De eerste reactie van mijn collega's was ook om me terug te sturen. Maar met ibuprofen, aspro en paracetamol kom je een heel eind hoor. Viel eigenlijk best mee, de opmerkingen over mijn uiterlijk daargelatenquote:

quote:

makkelijker? In het thuisblijven bedoel je?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:36 schreef wonderer het volgende:
Ik ben daar wat makkelijker in, geloof ik

quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:51 schreef wonderer het volgende:
Yep
Hoewel ik me dan wel altijd keischuldig voelde.

watjequote:

De laatste keer dat ik echt ziek was, was in december 2004 en toen had ik bronchitis. Ik moest acht kilometer fietsen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
kijk, en daar had ik nu dus geen last van. In tegenstelling tot als ik thuisgebleven was.
Zowiezo, op de een of andere manier voel ik me minder ziek als ik toch ga werken. Even het eerste uur doorbijten, maar dan gaat het wel. Terwijl als je thuis op de bank gaat hangen, je je vaak beroerder voelt.

Er zit natuurlijk een verschil tussen ziek en ziek. Zolang het met wat paracetamol te onderdrukken is...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik echt ziek was, was in december 2004 en toen had ik bronchitis. Ik moest acht kilometer fietsen.
Dat ging niet

ik zou willen dat k je kon helpen. Maar helaas, ik heb te weinig ervaring op dat vlak ben ik bang.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:26 schreef wonderer het volgende:
Obviously.
Schrijven schiet niet op, godverdommeIk zit weer eens te wachten op een berichtje van deze of gene site voor ik verder kan

quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:32 schreef wonderer het volgende:
Via MyAT, daar staat hoeveel posts er in een topic staan.

en ik ga met sprongen vooruit hoor. Wacht maar. Als ik straks toch de laatste hebquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:35 schreef wonderer het volgende:
Ach, je doet in ieder geval je best om het te leren

Het zal er maar net aan liggen hoe vlug het gaat zo op het laatstquote:

quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:48 schreef wonderer het volgende:
Zal je zien dat er de laatste post net iemand komt gluren. Angel of zo

Gaan we nu een race houden om de laatste?quote:

lost,dat moet ik nog steeds afkijken. Had de 1ste dvd van seizoen 2 geleent,nu de 2de nog maar die is ff uitgeleentquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]die is Lost aan het kijken.
Maar Qwea is ook een goede kandidaat

okidokiquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gaan we nu een race houden om de laatste?

jij bent snel op je tenen getraptquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:54 schreef wonderer het volgende:
Ach, wat boeit het ook. Als jij er plezier in schept om mijn pleziertje te vergallen, ga vooral je gang, dan ga ik wel douchen.
Later

Wie is er nou snel op z'n tenen getraptquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:56 schreef Qwea het volgende:
Have fun met je laatste post, ik ga wel meeposten in een reeks waar ze minder snel op hun tenen zijn getrapt

jijquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wie is er nou snel op z'n tenen getrapt

wie zei dat ik een grapje maakte?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:44 schreef wonderer het volgende:
Ach, iemand vindt je grapje niet leuk en je loopt meteen boos weg om in een ander topic te gaan grollen. Mja.
Alsof het verder nog boeit.

Zo niet, dan ben je nog triester bezig. Iemand z'n leuke plannetje willen verstjeren en als die dat niet prettig vindt, boos weglopen omdat die persoon te snel op zijn tenen is getrapt...quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |