quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dat is lief jaquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:18 schreef JamesBrownie het volgende:
Is toch lief!(die hartjes)
Mijn vriend heeft ooit, omdat ik langs zijn huis kwam als ik van mijn werk naar huis ging een heel groot rood hart uitgeknipt en voor het raam gehangen
(dat was niuet met Valentijn)
wereldverbeteraars zijn het...quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:18 schreef JamesBrownie het volgende:
Is toch lief!(die hartjes)
Mijn vriend heeft ooit, omdat ik langs zijn huis kwam als ik van mijn werk naar huis ging een heel groot rood hart uitgeknipt en voor het raam gehangen
(dat was niuet met Valentijn)
BX!!quote:
gewoon niet aan denkenquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:30 schreef NanKing het volgende:
Oh jeej ik wilde nog wel vermijden dat het valententijn is, hebben we deze TT.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:![]()
Vanavond Valentijnsfestijn in de tent waar ik werk, word zo leuk! Er zijn hoeren die niet pijpen maar kriebelen, en je kan trouwen voor een nacht, en er is poezie en gitaarjongens.... Heb er boel zin in!
klinkt erg leuk idd!quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:![]()
Vanavond Valentijnsfestijn in de tent waar ik werk, word zo leuk! Er zijn hoeren die niet pijpen maar kriebelen, en je kan trouwen voor een nacht, en er is poezie en gitaarjongens.... Heb er boel zin in!
Collega's van mij, geen hoeren hoorquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:06 schreef JamesBrownie het volgende:
Maar zijn dat dan ook hoeren of gewoon zomaar vrouwen?
En het klinkt idd wel heel leuk!
Ja, dat vroeg ik me dus af...quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:07 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Collega's van mij, geen hoeren hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |