2 liter water is ook geen probleem.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:31 schreef Wexy het volgende:
pcies... en schijnt dat meer dan een liter water per dag ook nog goed is voor de gezondheid
Parijs, mooie stadquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
2 liter water is ook geen probleem.
dit uitzicht[ afbeelding ]
moet ik op dat uitzicht 2 liter water herkennen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
2 liter water is ook geen probleem.
dit uitzicht[ afbeelding ]
eng?quote:
Maar dan wel samen, niet alleenquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:42 schreef Wexy het volgende:
Heul mooie stad Parijs..ook echt op een dag als vandaag he
is dat een aanbod?quote:
Sorry de woensdagavond is sowieso rennen en vliegen voor mij.. en voor de rest moest ik even in een goed schema kunnen gerakenquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:13 schreef wonderer het volgende:
Wexy! Waar was je, al mijn inspiratie wegIk ben nu alweer door mijn voorraad heen en ik moet nog 300 woorden voor morgen
Niet te hard zweten!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:14 schreef wonderer het volgende:
En nu ga ik me in het zweet werken
Naja zeg ik dacht minstens dat die 2 kerels wat anders kwamen doen op valentijnsdag!quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:22 schreef wonderer het volgende:
Klopje op de deur, ik open doen, staan er ineens twee kerels voor mijn neus. De deur in de garage bleek niet op slot te zijn... Of ons tapijt schoongemaakt moest worden. Nee dus
Verkeerde straat, beetje domStond ik daar in mijn ochtendjas
Koud!
ja zeg het maar..............quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:39 schreef Noodly het volgende:
[..]
Wexy, wil je met mij de stad der liefde ontdekken?![]()
woohoo ik heb het gezegd woohoo
Waar baseer je dat op?quote:
Ga je iets speciaals doen voor valentijn?quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:56 schreef wonderer het volgende:
Zooo schoon. Gedoucht, geschoren en aangekleedLaat Brad maar komen
Mijn zwarte pannetje van de aangebrande rijst van gisteren en de vieze combinatie van prei en aardappelen vandaag. En auw.quote:
Volgende keer meer water gebruiken?quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:05 schreef Noodly het volgende:
[..]
Mijn zwarte pannetje van de aangebrande rijst van gisteren en de vieze combinatie van prei en aardappelen vandaag. En auw.
In Parijs hoef je niet te koken hoor.. gaan we wel uit etenquote:
quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:05 schreef Noodly het volgende:
[..]
Mijn zwarte pannetje van de aangebrande rijst van gisteren en de vieze combinatie van prei en aardappelen vandaag. En auw.
Nope. Maar voor het geval datquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ga je iets speciaals doen voor valentijn?
ieuw das eng!!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:10 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]
Zo krijgt "vingeren" nog een andere betekenis
Whehehe, best mooi gemaakt. Je moet echt even kijken wat er nou zo raar aan isquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:10 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]
Zo krijgt "vingeren" nog een andere betekenis
ik lust het wel hoor maar nu was het even bleghquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Volgende keer meer water gebruiken?
Sja.. en als je prei niet lust.. waarom het dan klaarmaken?
Gelukkigquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:08 schreef Wexy het volgende:
[..]
In Parijs hoef je niet te koken hoor.. gaan we wel uit eten
enne heel veel plezier vanavond wonder
Wat scheer jij zoal?quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:56 schreef wonderer het volgende:
Zooo schoon. Gedoucht, geschoren en aangekleedLaat Brad maar komen
Bijna alles.quote:
nee dat zijn heterovrouwen zodat heteromannen kutgrapjes kunnen maken over het nut van hun vrouwquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:38 schreef hierissieweer het volgende:
Ik dacht dat potten daar altijd heel erg goed in waren.... (koken he)
ja, dan moet je gewoon wat gaan schreeuwen of met dingen smijten of andere mensen uitscheldenquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:00 schreef NanKing het volgende:
Hebben jullie dat nou ook weleens dat je zomaar uit 't niets heel erg opgefokt bent?
Neh, ik probeer 't altijd zo rustig mogelijk in mijn hoofd op te lossenquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:03 schreef Noodly het volgende:
[..]
ja, dan moet je gewoon wat gaan schreeuwen of met dingen smijten of andere mensen uitscheldenmaar wel de juiste mensen want sommigen kunnen dat niet aan
Mij mag je er wel voor gebruiken.
Daarom moet je ook de juiste mensen hebben, de meesten kunnen dat niet waarderen. Ik heb eens tegen iemand gezegd dat ze dood mocht vallen terwijl ik boos was op iemand andersquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Anders ga ik dingen zeggen waar ik spijt van krijg en dingen slopen waar ik ook spijt van krijg![]()
Nee.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:00 schreef NanKing het volgende:
Hebben jullie dat nou ook weleens dat je zomaar uit 't niets heel erg opgefokt bent?
Ik kan weleens tegen mijn vriendin tekeer gaan hoor, zo uit 't nietsquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:12 schreef Noodly het volgende:
[..]
Daarom moet je ook de juiste mensen hebben, de meesten kunnen dat niet waarderen. Ik heb eens tegen iemand gezegd dat ze dood mocht vallen terwijl ik boos was op iemand andersToen was ze niet blij.
Douchen helpt ook wel inderdaad, spoel het maar van je af
We hebben nog maar een uurtje om in Parijs te komen hoor....quote:
hier hetzelfde. Alleen ben ik niet het type dat wrok koestert, ik ben voor tweede (en derde en vierde) kansen. Maar je krijgt wel steeds minder krediet als je het weer verbruit...quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:32 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb mijn gevoel aardig onder controle, als ik boos word, dan ben ik ook echt boos en zul je het waarschijnlijk voor altijd gebruikt hebben bij mij. Heb wel eens dat ik mij irriteer aan anderen, maar dan zeg ik dat ook en is het klaar. Ik ben over het algemeen wel bedeest en beheerst
een 2de kans oke als ik je enigszins mag, maar daarna is het klaar, overquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
hier hetzelfde. Alleen ben ik niet het type dat wrok koestert, ik ben voor tweede (en derde en vierde) kansen. Maar je krijgt wel steeds minder krediet als je het weer verbruit...
quick, get your suitcase!quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:40 schreef Wexy het volgende:
[..]
We hebben nog maar een uurtje om in Parijs te komen hoor....
Mag ik ook mee?quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:40 schreef Wexy het volgende:
[..]
We hebben nog maar een uurtje om in Parijs te komen hoor....
Daar hou ik je aanquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:51 schreef Wexy het volgende:
Zit in tijd 'het mooiste meisje van de klas' te kijken
dus tas pakken gaat ff nie
volgend jaar?
gaafquote:btw waarom zeg ik dat over die uitzending.. omdat ik meteen zoiets had... wauw das een lekker ding...
en verdomd ze is nog lesbisch ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |