erwin is naar zijn werk toe en heeft mij hier met de laptop ook wel IBM stinkpath achter gelatequote:
Niet zo'n fan van IBM? De joden denk ook niet in 1940-1945 wand door hun machines konden de Duitsers in NL heel makkelijk te weten komen wie er jood was en uitgevoerd moest worden.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
erwin is naar zijn werk toe en heeft mij hier met de laptop ook wel IBM stinkpath achter gelate
dus ik weet niet waar alles hier in de kaste staat
hij heeft zijn ibook al in bestelling staatquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Niet zo'n fan van IBM? De joden denk ook niet in 1940-1945 wand door hun machines konden de Duitsers in NL heel makkelijk te weten komen wie er jood was en uitgevoerd moest worden.
Gelukkig heten de laptops levino en is het geen IBM meer
snel doorposten dus!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:40 schreef Sebasser het volgende:
TT klopt niet meer.
Dat kan ik binnen 3 minuten fixen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:55 schreef Wexy het volgende:
doorposten?
we moeten nog 3 pagina's joh!!
wie heeft er warme choco voor me???
doe wat je niet laten kanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat kan ik binnen 3 minuten fixen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |