), dus ik vond het eigenlijk niet meer dan logisch dat je zo iets droomt...
ik ben in mijn dromen geslachtsloos geloof ik.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hebben jullie dat nooit, dat je in je dromen meer jezelf bent dan in het echt? Dat als je in de spiegel kijkt je zoiets hebt van "oh ja... dat klopt niet", omdat wie je in je hoofd bent, je eigen ik, anders is?
Hm, maar het leven beperkt je, in je dromen ben je vrij van beperking en kun je dus volledig jezelf zijn, denk ik. Nou ja, er zal ook wel een stukje wensen inzitten, jaquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:29 schreef Nirak het volgende:
misschien meer de perfecte persoon die ik zou willen zijn, maar dat ben ik niet.. dus ik denk niet dat ik dan kan spreken van meer mezelf zijn in een droom
Ik ben meestal geslachtsloos, regelmatig man en slechts zelden vrouw. Ik probeer mijn sekse het liefst te vergetenquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:31 schreef maedel het volgende:
[..]
ik ben in mijn dromen geslachtsloos geloof ik.
misschien wel meer een man dan een vrouw. Ik sta er in het dagelijks leven trouwens ook niet zo bij stil dat ik een vrouw ben.
Ben ook wel een tommy hoor...
volgens mij is het het beste als je het zelf uit kunt leggenquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik weet meestal wel waarom ik wat droom. Vroeg me alleen af of jij het met zo'n dromenencyclopedie kon uitleggen.
bij mij is het niet zo zeer dat ik het beperkend vind, het speelt gewoon geen rol.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben meestal geslachtsloos, regelmatig man en slechts zelden vrouw. Ik probeer mijn sekse het liefst te vergetenHet is zo beperkend.
Oh, ik neem het ook serieus verder, je hebt die dingen niet voor nietsquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:34 schreef maedel het volgende:
[..]
volgens mij is het het beste als je het zelf uit kunt leggen
Dat doe ik zelf ook het meest. Als ik twijfel zoek ik even wat op, voor een verhelderend inzicht ofzo.
Ik handel niet naar dingen die ik droom overigens, al komen er wel duidelijke boodschappen door. Ik ben overdag nogal rationeel ingesteld, dus 's nachts wat beter bereikbaar voor mijn intuitie. Daarom neem ik het heel serieus.
Ik heb niet vaak seksuele dromen. Meestal met mijn man (waarin ik dus op een enkele uitzondering na een vrouw ben), soms als man met een andere man. Nooit met een vrouw, voor zover ik me kan herinneren, afgezien van wat zoenen nu en dan. Maar een zoen heeft voor mij meestal een meer ingewikkelde en uitgebreide betekenis.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:39 schreef Faithz het volgende:
Ik ben in mijn dromen wel een vrouw. Maar ik heb haast nooit seks met een vrouw in mijn dromen![]()
Vind dat wel bijzonder Wonderer, hoe je jezelf in je dromen neerzet
lolquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb niet vaak seksuele dromen. Meestal met mijn man (waarin ik dus op een enkele uitzondering na een vrouw ben), soms als man met een andere man. Nooit met een vrouw, voor zover ik me kan herinneren, afgezien van wat zoenen nu en dan. Maar een zoen heeft voor mij meestal een meer ingewikkelde en uitgebreide betekenis.
Subtiele manier van verklaren dat ik gestoord ben, Faithz![]()
Ligt een beetje aan wat je vervelend vindt... die twee dromen van vannacht waren niet leuk, maar ik was niet bang en werd ook niet met een vervelend gevoel wakker, wat ik soms wel heb. 't Was gewoon een spannend avontuur, wat grimmiger dan normaal. Grijsbruin van kleur, bewolkte luchten, wat je in een film van hetzelfde kaliber verwacht dus.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:44 schreef maedel het volgende:
Voor mij is het een uitje om te gaan dromen. Ik droom ook nooit vervelend trouwens.
Volgens mij gaat dat vanzelf als je niet tevreden bent met wie of wat je bent.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:45 schreef Faithz het volgende:
[..]
lol
Nee zo bedoelde ik het echt niet. Ik vind het alleen bezonder dat je dit kunt. En dat je in je dromen wel jezelf lijkt te zijn of in elk geval zoals je blijkbaar tegen jezelf aan kijkt.. oid.. ik weet niet.
Nee, het was niet altijd een seksuele droom, ook gewoon van die macho actiefilms, zeg maar. Type Rambo/terminator. Maar ik heb als man nog nooit seks gehad met een vrouw, alleen met andere mannen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:50 schreef Nirak het volgende:
en dan toch nog een nieuwsgierige vraag voor wonderer, die keren dat je een man was in je dromen, was dat dan ook een seksuele droom? en hoe is dat nou? (want ik heb altijd al willen weten hoe het is om een penis te hebben een een vrouw te neuken (penetreren klinkt zo klinisch...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |