heul nietquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:00 schreef hierissieweer het volgende:
een stukke gaydar is niet best, moet je laten fixen. Ff een draadje goed vastzetten waarschijnlijk. Ach wat doe ik technisch, dat weten jullie lesbotjes beter als wij homo's

verlaat mij maar!quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:02 schreef Noodly het volgende:
[..]
heul niet
Ik ga naar de Lollipop kijken of t daar leuk is

quote:

aangezien je niet meer teruggeweest bent hier.. war het gezelligquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:02 schreef Noodly het volgende:
[..]
heul niet

Hoe was het?quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:02 schreef Noodly het volgende:
[..]
heul niet

quote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
aangezien je niet meer teruggeweest bent hier.. war het gezellig
Goeiemorgenquote:

Succes!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:22 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben terug van het ziekenhuis, ze hebben wat weefsel weggehaald en dat wordt nu onderzocht.

En je bied ons niks aan?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:27 schreef Stroekie het volgende:
zwaait vanachter een deens bakje koffie

erwin is naar zijn werk toe en heeft mij hier met de laptop ook wel IBM stinkpath achter gelatequote:

Niet zo'n fan van IBM? De joden denk ook niet in 1940-1945 wand door hun machines konden de Duitsers in NL heel makkelijk te weten komen wie er jood was en uitgevoerd moest worden.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
erwin is naar zijn werk toe en heeft mij hier met de laptop ook wel IBM stinkpath achter gelate
dus ik weet niet waar alles hier in de kaste staat

hij heeft zijn ibook al in bestelling staatquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Niet zo'n fan van IBM? De joden denk ook niet in 1940-1945 wand door hun machines konden de Duitsers in NL heel makkelijk te weten komen wie er jood was en uitgevoerd moest worden.
Gelukkig heten de laptops levino en is het geen IBM meer

snel doorposten dus!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:40 schreef Sebasser het volgende:
TT klopt niet meer.

Dat kan ik binnen 3 minuten fixen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:55 schreef Wexy het volgende:
doorposten?
we moeten nog 3 pagina's joh!!
wie heeft er warme choco voor me???

doe wat je niet laten kanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat kan ik binnen 3 minuten fixen.

*filmpje kijkt*quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:57 schreef Wexy het volgende:
oeps das nie slim natuurlijk... nu zijn alle dames afgeleid en posten ze niet verder

snap je nou wrom ik meteen de zondagnacht al wil kijken????quote:

Ik snap jequote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:01 schreef Wexy het volgende:
[..]
snap je nou wrom ik meteen de zondagnacht al wil kijken????

Ik zat laatst in een winkel naar trouwkaarten te kijken en er staan altijd een mannetje en een vrouwtje op, of symbolen daarvan zoalsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:04 schreef Wexy het volgende:
bette en tina... toch een heerlijk stel samen.......
en verrek we hebben geen bruiloftplaatje met 2 vrouwtjes......
naja dat heeft het mannetje van de dames een hoedje op... kunnen de hetero's lekker ouwehoeren over het mannetje en het vrouwtje
 .
 .  

alles behalve 2 hoedjes is fout!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:06 schreef Noodly het volgende:
[..]
Ik zat laatst in een winkel naar trouwkaarten te kijken en er staan altijd een mannetje en een vrouwtje op, of symbolen daarvan zoals.
Ik wil een trouwkaart met 2 jurkjes of 2 hoedjes!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |