quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dat is lief jaquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:18 schreef JamesBrownie het volgende:
Is toch lief!(die hartjes)
Mijn vriend heeft ooit, omdat ik langs zijn huis kwam als ik van mijn werk naar huis ging een heel groot rood hart uitgeknipt en voor het raam gehangen
(dat was niuet met Valentijn)
wereldverbeteraars zijn het...quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:18 schreef JamesBrownie het volgende:
Is toch lief!(die hartjes)
Mijn vriend heeft ooit, omdat ik langs zijn huis kwam als ik van mijn werk naar huis ging een heel groot rood hart uitgeknipt en voor het raam gehangen
(dat was niuet met Valentijn)
BX!!quote:
gewoon niet aan denkenquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:30 schreef NanKing het volgende:
Oh jeej ik wilde nog wel vermijden dat het valententijn is, hebben we deze TT.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:![]()
Vanavond Valentijnsfestijn in de tent waar ik werk, word zo leuk! Er zijn hoeren die niet pijpen maar kriebelen, en je kan trouwen voor een nacht, en er is poezie en gitaarjongens.... Heb er boel zin in!
klinkt erg leuk idd!quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:![]()
Vanavond Valentijnsfestijn in de tent waar ik werk, word zo leuk! Er zijn hoeren die niet pijpen maar kriebelen, en je kan trouwen voor een nacht, en er is poezie en gitaarjongens.... Heb er boel zin in!
Collega's van mij, geen hoeren hoorquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:06 schreef JamesBrownie het volgende:
Maar zijn dat dan ook hoeren of gewoon zomaar vrouwen?
En het klinkt idd wel heel leuk!
Ja, dat vroeg ik me dus af...quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:07 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Collega's van mij, geen hoeren hoor
Ïk ben er wel veel minder mee nbezig dan anders en dat vind ik best jammer, ik heb de kadootjes nog niet eens allemaal en die ik heb zijn nog niet ingepakt, normaal zou ik nu wel ongeveer klaar zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:18 schreef NanKing het volgende:
Fijn dat je gelijk een behandeling krijgt. Richt je maar lekker op de verjaardag van je kindjes.
Mijn uitstrijkje was niet goed en nu moet ik naar de gynaecoloog voor verder onderzoekquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:12 schreef hierissieweer het volgende:
JB wat heb je?
Och nee das niet best joh, maar als er wat is is het beter dat je er nu achter komt dan dat het zo te laat wasquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:17 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Mijn uitstrijkje was niet goed en nu moet ik naar de gynaecoloog voor verder onderzoek
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:29 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Och nee das niet best joh, maar als er wat is is het beter dat je er nu achter komt dan dat het zo te laat was
zo'n eendenbek is toch van ijzer, lijkt me ook niet bepaald lekkerquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:32 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]![]()
Jawel, alleen uitstrijkjes en eendenbekken zijn niet bepaald favoriet
Gelukkig hebben meer vrouwen daar last van en ben ik niet de enige die daar een hekel aan heeft.
Als een gyn 'm eerst even in warm water doet, valt 't wel meequote:Op donderdag 14 februari 2008 15:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
zo'n eendenbek is toch van ijzer, lijkt me ook niet bepaald lekker
wel kinkyquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als een gyn 'm eerst even in warm water doet, valt 't wel mee.
Prettig is anders dat wel
dat is ook een leuke naam tochquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:15 schreef hierissieweer het volgende:
krijg net de tickets binnen voor parijsstonden de namen niet ingevuld
Ik wis alleen niet meer de achternaam van het vriendinnetje van Annalies. (twas een lange Spaanse naam...) Nu heet ze dus Mevr. Hierissieweer
Echt beter dat je weer goed kunt slapen en de drang naar roken?quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:28 schreef Wexy het volgende:
[..]
dat is ook een leuke naam toch
Volgens mij is mn slaappatroon weer in orde... en mn knul heeft zn eerste zwemles voor B gehad.. en blijft lekker een klein vervelend ettertje die denkt dat hij kan flierefluiten... heerlijk
Heb vanmorgen nog even in alle rust aflevering 6 van the lword seizoen 5 gekeken.. verdamd... das best lekker
kortom.. Ben Ik Weer
verkoudheid is ook over trouwens
nog steeds tijd over... en verveling natuurlijk.. je moet een heel nieuw ritme vinden na die 13/14 jaar... maar verder gaat t bovenverwachting goedquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Echt beter dat je weer goed kunt slapen en de drang naar roken?
op de momenten dat je normaal zou gaan roken bewust iets gaan doen wat afleid hiervanquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:48 schreef Wexy het volgende:
[..]
nog steeds tijd over... en verveling natuurlijk.. je moet een heel nieuw ritme vinden na die 13/14 jaar... maar verder gaat t bovenverwachting goed
ja dat was ook niet zo makkelijk..... want het afleiden werd etenquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
op de momenten dat je normaal zou gaan roken bewust iets gaan doen wat afleid hiervan
Wou dat ik kon stoppen met eten. Maar waterslokjes nemen is een goede afleiding! want je hebt gewoon het gevoel dat je wat naar je mond kan brengenquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:06 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja dat was ook niet zo makkelijk..... want het afleiden werd eten
dus daar ben ik ook maar mee gestopt... (met afleidingseten dan he.. niet met algeheel eten natuurlijk)
Heb nu een fles water bij de hand en daaruit drinken en drinken en drinken.....
2 liter water is ook geen probleem.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:31 schreef Wexy het volgende:
pcies... en schijnt dat meer dan een liter water per dag ook nog goed is voor de gezondheid
Parijs, mooie stadquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
2 liter water is ook geen probleem.
dit uitzicht[ afbeelding ]
moet ik op dat uitzicht 2 liter water herkennen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
2 liter water is ook geen probleem.
dit uitzicht[ afbeelding ]
eng?quote:
Maar dan wel samen, niet alleenquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:42 schreef Wexy het volgende:
Heul mooie stad Parijs..ook echt op een dag als vandaag he
is dat een aanbod?quote:
Sorry de woensdagavond is sowieso rennen en vliegen voor mij.. en voor de rest moest ik even in een goed schema kunnen gerakenquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:13 schreef wonderer het volgende:
Wexy! Waar was je, al mijn inspiratie wegIk ben nu alweer door mijn voorraad heen en ik moet nog 300 woorden voor morgen
Niet te hard zweten!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:14 schreef wonderer het volgende:
En nu ga ik me in het zweet werken
Naja zeg ik dacht minstens dat die 2 kerels wat anders kwamen doen op valentijnsdag!quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:22 schreef wonderer het volgende:
Klopje op de deur, ik open doen, staan er ineens twee kerels voor mijn neus. De deur in de garage bleek niet op slot te zijn... Of ons tapijt schoongemaakt moest worden. Nee dus
Verkeerde straat, beetje domStond ik daar in mijn ochtendjas
Koud!
ja zeg het maar..............quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:39 schreef Noodly het volgende:
[..]
Wexy, wil je met mij de stad der liefde ontdekken?![]()
woohoo ik heb het gezegd woohoo
Waar baseer je dat op?quote:
Ga je iets speciaals doen voor valentijn?quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:56 schreef wonderer het volgende:
Zooo schoon. Gedoucht, geschoren en aangekleedLaat Brad maar komen
Mijn zwarte pannetje van de aangebrande rijst van gisteren en de vieze combinatie van prei en aardappelen vandaag. En auw.quote:
Volgende keer meer water gebruiken?quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:05 schreef Noodly het volgende:
[..]
Mijn zwarte pannetje van de aangebrande rijst van gisteren en de vieze combinatie van prei en aardappelen vandaag. En auw.
In Parijs hoef je niet te koken hoor.. gaan we wel uit etenquote:
quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:05 schreef Noodly het volgende:
[..]
Mijn zwarte pannetje van de aangebrande rijst van gisteren en de vieze combinatie van prei en aardappelen vandaag. En auw.
Nope. Maar voor het geval datquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ga je iets speciaals doen voor valentijn?
ieuw das eng!!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:10 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]
Zo krijgt "vingeren" nog een andere betekenis
Whehehe, best mooi gemaakt. Je moet echt even kijken wat er nou zo raar aan isquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:10 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]
Zo krijgt "vingeren" nog een andere betekenis
ik lust het wel hoor maar nu was het even bleghquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Volgende keer meer water gebruiken?
Sja.. en als je prei niet lust.. waarom het dan klaarmaken?
Gelukkigquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:08 schreef Wexy het volgende:
[..]
In Parijs hoef je niet te koken hoor.. gaan we wel uit eten
enne heel veel plezier vanavond wonder
Wat scheer jij zoal?quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:56 schreef wonderer het volgende:
Zooo schoon. Gedoucht, geschoren en aangekleedLaat Brad maar komen
Bijna alles.quote:
nee dat zijn heterovrouwen zodat heteromannen kutgrapjes kunnen maken over het nut van hun vrouwquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:38 schreef hierissieweer het volgende:
Ik dacht dat potten daar altijd heel erg goed in waren.... (koken he)
ja, dan moet je gewoon wat gaan schreeuwen of met dingen smijten of andere mensen uitscheldenquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:00 schreef NanKing het volgende:
Hebben jullie dat nou ook weleens dat je zomaar uit 't niets heel erg opgefokt bent?
Neh, ik probeer 't altijd zo rustig mogelijk in mijn hoofd op te lossenquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:03 schreef Noodly het volgende:
[..]
ja, dan moet je gewoon wat gaan schreeuwen of met dingen smijten of andere mensen uitscheldenmaar wel de juiste mensen want sommigen kunnen dat niet aan
Mij mag je er wel voor gebruiken.
Daarom moet je ook de juiste mensen hebben, de meesten kunnen dat niet waarderen. Ik heb eens tegen iemand gezegd dat ze dood mocht vallen terwijl ik boos was op iemand andersquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Anders ga ik dingen zeggen waar ik spijt van krijg en dingen slopen waar ik ook spijt van krijg![]()
Nee.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:00 schreef NanKing het volgende:
Hebben jullie dat nou ook weleens dat je zomaar uit 't niets heel erg opgefokt bent?
Ik kan weleens tegen mijn vriendin tekeer gaan hoor, zo uit 't nietsquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:12 schreef Noodly het volgende:
[..]
Daarom moet je ook de juiste mensen hebben, de meesten kunnen dat niet waarderen. Ik heb eens tegen iemand gezegd dat ze dood mocht vallen terwijl ik boos was op iemand andersToen was ze niet blij.
Douchen helpt ook wel inderdaad, spoel het maar van je af
We hebben nog maar een uurtje om in Parijs te komen hoor....quote:
hier hetzelfde. Alleen ben ik niet het type dat wrok koestert, ik ben voor tweede (en derde en vierde) kansen. Maar je krijgt wel steeds minder krediet als je het weer verbruit...quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:32 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb mijn gevoel aardig onder controle, als ik boos word, dan ben ik ook echt boos en zul je het waarschijnlijk voor altijd gebruikt hebben bij mij. Heb wel eens dat ik mij irriteer aan anderen, maar dan zeg ik dat ook en is het klaar. Ik ben over het algemeen wel bedeest en beheerst
een 2de kans oke als ik je enigszins mag, maar daarna is het klaar, overquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
hier hetzelfde. Alleen ben ik niet het type dat wrok koestert, ik ben voor tweede (en derde en vierde) kansen. Maar je krijgt wel steeds minder krediet als je het weer verbruit...
quick, get your suitcase!quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:40 schreef Wexy het volgende:
[..]
We hebben nog maar een uurtje om in Parijs te komen hoor....
Mag ik ook mee?quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:40 schreef Wexy het volgende:
[..]
We hebben nog maar een uurtje om in Parijs te komen hoor....
Daar hou ik je aanquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:51 schreef Wexy het volgende:
Zit in tijd 'het mooiste meisje van de klas' te kijken
dus tas pakken gaat ff nie
volgend jaar?
gaafquote:btw waarom zeg ik dat over die uitzending.. omdat ik meteen zoiets had... wauw das een lekker ding...
en verdomd ze is nog lesbisch ook
heul nietquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:00 schreef hierissieweer het volgende:
een stukke gaydar is niet best, moet je laten fixen. Ff een draadje goed vastzetten waarschijnlijk. Ach wat doe ik technisch, dat weten jullie lesbotjes beter als wij homo's
verlaat mij maar!quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:02 schreef Noodly het volgende:
[..]
heul niet![]()
Ik ga naar de Lollipop kijken of t daar leuk is![]()
quote:
aangezien je niet meer teruggeweest bent hier.. war het gezelligquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:02 schreef Noodly het volgende:
[..]
heul niet![]()
Hoe was het?quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:02 schreef Noodly het volgende:
[..]
heul niet![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
aangezien je niet meer teruggeweest bent hier.. war het gezellig
Goeiemorgenquote:
Succes!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:22 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben terug van het ziekenhuis, ze hebben wat weefsel weggehaald en dat wordt nu onderzocht.
En je bied ons niks aan?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:27 schreef Stroekie het volgende:
zwaait vanachter een deens bakje koffie![]()
erwin is naar zijn werk toe en heeft mij hier met de laptop ook wel IBM stinkpath achter gelatequote:
Niet zo'n fan van IBM? De joden denk ook niet in 1940-1945 wand door hun machines konden de Duitsers in NL heel makkelijk te weten komen wie er jood was en uitgevoerd moest worden.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
erwin is naar zijn werk toe en heeft mij hier met de laptop ook wel IBM stinkpath achter gelate
dus ik weet niet waar alles hier in de kaste staat
hij heeft zijn ibook al in bestelling staatquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Niet zo'n fan van IBM? De joden denk ook niet in 1940-1945 wand door hun machines konden de Duitsers in NL heel makkelijk te weten komen wie er jood was en uitgevoerd moest worden.
Gelukkig heten de laptops levino en is het geen IBM meer
snel doorposten dus!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:40 schreef Sebasser het volgende:
TT klopt niet meer.
Dat kan ik binnen 3 minuten fixen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:55 schreef Wexy het volgende:
doorposten?
we moeten nog 3 pagina's joh!!
wie heeft er warme choco voor me???
doe wat je niet laten kanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat kan ik binnen 3 minuten fixen.
*filmpje kijkt*quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:57 schreef Wexy het volgende:
oeps das nie slim natuurlijk... nu zijn alle dames afgeleid en posten ze niet verder
snap je nou wrom ik meteen de zondagnacht al wil kijken????quote:
Ik snap jequote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:01 schreef Wexy het volgende:
[..]
snap je nou wrom ik meteen de zondagnacht al wil kijken????
Ik zat laatst in een winkel naar trouwkaarten te kijken en er staan altijd een mannetje en een vrouwtje op, of symbolen daarvan zoalsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:04 schreef Wexy het volgende:
bette en tina... toch een heerlijk stel samen.......![]()
en verrek we hebben geen bruiloftplaatje met 2 vrouwtjes......
naja dat heeft het mannetje van de dames een hoedje op... kunnen de hetero's lekker ouwehoeren over het mannetje en het vrouwtje
alles behalve 2 hoedjes is fout!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:06 schreef Noodly het volgende:
[..]
Ik zat laatst in een winkel naar trouwkaarten te kijken en er staan altijd een mannetje en een vrouwtje op, of symbolen daarvan zoals.
Ik wil een trouwkaart met 2 jurkjes of 2 hoedjes!
elke kans om Microsoft dwars te zitten wordt door Erwin met beide hande aangegrepenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:40 schreef hierissieweer het volgende:
Maar bij ibook heb je weer OSX... dus dan is het weer je hele leven aanpassen. Ik bedoel toen ik ging kijken voor een nieuwe was een Mac ook een optie, maar dan zit je weer met het gezeur dat als je documenten schrijft dat niemand ze in een windows computer kan lezen. Plus nog meer van de compatibiliteitsprobleem
wil je die kerel dan op het terras pakken?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:59 schreef hierissieweer het volgende:
is jullie het zonnetje van vandaag al opgevallen?
Nu nog een kerel en dan lekker een terrasje pikken!
Dat vind ik alleen maar om aan te juichen, maar helaas denkt niet iedereen daar zo over en dan word het dus moeilijk om bijv bestanden over te zenden enzo...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
elke kans om Microsoft dwars te zitten wordt door Erwin met beide hande aangegrepen
tis zo jammer dat jij hier niet bent stroek!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wil je die kerel dan op het terras pakken?
hier is wel zon, maar is het toch wel echt te koud voor terrasquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
tis zo jammer dat jij hier niet bent stroek!
en als het te koud is maken we het samen toch wel warm?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hier is wel zon, maar is het toch wel echt te koud voor terras
en in gedachten ben ik altijd onder handbereik
van zulke opmerkingen ga ik spontaan gloeienquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
en als het te koud is maken we het samen toch wel warm?
Hihi, zo zie je maar hoe groot je dingen zelf soms kan maken en hoe mensen je toch weer mee kunnen vallenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:56 schreef Noodly het volgende:
Middag allen![]()
Hier komt een kort puberaal verhaaltje wat ik even in dit topic moet melden:
-knip-
Jeez that was easy
Nee, hij moest naar zijn werk en ik ben sowieso niet op mijn best om half acht 's morgensquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:34 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ahh, wonderer...![]()
Hebben jullie het vanmorgen wel een beetje goedgemaakt?
En geen kater?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:35 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Het Valentijnsfeestje in K was trouwens superleuk! Vooral toen we de tent dichtgooiden en ik eindelijk aan de Tia Maria mocht- stonden om half zes nog te dansen op van die fijne oude hoe-heet-dat-Ray-Charles-achtige-meuk.
Nope - het werkt bij mij altijd fantastisch om na een uur of 4 op te staan, te ontbijten, en daarna weer naar bed te gaan. Nog 4 uur slapen en ik ben weer het haantje (is dat een spreekwoord?)quote:
Ik ken wel "het haasje zijn" en "het heertje zijn". Maar die passen hier nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:45 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Nope - het werkt bij mij altijd fantastisch om na een uur of 4 op te staan, te ontbijten, en daarna weer naar bed te gaan. Nog 4 uur slapen en ik ben weer het haantje (is dat een spreekwoord?)
Leuk! Snelwegrijden is fijnquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:38 schreef wonderer het volgende:
Dromer
Ik moet zo voor het eerst echt op de snelweg rijden...
2quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:14 schreef hierissieweer het volgende:
bij hoeveel keer achter elkaar dit lied http://nl.youtube.com/watch?v=FtpY5_HASM8&NR=1 luisteren ben je ziekelijk bezig?
LOLquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:49 schreef Wexy het volgende:
[..]
2
enne succes op de snelweg dromert!!
Nooitquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:14 schreef hierissieweer het volgende:
bij hoeveel keer achter elkaar dit lied http://nl.youtube.com/watch?v=FtpY5_HASM8&NR=1 luisteren ben je ziekelijk bezig?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:56 schreef Noodly het volgende:
Middag allen![]()
Hier komt een kort puberaal verhaaltje wat ik even in dit topic moet melden:
[...knip...]
"Oh, ok dan."
zijn de amerikaanse snelwegen niet veel rustiger?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:38 schreef wonderer het volgende:
Dromer
Ik moet zo voor het eerst echt op de snelweg rijden...
Niet rond lunchtijdquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
zijn de amerikaanse snelwegen niet veel rustiger?
bedoelde idd wonderquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet rond lunchtijd
Het ging best goed. Een keer reed ik net de oprit op, zegt Mike (instructeur) "dit is de gevaarlijkste hier in de buurt". ARGH. De invoegstrook was iets van tien meter en ik bleef te lang achterom kijken waardoor ik in de sneeuw reedEn ik reed op een andere weg bijna achterop een wagen die stilstond om af te slaan. Maar verder ging het goed, geloof ik.
Maar serieus, wie heeft die exit/entrance ramps hier bedacht?! Sommige zijn heel kort, sommigen hebben een bocht van 90 graden... levensgevaarlijk
*schep geef*quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Schatjes.
wat doet die x nu op mijn voorhoofd?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
X marks the spot?
*pascal een knal met de schep geef*quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wat doet die x nu op mijn voorhoofd?
Wexy schrijft met je mee?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:30 schreef wonderer het volgende:
Wexy, waar ben je!? Ik heb beloofd dat ik de komende twee weken 1000 woorden per dag ga schrijven in plaats van 750En ik moet nog alles voor vandaag/morgen
Neu, ze hielp me mee denken toen ik in een dipje zat.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Neu, ze hielp me mee denken toen ik in een dipje zat.
Maar jij bent ook inspirerend.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:36 schreef maedel het volgende:
en wat doe ik eigenlijk nog op?
ja vertel wat moet je hier?????quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:36 schreef maedel het volgende:
Ik wil het voor het eind van de maand afhebben, omdat ik weet dat als niemand meer meeleest en zo mijn motivatie verdwijnt. Vandaar.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:37 schreef Wexy het volgende:
ik ben hier en nee geen slapeloze nacht... ik ben wat moe..... dus ik denk dat ik over niet al te lange tijd slaap...
voel me vereerd je muse te zijn wonder
Maar hoe haal je het in je hasses om te beloven nu 1000 te gaan schrijven????
gestopt met roken?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:36 schreef maedel het volgende:
truste...quote:
Weet je wexy, je bent best lief!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:03 schreef Wexy het volgende:
hoop dat je genoeg inspiratie hebt om mijn nacht door te komen.....
en anders kun je altijd even nadenken.. wat voor onzin zou wexy uitkramen en waar zou ik dan allemaal aan gaan denken
knul en gedraag je
dit ruikt naar....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:57 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, ik ben ntuurlijk wel zo geniaal dat het er hoe dan ook wel uit was gekomenAlleen niet op tijd voor de marathon.
Omdat we gingen shoppen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:18 schreef hierissieweer het volgende:
bah, ik lig echt stinkscheten te laten, zelfs ik vind ze smerig ruiken. En ik vraag me dus af waarom ik nog alleen ben?
Al bijna een jaar geledenquote:
Nopequote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:38 schreef hierissieweer het volgende:
Goede morgen allemaal, zou stroekie komen met de koffie?
Ik zet de koffie/thee/verse jus en warme choco maar klaar, want ik heb dorst
lekkuhrquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:55 schreef maedel het volgende:
we hebben een afzuigkap!
Ik denk dat we vanavond meteen shoarma o.i.d. gaan bakken
Kreeg je ook een ontbijtje op bed?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:24 schreef Stroekie het volgende:![]()
[..]
Nope
vandaag niet
gisteravond iets te lang en iets te enthousiast met de volgede vakanteplanning bezig geweest
kortom, we werde gewekt door de ouders van Erwin aan de deur
jij las alleen afzuig en vergat de kap?quote:
ik las shoarmaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
jij las alleen afzuig en vergat de kap?
(eigenlijk meer een opmerking voor in homo bedenk ik mij nu....)
jap helaas...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:19 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik las shoarma
idd je verraad je eigen gedachten
The Cranberries zijns sowieso top! Ik mag jouw muzieksmaak welquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:39 schreef hierissieweer het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=MEaxoSMUgXI
zo'n mooi nummer he!
Dan vind je deze ook leukhttp://nl.youtube.com/watch?v=ep8UVu0bsEQ&feature=relatedquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
The Cranberries zijns sowieso top! Ik mag jouw muzieksmaak wel
Echt slechte nummers hebben ze ook niet. (vind ik dan..)quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dan vind je deze ook leukhttp://nl.youtube.com/watch?v=ep8UVu0bsEQ&feature=related
alleen jammer van de clip.
Ik vind de cranberries wel goed, heb eigenlijk geen nummer dat ik slecht vind. Al vind ik hun live cd niet zo heel prettig...
Humz... Nee hij overstijgt bijv geen dreams, ode to my family of salvation. Ik vind over het algemeen burry the hatchet en wake up and smell the coffee wat(de laatste 2) minder, maar nog steeds niet slechtquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Echt slechte nummers hebben ze ook niet. (vind ik dan..)
Ik denk dat ik zombie toch wel één van de beste nrs vind van hun..
Nope, alleen een emmer met koffie en de laptop om mail te checkenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Kreeg je ook een ontbijtje op bed?
dat hoeft toch helemaal nietquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:02 schreef maedel het volgende:
* maedel probeert een draadloos netwerk te installeren
Godgloeiende $!@^$%!! wat heb ik toch altijd ruzie met die dingen
Wat is het probleem?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:02 schreef maedel het volgende:
* maedel probeert een draadloos netwerk te installeren
Godgloeiende $!@^$%!! wat heb ik toch altijd ruzie met die dingen
de router maakt geen verbinding met internet.quote:
Ja, het modem werkt. Het punt is geloof ik dat ik niet zeker weet wat ik waar moet invullen in de invulscherm van de router zelf (dat ik overigens ook maar sporadisch opgeroepen krijg). Ik neem aan dat ik daar ergens de inloggegevens van mijn provider(@home) in moet vullen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:33 schreef wonderer het volgende:
Wachtwoord etc klopt allemaal? Kun je je PC verbinding laten maken met internet zonder de router ertussen? (ik weet dat je er zelf ook verstand van hebt, maar soms zijn die simpele dingen het eerste die je over het hoofd ziet).
Nou, dat kan ik dus niet vinden, waar ik dat moet invullenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:41 schreef Wexy het volgende:
@home?
dan moet je je cc code toch ergens in die router mikken??
dat is namelijk je gebruikersnaam op het internet van @home.
Bovendien schijnt het dat je de modem een 5 minuten uit moet hebben vanaf het moment dat je andere hardware achter je modem had hangen....
Ik ben goedquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:03 schreef maedel het volgende:
goede tip wexy![]()
ik heb al wat dingen gelezen over wat ik kan doen.
googlen met @home er bij had ik nog niet verzonnen
ik heb nu overigens gewoon verbinding met kabels hoormaar we hebben een ipod touch gekocht en daar zitten allerlei gadgets op, die alleen met wifi werken.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:49 schreef Wexy het volgende:
ik vind brard en engert dus dat kijk ik demonstratief nooit
volgens mij heb ik meer uiterlijke kenmerken van hemquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:45 schreef Noodly het volgende:
I am the only gay in the village vanavond
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij heb ik meer uiterlijke kenmerken van hem
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:45 schreef Noodly het volgende:
Ach... het ik ben vaker voor gay aangezien.. dus ik vind dat ik ook tel.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, DR34M3R, jij kan toch overal bij inblenden?
Zo'n toffe filmquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:30 schreef maedel het volgende:
Ik heb een film gekeken (Finding Neverland).
Kate Winslet
Zet hier maar neer!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:38 schreef JamesBrownie het volgende:
Van ons hebben ze nog niks gehad, dat krijgen ze op hun verjaardag.
Ze hebben het in elk geval leuk gehad en we hebben belachelijk veel taart over.
liefquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:35 schreef JamesBrownie het volgende:
Wij hebben een feestje gehad vandaag, de kindjes zijn ma en di jarig.
Ze hebben weer veel te veel kadootjes gekregen
We nemen morgen wat mee naar opa en oma, maar dan is er nog veel over.quote:
Ze worden zo verwend af en toe!quote:
Welterusten dan JBquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:44 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
We nemen morgen wat mee naar opa en oma, maar dan is er nog veel over.
Je hebt er zo weinig aan als ik het hier neer zet
Ik ga zo naar bed trouwens, moet nog steeds wat bijkomen, heb best een zware week gehad stiekem
Little britain, ik moet seizoen 3 nog zien, maar ik vind het geweldig!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:45 schreef Noodly het volgende:
Gaat dat goed tegenwoordig?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:26 schreef Wexy het volgende:
lig heerlijk op n bedje nog even wat detective op NET5 te kijken.... en dan straks mn oogjes sluiten..
wat voor een detective?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:26 schreef Wexy het volgende:
lig heerlijk op n bedje nog even wat detective op NET5 te kijken.... en dan straks mn oogjes sluiten..
das toch een hele langdradige serie... Ik moet wel vlug geboeid worden dan hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:36 schreef Wexy het volgende:
law and order
de zaterdag en zondagavond is dat heerlijk lang op tv
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
das toch een hele langdradige serie... Ik moet wel vlug geboeid worden dan hoor
jij hebt meer met vluggertjes?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
das toch een hele langdradige serie... Ik moet wel vlug geboeid worden dan hoor
Daar krijg ik andere assosiaties bij en dat wil ik liever romantisch langdurig en tederquote:
En zo hoort dat ook !quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Daar krijg ik andere assosiaties bij en dat wil ik liever romantisch langdurig en teder
Nou Annalies, heeft het liefst geen gezeur, zoals zij dat zelf noemd. Of als we met intimi zijn, hard diep en snel...quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 00:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou Annalies, heeft het liefst geen gezeur, zoals zij dat zelf noemd. Of als we met intimi zijn, hard diep en snel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |