quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
'lo mensen, 'k ben terug van vakantie
Jij welquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zijn ook mietjes met biertietjes hier welkom?
Gevaren met 'n schip.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vertel! Wat heb je allemaal gedaan?
Ja, zoveel had ik wel begrepenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Gevaren met 'n schip.
Jij mist OOK de spiertietjes ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zijn ook mietjes met biertietjes hier welkom?
Vertel eens iets uitgebreiderquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Gevaren met 'n schip.
ja ik wou dat ik ze dus had die spiertietjes maar inderdaad die biertietjes dekken de lading beterquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
nou, nee, 't is meer 'n combinatie van beiden
a la de schippers van de bruine ster van Jiskefet ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
met andere mannen....
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
a la de schippers van de bruine ster van Jiskefet ?![]()
vervelend al die wijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Daar leek het wel af en toe op idd
Met al die roseetjes die we verorberd hebben...
op mij na geen enkele.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:41 schreef wonderer het volgende:
Allemaal homo?
Nope maar was wel 1 weekje wijnreis, dus was geen vakantie maar gewoon werkbezoekquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:41 schreef wonderer het volgende:
Allemaal homo?
Lullig voor je. Of niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
op mij na geen enkele.
I'm the only gay aboard...
[afbeelding]
Ach, er is wel meer creativiteit aan boord.quote:
Snel post 'm volquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:45 schreef wonderer het volgende:
*weet een nieuwe TT voor het nieuwe HoMo topic nu*
Onkuis is goedquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ach, er is wel meer creativiteit aan boord.
Maar dat zal ik hier niet spuien..
Het is namelijk nogal onkuis...
77 posts... dat red ik niet in mijn eentjequote:
Tenzij het over piemels gaat.quote:
Och, ik weet niet anders...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lullig voor je. Of niet natuurlijk.
Moet ik helpenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
77 posts... dat red ik niet in mijn eentje
Uitgerekte kaak?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:51 schreef NanKing het volgende:
Hm ik zie nu pas hoe vreemd die post is met dieerbij
!
Psiesquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Och, en een flamoeske is ook maar een lichaamsdeel. Ga ik ook niet moeilijk over doen
Zo beeldend hoefde het ook weer niet uitgelegd te wordenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Uitgerekte kaak?
En dan word je wakker?quote:
Ja ik moet mij weer aanpassen aan de bewoonde wereld.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zo beeldend hoefde het ook weer niet uitgelegd te worden!
die komen over ruim 1 maand met de container aan bij jouw in de havenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:45 schreef NanKing het volgende:
Heb je nog wijnen uit SA meegenomen?
Dan moet je maar een keer komen wijnen![]()
.
Ik ga wel bij de haven liggen danquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die komen over ruim 1 maand met de container aan bij jouw in de haven![]()
niets forceren hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja ik moet mij weer aanpassen aan de bewoonde wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |