Ik ben goedquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:03 schreef maedel het volgende:
goede tip wexy![]()
ik heb al wat dingen gelezen over wat ik kan doen.
googlen met @home er bij had ik nog niet verzonnen
ik heb nu overigens gewoon verbinding met kabels hoormaar we hebben een ipod touch gekocht en daar zitten allerlei gadgets op, die alleen met wifi werken.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:49 schreef Wexy het volgende:
ik vind brard en engert dus dat kijk ik demonstratief nooit
volgens mij heb ik meer uiterlijke kenmerken van hemquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:45 schreef Noodly het volgende:
I am the only gay in the village vanavond
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij heb ik meer uiterlijke kenmerken van hem
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:45 schreef Noodly het volgende:
Ach... het ik ben vaker voor gay aangezien.. dus ik vind dat ik ook tel.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, DR34M3R, jij kan toch overal bij inblenden?
Zo'n toffe filmquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:30 schreef maedel het volgende:
Ik heb een film gekeken (Finding Neverland).
Kate Winslet
Zet hier maar neer!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:38 schreef JamesBrownie het volgende:
Van ons hebben ze nog niks gehad, dat krijgen ze op hun verjaardag.
Ze hebben het in elk geval leuk gehad en we hebben belachelijk veel taart over.
liefquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:35 schreef JamesBrownie het volgende:
Wij hebben een feestje gehad vandaag, de kindjes zijn ma en di jarig.
Ze hebben weer veel te veel kadootjes gekregen
We nemen morgen wat mee naar opa en oma, maar dan is er nog veel over.quote:
Ze worden zo verwend af en toe!quote:
Welterusten dan JBquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:44 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
We nemen morgen wat mee naar opa en oma, maar dan is er nog veel over.
Je hebt er zo weinig aan als ik het hier neer zet
Ik ga zo naar bed trouwens, moet nog steeds wat bijkomen, heb best een zware week gehad stiekem
Little britain, ik moet seizoen 3 nog zien, maar ik vind het geweldig!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:45 schreef Noodly het volgende:
Gaat dat goed tegenwoordig?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:26 schreef Wexy het volgende:
lig heerlijk op n bedje nog even wat detective op NET5 te kijken.... en dan straks mn oogjes sluiten..
wat voor een detective?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:26 schreef Wexy het volgende:
lig heerlijk op n bedje nog even wat detective op NET5 te kijken.... en dan straks mn oogjes sluiten..
das toch een hele langdradige serie... Ik moet wel vlug geboeid worden dan hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:36 schreef Wexy het volgende:
law and order
de zaterdag en zondagavond is dat heerlijk lang op tv
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
das toch een hele langdradige serie... Ik moet wel vlug geboeid worden dan hoor
jij hebt meer met vluggertjes?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
das toch een hele langdradige serie... Ik moet wel vlug geboeid worden dan hoor
Daar krijg ik andere assosiaties bij en dat wil ik liever romantisch langdurig en tederquote:
En zo hoort dat ook !quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Daar krijg ik andere assosiaties bij en dat wil ik liever romantisch langdurig en teder
Nou Annalies, heeft het liefst geen gezeur, zoals zij dat zelf noemd. Of als we met intimi zijn, hard diep en snel...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |