quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dat is lief jaquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:18 schreef JamesBrownie het volgende:
Is toch lief!(die hartjes)
Mijn vriend heeft ooit, omdat ik langs zijn huis kwam als ik van mijn werk naar huis ging een heel groot rood hart uitgeknipt en voor het raam gehangen
(dat was niuet met Valentijn)
wereldverbeteraars zijn het...quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:18 schreef JamesBrownie het volgende:
Is toch lief!(die hartjes)
Mijn vriend heeft ooit, omdat ik langs zijn huis kwam als ik van mijn werk naar huis ging een heel groot rood hart uitgeknipt en voor het raam gehangen
(dat was niuet met Valentijn)
BX!!quote:
gewoon niet aan denkenquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:30 schreef NanKing het volgende:
Oh jeej ik wilde nog wel vermijden dat het valententijn is, hebben we deze TT.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:![]()
Vanavond Valentijnsfestijn in de tent waar ik werk, word zo leuk! Er zijn hoeren die niet pijpen maar kriebelen, en je kan trouwen voor een nacht, en er is poezie en gitaarjongens.... Heb er boel zin in!
klinkt erg leuk idd!quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:48 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:![]()
Vanavond Valentijnsfestijn in de tent waar ik werk, word zo leuk! Er zijn hoeren die niet pijpen maar kriebelen, en je kan trouwen voor een nacht, en er is poezie en gitaarjongens.... Heb er boel zin in!
Collega's van mij, geen hoeren hoorquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:06 schreef JamesBrownie het volgende:
Maar zijn dat dan ook hoeren of gewoon zomaar vrouwen?
En het klinkt idd wel heel leuk!
Ja, dat vroeg ik me dus af...quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:07 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Collega's van mij, geen hoeren hoor
Ïk ben er wel veel minder mee nbezig dan anders en dat vind ik best jammer, ik heb de kadootjes nog niet eens allemaal en die ik heb zijn nog niet ingepakt, normaal zou ik nu wel ongeveer klaar zijn.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:18 schreef NanKing het volgende:
Fijn dat je gelijk een behandeling krijgt. Richt je maar lekker op de verjaardag van je kindjes.
Mijn uitstrijkje was niet goed en nu moet ik naar de gynaecoloog voor verder onderzoekquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:12 schreef hierissieweer het volgende:
JB wat heb je?
Och nee das niet best joh, maar als er wat is is het beter dat je er nu achter komt dan dat het zo te laat wasquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:17 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Mijn uitstrijkje was niet goed en nu moet ik naar de gynaecoloog voor verder onderzoek
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:29 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Och nee das niet best joh, maar als er wat is is het beter dat je er nu achter komt dan dat het zo te laat was
zo'n eendenbek is toch van ijzer, lijkt me ook niet bepaald lekkerquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:32 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]![]()
Jawel, alleen uitstrijkjes en eendenbekken zijn niet bepaald favoriet
Gelukkig hebben meer vrouwen daar last van en ben ik niet de enige die daar een hekel aan heeft.
Als een gyn 'm eerst even in warm water doet, valt 't wel meequote:Op donderdag 14 februari 2008 15:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
zo'n eendenbek is toch van ijzer, lijkt me ook niet bepaald lekker
wel kinkyquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als een gyn 'm eerst even in warm water doet, valt 't wel mee.
Prettig is anders dat wel
dat is ook een leuke naam tochquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:15 schreef hierissieweer het volgende:
krijg net de tickets binnen voor parijsstonden de namen niet ingevuld
Ik wis alleen niet meer de achternaam van het vriendinnetje van Annalies. (twas een lange Spaanse naam...) Nu heet ze dus Mevr. Hierissieweer
Echt beter dat je weer goed kunt slapen en de drang naar roken?quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:28 schreef Wexy het volgende:
[..]
dat is ook een leuke naam toch
Volgens mij is mn slaappatroon weer in orde... en mn knul heeft zn eerste zwemles voor B gehad.. en blijft lekker een klein vervelend ettertje die denkt dat hij kan flierefluiten... heerlijk
Heb vanmorgen nog even in alle rust aflevering 6 van the lword seizoen 5 gekeken.. verdamd... das best lekker
kortom.. Ben Ik Weer
verkoudheid is ook over trouwens
nog steeds tijd over... en verveling natuurlijk.. je moet een heel nieuw ritme vinden na die 13/14 jaar... maar verder gaat t bovenverwachting goedquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Echt beter dat je weer goed kunt slapen en de drang naar roken?
op de momenten dat je normaal zou gaan roken bewust iets gaan doen wat afleid hiervanquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:48 schreef Wexy het volgende:
[..]
nog steeds tijd over... en verveling natuurlijk.. je moet een heel nieuw ritme vinden na die 13/14 jaar... maar verder gaat t bovenverwachting goed
ja dat was ook niet zo makkelijk..... want het afleiden werd etenquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
op de momenten dat je normaal zou gaan roken bewust iets gaan doen wat afleid hiervan
Wou dat ik kon stoppen met eten. Maar waterslokjes nemen is een goede afleiding! want je hebt gewoon het gevoel dat je wat naar je mond kan brengenquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:06 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja dat was ook niet zo makkelijk..... want het afleiden werd eten
dus daar ben ik ook maar mee gestopt... (met afleidingseten dan he.. niet met algeheel eten natuurlijk)
Heb nu een fles water bij de hand en daaruit drinken en drinken en drinken.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |