ja vertel wat moet je hier?????quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:36 schreef maedel het volgende:
en wat doe ik eigenlijk nog op?
Ik wil het voor het eind van de maand afhebben, omdat ik weet dat als niemand meer meeleest en zo mijn motivatie verdwijnt. Vandaar.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:37 schreef Wexy het volgende:
ik ben hier en nee geen slapeloze nacht... ik ben wat moe..... dus ik denk dat ik over niet al te lange tijd slaap...
voel me vereerd je muse te zijn wonder
Maar hoe haal je het in je hasses om te beloven nu 1000 te gaan schrijven????
gestopt met roken?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:36 schreef maedel het volgende:
en wat doe ik eigenlijk nog op?
truste...quote:
Weet je wexy, je bent best lief!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:03 schreef Wexy het volgende:
hoop dat je genoeg inspiratie hebt om mijn nacht door te komen.....
en anders kun je altijd even nadenken.. wat voor onzin zou wexy uitkramen en waar zou ik dan allemaal aan gaan denken
knul en gedraag je
dit ruikt naar....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:57 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, ik ben ntuurlijk wel zo geniaal dat het er hoe dan ook wel uit was gekomenAlleen niet op tijd voor de marathon.
Omdat we gingen shoppen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:18 schreef hierissieweer het volgende:
bah, ik lig echt stinkscheten te laten, zelfs ik vind ze smerig ruiken. En ik vraag me dus af waarom ik nog alleen ben?
Al bijna een jaar geledenquote:
Nopequote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:38 schreef hierissieweer het volgende:
Goede morgen allemaal, zou stroekie komen met de koffie?
Ik zet de koffie/thee/verse jus en warme choco maar klaar, want ik heb dorst
lekkuhrquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:55 schreef maedel het volgende:
we hebben een afzuigkap!
Ik denk dat we vanavond meteen shoarma o.i.d. gaan bakken
Kreeg je ook een ontbijtje op bed?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:24 schreef Stroekie het volgende:![]()
[..]
Nope
vandaag niet
gisteravond iets te lang en iets te enthousiast met de volgede vakanteplanning bezig geweest
kortom, we werde gewekt door de ouders van Erwin aan de deur
jij las alleen afzuig en vergat de kap?quote:
ik las shoarmaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
jij las alleen afzuig en vergat de kap?
(eigenlijk meer een opmerking voor in homo bedenk ik mij nu....)
jap helaas...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:19 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik las shoarma
idd je verraad je eigen gedachten
The Cranberries zijns sowieso top! Ik mag jouw muzieksmaak welquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:39 schreef hierissieweer het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=MEaxoSMUgXI
zo'n mooi nummer he!
Dan vind je deze ook leukhttp://nl.youtube.com/watch?v=ep8UVu0bsEQ&feature=relatedquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
The Cranberries zijns sowieso top! Ik mag jouw muzieksmaak wel
Echt slechte nummers hebben ze ook niet. (vind ik dan..)quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dan vind je deze ook leukhttp://nl.youtube.com/watch?v=ep8UVu0bsEQ&feature=related
alleen jammer van de clip.
Ik vind de cranberries wel goed, heb eigenlijk geen nummer dat ik slecht vind. Al vind ik hun live cd niet zo heel prettig...
Humz... Nee hij overstijgt bijv geen dreams, ode to my family of salvation. Ik vind over het algemeen burry the hatchet en wake up and smell the coffee wat(de laatste 2) minder, maar nog steeds niet slechtquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Echt slechte nummers hebben ze ook niet. (vind ik dan..)
Ik denk dat ik zombie toch wel één van de beste nrs vind van hun..
Nope, alleen een emmer met koffie en de laptop om mail te checkenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Kreeg je ook een ontbijtje op bed?
dat hoeft toch helemaal nietquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:02 schreef maedel het volgende:
* maedel probeert een draadloos netwerk te installeren
Godgloeiende $!@^$%!! wat heb ik toch altijd ruzie met die dingen
Wat is het probleem?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:02 schreef maedel het volgende:
* maedel probeert een draadloos netwerk te installeren
Godgloeiende $!@^$%!! wat heb ik toch altijd ruzie met die dingen
de router maakt geen verbinding met internet.quote:
Ja, het modem werkt. Het punt is geloof ik dat ik niet zeker weet wat ik waar moet invullen in de invulscherm van de router zelf (dat ik overigens ook maar sporadisch opgeroepen krijg). Ik neem aan dat ik daar ergens de inloggegevens van mijn provider(@home) in moet vullen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:33 schreef wonderer het volgende:
Wachtwoord etc klopt allemaal? Kun je je PC verbinding laten maken met internet zonder de router ertussen? (ik weet dat je er zelf ook verstand van hebt, maar soms zijn die simpele dingen het eerste die je over het hoofd ziet).
Nou, dat kan ik dus niet vinden, waar ik dat moet invullenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:41 schreef Wexy het volgende:
@home?
dan moet je je cc code toch ergens in die router mikken??
dat is namelijk je gebruikersnaam op het internet van @home.
Bovendien schijnt het dat je de modem een 5 minuten uit moet hebben vanaf het moment dat je andere hardware achter je modem had hangen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |