wie sprak er jou nu aan met Akelaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:27 schreef wonderer het volgende:
Tering.
Ga je even eten
En Stroek, waar HEB je het in vredesnaam over...
maar niet als jij om 6.00 uur alweer aanstalten maakt om richting je werk te gaanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:28 schreef DR34M3R het volgende:
nou, dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen.. en denk eraan.. morgenochtend wil ik zien dat we minimaal op pag. 3 staan..
tot morgenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:28 schreef DR34M3R het volgende:
nou, dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen.. en denk eraan.. morgenochtend wil ik zien dat we minimaal op pag. 3 staan..
dan ben ik net wakker.... geef me dan nog een half uurtje, drie kwartier.. dan zit je wel goed...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar niet als jij om 6.00 uur alweer aanstalten maakt om richting je werk te gaan![]()
Oh, Bassiequote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wie sprak er jou nu aan met Akela![]()
sterker nog ik kruip er weer inquote:
Wij gaan zo House s3 kopenquote:
Hipquote:
Wij zijn allebei flieftquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hip.
Ik heb niet veel afleveringen gezien, ik heb een beetje een haat liefde verhouding met die serie.
De ene ep. vind ik geweldig de andere vind ik echt geen fuck aan.
sorry Maedelquote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:58 schreef maedel het volgende:
piem0ls
Ja ja ik heb teruggelezen
Goedemorgen allemaal!
Stroek waar blijft die koffie?![]()
*zelf maar zet
geen klachten aan deze kantquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:43 schreef liefie_ het volgende:
goed en met jullie hier?
alleen wil ik terug naar Zuid Africa om in Johannesburg in de bagage hal alsnog mijn koffer terug te vinden en op te halenquote:
ja ik ben al ruim 10 dagen hier, en de koffer staat nog steeds ergens, alleen niemand weer waar preciesquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:09 schreef liefie_ het volgende:
is ie kwijt geraakt?
ja geeft zo'n gedoe met verzekering en zoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:12 schreef liefie_ het volgende:
ow dat is vervelend ja
op de website van KLM staat dus dat er een opsporingsverzoek uitgezet is en dat de zoekaktie gaande is en check later nog eensquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:33 schreef maedel het volgende:
is ie echt kwijt? Of is het een douanekwestie?
Dat heb ik ook wel eens gehoord, dat iemand z'n koffer veel later kreeg omdat die doorzocht moest worden (was wel net na 9/11)
Nou zo spannend was het hier vanochtend niet hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:26 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb niks teruggelezen, maar word er wel nieuwsgierig van!
Moet zo weer beginnen met werken, pauze is bijna voorbij.
Dat moet ik zeker nog doen dan!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou zo spannend was het hier vanochtend niet hoor
dat is de laatste bladzijde van het vorige topic veel leuker, waar Dr34m3r heel vunzig bezig was![]()
ik vond het in elk geval amusantquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:12 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat moet ik zeker nog doen dan!![]()
ja jij ook een goeden ochtendquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:22 schreef wonderer het volgende:
Mogguh allemaal.
Nee hoor. Op Arthurs bureau was iets dat ze een speciale homo-dag gingen houden of zo, dus Arthur helemaal in paniek.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lag dat toch nog aan die Akela opmerking van gisteravond ?
Allebei.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:09 schreef NanKing het volgende:
Als je over Arthur droomt, droom je dan over hem in de 3de persoon (dus jij bent toeschouwer ofzoot?) of droom je over hem in de eerste persoon (dat jij 'm bent)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |