quote:
Dat behang!quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:49 schreef wonderer het volgende:
Effe spammen nog: http://gallery.nietoverdrijven.com/thumbnails.php?album=33
Ze heten "Adams" dus waarschijnlijk Britse vooroudersquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat behang!
Ik dacht dat zulks alleen in Groot-Britannie mogelijk was
je gaat je toch inderdaad afvragen of die mensen met een blindoek voor gingen slapenquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze heten "Adams" dus waarschijnlijk Britse voorouders
Ook goedemorgen!quote:Op woensdag 19 september 2007 09:08 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee hoor, ik was allang wakker.
Ik wil ook helemaal niet liegen, en ik ga het ook niet goedpraten, want ik vind eigenlijk dat het niet kan.
Misschien kan ik het wel uitleggen.
Vriendlief heeft het niet op internet, die denkt(ECHT!!!) dat alleen freaks en engerds op fora of in chatboxen zitten en hij vindt het geen manier om mensen te 'ontmoeten'.
Ik heb daar al eens een hele ruzie over gehad(wel vaker) toen ik nog op een ander forum kwam.
Daar ben ik toen mee gestopt omdat hij mee ging lezen en commentaar ging geven op wat ik zei.
Nu ben ik door mijn zusje op FOK terecht gekomen en het was eigenlijk niet de bedoeling om te blijven hangen, eerst deed ik dat alleen als vriendlief weg was en er geen zak op tv was, maar toen vond ik het hier eigenlijk wel gezellig en ben ik blijven hangen.
Dat heb ik hem nooit verteld en dat ga ik ook niet doen, hoewel ik het wel erg vind dat dat niet kan, maar goed, ik wil niet dat hij mee gaat lezen zoals de vorige keer...
Hij snapt niet dat ik het af en toe nodig heb om dingen van me af te tikken(en het commmentaar terug vind ik ook wel prettig)
Ik ben misschien heel vervelend maar als ik dat zo lees dan denk ik: Waar doe je het nog voor. Al weet ik dat jullie ook goede tijden kennen.. vind ik dit soort dingen vaak wel belangrijk. Je eigen vrijheid zeg maar en je eigen dingen.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:08 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee hoor, ik was allang wakker.
Ik wil ook helemaal niet liegen, en ik ga het ook niet goedpraten, want ik vind eigenlijk dat het niet kan.
Misschien kan ik het wel uitleggen.
Vriendlief heeft het niet op internet, die denkt(ECHT!!!) dat alleen freaks en engerds op fora of in chatboxen zitten en hij vindt het geen manier om mensen te 'ontmoeten'.
Ik heb daar al eens een hele ruzie over gehad(wel vaker) toen ik nog op een ander forum kwam.
Daar ben ik toen mee gestopt omdat hij mee ging lezen en commentaar ging geven op wat ik zei.
Nu ben ik door mijn zusje op FOK terecht gekomen en het was eigenlijk niet de bedoeling om te blijven hangen, eerst deed ik dat alleen als vriendlief weg was en er geen zak op tv was, maar toen vond ik het hier eigenlijk wel gezellig en ben ik blijven hangen.
Dat heb ik hem nooit verteld en dat ga ik ook niet doen, hoewel ik het wel erg vind dat dat niet kan, maar goed, ik wil niet dat hij mee gaat lezen zoals de vorige keer...
Hij snapt niet dat ik het af en toe nodig heb om dingen van me af te tikken(en het commmentaar terug vind ik ook wel prettig)
ik kan niet fokken in de treinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |