Ja, we blijven wel lesbo's natuurlijkquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:54 schreef Chowi het volgende:
Maar wel een kop kruidenthee achteraf.
Faker alarmquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:05 schreef Nirak het volgende:
hmmm ben ik dan wel lesbo... ik hou niet van kruidenthee en rooibosthee... ik ben meer iemand van de energiedrink
Ik welquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:51 schreef NanKing het volgende:
Gewoon gelijk seks natuurlijk.
We zijn toch geen mietjes.
Ik zet je op de 'zeker weten' lijst en daar kun je jezelf niet meer vanaf halenquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:09 schreef Viking84 het volgende:
Och ja, zolang er toch nog geen datum geprikt is, is het geklets in de ruimte, dus zeg ik heel stoer: ja ik kom.
Maar dan moet wel iedereen een lief meiske meenemen, zodat er nog wat te halen valt voor mij.
GRMBWWLLLquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zet je op de 'zeker weten' lijst en daar kun je jezelf niet meer vanaf halen![]()
Het is ook alleen om besprekingen voor de meet te doenquote:
oh, hier wel posten, maar niks zeggen op msnquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is ook alleen om besprekingen voor de meet te doen
[lesbeau] # 72 - Dromen zijn bedrog. Laat je bedriegen het gewone topic.
Euh, doei, mijn lief meiske hou ik dus mooi voor mezelf if you don't mindquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:09 schreef Viking84 het volgende:
Maar dan moet wel iedereen een lief meiske meenemen, zodat er nog wat te halen valt voor mij.
Nou dat wordt dan een gelegenheid zoeken met een webcam zodat we zwaaienquote:
je kent vast wel meer lieve meiskes toch?quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:45 schreef maedel het volgende:
[..]
Euh, doei, mijn lief meiske hou ik dus mooi voor mezelf if you don't mind![]()
![]()
niet die "potentieel kandidaat" zijn.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je kent vast wel meer lieve meiskes toch?.
Na de feestdagen? Ervoor is erg kort dag namelijkquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:22 schreef NanKing het volgende:
Suggesties voor een datum, anyone?
Dat sws.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:49 schreef Nirak het volgende:
[..]
Na de feestdagen? Ervoor is erg kort dag namelijk
www.frisofeest.nlquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom uit Eindhoven, en ik heb er zelfs nog nooit van gehoord.
Dat denk ik ookquote:Op zondag 3 december 2006 11:59 schreef Faithz het volgende:
Ik denk alleen niet dat iedereen de mogelijkheid heeft om tot laat op het frisofeest te feesten ivm verblijfplaats
Ja, om te dansen heb ik iemand anders niet nodig...quote:
Oh, dan weet jij meer dan ikquote:Op zondag 3 december 2006 12:17 schreef Faithz het volgende:
Oh ja, ik ook niet
Maar jij komt gewoon Maedel..
voor 20 euro een kamer reserveren bij Hotelotheek de Zwaan of hoe dat ding ook heet links naast de Gaper op het Wilhelminapleinquote:Op zondag 3 december 2006 11:59 schreef Faithz het volgende:
Ik denk alleen niet dat iedereen de mogelijkheid heeft om tot laat op het frisofeest te feesten ivm verblijfplaats
Ja maar dat hebben we dan toch al gedaan als we eerst een hapje gaan etenquote:Op zondag 3 december 2006 12:12 schreef Faithz het volgende:
Oh moeten we ook praten?
Genoeg leuke eet-tentjes/cafetjes in Eindhoven.. budget?
Ok, daar zit natuurlijk wat inquote:Op zondag 3 december 2006 15:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar dat hebben we dan toch al gedaan als we eerst een hapje gaan eten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |