etenstijd ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:45 schreef DR34M3R het volgende:
... en in dit tempo gaat dat dus echt niet lukken.. Waar is iedereen?
wat lief van jequote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:47 schreef wonderer het volgende:
Ik kon hem niet vinden
En nu ga ik Brad z'n Bread brengen
Ik sport tegenwoordigquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:45 schreef DR34M3R het volgende:
... en in dit tempo gaat dat dus echt niet lukken.. Waar is iedereen?
Hmmmz.. je wilt zeggen dat fok!ken geen leven is dus.. Ga je schamen maedelquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:04 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik sport tegenwoordig![]()
wat een héérlijke topictitel dreamer!![]()
En gefeliciteerd allemaal enzo![]()
Tegen de tijd dat we op de FP komen zullen we wel bejaard zijn, met dit posttempo.
Nou ja, wil alleen maar zeggen dat we ook nog iets van een leven hebben
Puur eigenbelang hoorquote:
Je wilde hem graag zien? Nog steeds liefquote:
Ben je allemaal aan het doen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
Maar wel heel lekker...
Ik heb juist een hele productiieve avond, heb geen tijd voor snoepsels
Ja, 't is privé, wat bankzaken aan het regelen :-D. Ervoor zorgen dat de belangrijkste vaste lasten betaald blijven worden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:56 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ben je allemaal aan het doen?
(of ist privé?)
(ik heb de ë en de é gevonden!!)
Ik heb liever dat ie gezonde boterhammen eet dan vette hap, en ik krijg ook lichaamsbewegingquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je wilde hem graag zien? Nog steeds lief
Dat klinkt een stuk zakelijker dan zoals ik het zei..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ie gezonde boterhammen eet dan vette hap, en ik krijg ook lichaamsbeweging
Ik heb ze op mijn werk gezocht, ik heb een hele llijst, ik weet alleen niet meer wat die ringelS was, die heb ik ook opgezocht, verder heb ik nooit iets nodig, misschien voor he?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, 't is privé, wat bankzaken aan het regelen :-D. Ervoor zorgen dat de belangrijkste vaste lasten betaald blijven worden.
Enneh.. Alt+137 en Alt+130.. Mocht je er meer zoeken..
Ja, Kijk, nu zou het moeten gaan dan, hè.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:15 schreef DR34M3R het volgende:
Heb je Word op je pc, JB?
Als je Word opent, en dan in de menubalk "Insert", daarna "Symbol" dan krijg je het lijstje tekens waar je uit kunt kiezen. Als je nu 1x klikt op het juiste symbool, dan geeft Word onderin de popup de shortcut key weer. Probeer maar eens.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:16 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, Kijk, nu zou het moeten gaan dan, hè.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |