die sla ik wel op in mijn hoofdquote:Op zondag 4 maart 2007 14:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik nog op tijd ben om je een goede reis te wensen
Veel plezier in Afrika, en we willen een volledig verslag als je terugkomt. Dus: pen en papier mee, zodat je geen smeuige details kunt vergeten....
quote:
Je wilde gewoon aandacht hè?quote:
Betraptquote:Op zondag 4 maart 2007 15:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Je wilde gewoon aandacht hè?![]()
Dramaqueen!![]()
Dankjewel Nanniequote:Op zondag 4 maart 2007 15:20 schreef maedel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Of vind je het niet erg?
Veel plezier Stroekie!![]()
Dank je wel Maedelquote:Op zondag 4 maart 2007 15:20 schreef maedel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Of vind je het niet erg?
Veel plezier Stroekie!![]()
dank je welquote:Op zondag 4 maart 2007 15:41 schreef soapie het volgende:
Stroekie, goede reis en have fun!!!!
mooi dan is er afwisseling van de wacht en laat ik het L topic in de kundige handen van Erik achterquote:Op zondag 4 maart 2007 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben weer thuis.
Stroek..... Heb je je trein gemist? Je zou toch om 16.00 uur.....quote:Op zondag 4 maart 2007 16:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mooi dan is er afwisseling van de wacht en laat ik het L topic in de kundige handen van Erik achter![]()
tot 22 maart![]()
![]()
*Nogmaals knuffel geef*quote:Op zondag 4 maart 2007 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een heel gezellig weekend gehad, maar een hele nare zaterdag/zondag-nacht.
quote:Maandag 5 maart: The Puppy Episode 1
Ellen voelt een bepaalde verwantschap als ze een lesbische vrouw ontmoet waardoor ze gaat nadenken over haar eigen seksuele voorkeur.
Leuk om te weten
De originele titel van de show was eigenlijk 'These Friends of Mine'. En dat maakt al duidelijk waar het allemaal om draait in 'Ellen': de interactie tussen de hoofdpersoon en haar vrienden.
De serie werd al razend populair vanwege de humor, maar als snel was er ook een andere reden waarom de serie zoveel kijkers trok. Al een tijdje deden geruchten dat Ellen Degeneres haar hoofdpersoon in de serie uit de kast wilde laten komen door toe te geven dat ze lesbisch is, aangezien Ellen dat in het echte leven ook is. Voor Amerikaanse begrippen was dat een absoluut taboe.
De meeste protesten kwamen van gelovigen en van conservatieve Amerikanen. Ook adverteerders en televisieproducent Touchstone Television waren huiverig voor de 'outcoming' van Ellen. En toch werd de aflevering doorgezet. Ellen Degeners kwam in het echte leven officieel uit de kast en in de serie kwam Ellen Morgan in een extra lange aflevering uit de kast. Demi Moore, K.D. Lang en Billy Bob Thorton waren te zien in een gastrol. Op 30 april keken maar liefst 45 miljoen kijkers naar de speciale aflevering. Dat was het hoogste aantal kijkers dat ooit werd behaald. Het script werd zelfs beloond met een Emmy Award.
quote:Op maandag 5 maart 2007 18:47 schreef Qwea het volgende:
http://funny.nonk.info/fu(...)arody_song_video.php
Oeh dan komt Laurie binnenkort weer in de seriequote:Op maandag 5 maart 2007 17:01 schreef maedel het volgende:
voor degenen die het nog nooit gezien hebben..
Vanavond op net5 (17.40u) The Puppy episode 1
De coming out aflevering van Ellen!![]()
[..]
quote:Op maandag 5 maart 2007 18:47 schreef Qwea het volgende:
http://funny.nonk.info/fu(...)arody_song_video.php
We helpen elkaar er wel doorheen hoorquote:
Slaap lekker dan maarquote:Op maandag 5 maart 2007 21:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
We helpen elkaar er wel doorheen hoor
*zucht*
Maandafsluiting terwijl je ziek bent is niet fijn... Ik heb vandaag geleefd op ibuprofen om de koorts maar laag te houden. Ik heb het koud..... *ril*
Nu lekker in een warm bad
tot morgen
Goedemorgen, en dank je wel.quote:
Lijkt me wel lekker, zo warm, en buiten zo koud.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn lichaamstemperatuur is momenteel 38.8 graden. Ik blijf morgen thuis.
Ik heb het juist ijskoud.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lijkt me wel lekker, zo warm, en buiten zo koud. [afbeelding]
Ik ben d'r weer hoor. Nog altijd ziek, maar dat houdt mij niet tegenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:12 schreef wonderer het volgende:
Iedereen ziek?
Het waait hier keihard (net geen storm) en er is een windchill warning
jawelquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:12 schreef wonderer het volgende:
Je bent toch niet gaan werken he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |