elke kans om Microsoft dwars te zitten wordt door Erwin met beide hande aangegrepenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:40 schreef hierissieweer het volgende:
Maar bij ibook heb je weer OSX... dus dan is het weer je hele leven aanpassen. Ik bedoel toen ik ging kijken voor een nieuwe was een Mac ook een optie, maar dan zit je weer met het gezeur dat als je documenten schrijft dat niemand ze in een windows computer kan lezen. Plus nog meer van de compatibiliteitsprobleem
wil je die kerel dan op het terras pakken?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:59 schreef hierissieweer het volgende:
is jullie het zonnetje van vandaag al opgevallen?
Nu nog een kerel en dan lekker een terrasje pikken!
Dat vind ik alleen maar om aan te juichen, maar helaas denkt niet iedereen daar zo over en dan word het dus moeilijk om bijv bestanden over te zenden enzo...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
elke kans om Microsoft dwars te zitten wordt door Erwin met beide hande aangegrepen
tis zo jammer dat jij hier niet bent stroek!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wil je die kerel dan op het terras pakken?
hier is wel zon, maar is het toch wel echt te koud voor terrasquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
tis zo jammer dat jij hier niet bent stroek!
en als het te koud is maken we het samen toch wel warm?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hier is wel zon, maar is het toch wel echt te koud voor terras
en in gedachten ben ik altijd onder handbereik
van zulke opmerkingen ga ik spontaan gloeienquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
en als het te koud is maken we het samen toch wel warm?
Hihi, zo zie je maar hoe groot je dingen zelf soms kan maken en hoe mensen je toch weer mee kunnen vallenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:56 schreef Noodly het volgende:
Middag allen![]()
Hier komt een kort puberaal verhaaltje wat ik even in dit topic moet melden:
-knip-
Jeez that was easy
Nee, hij moest naar zijn werk en ik ben sowieso niet op mijn best om half acht 's morgensquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:34 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ahh, wonderer...![]()
Hebben jullie het vanmorgen wel een beetje goedgemaakt?
En geen kater?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:35 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Het Valentijnsfeestje in K was trouwens superleuk! Vooral toen we de tent dichtgooiden en ik eindelijk aan de Tia Maria mocht- stonden om half zes nog te dansen op van die fijne oude hoe-heet-dat-Ray-Charles-achtige-meuk.
Nope - het werkt bij mij altijd fantastisch om na een uur of 4 op te staan, te ontbijten, en daarna weer naar bed te gaan. Nog 4 uur slapen en ik ben weer het haantje (is dat een spreekwoord?)quote:
Ik ken wel "het haasje zijn" en "het heertje zijn". Maar die passen hier nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:45 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Nope - het werkt bij mij altijd fantastisch om na een uur of 4 op te staan, te ontbijten, en daarna weer naar bed te gaan. Nog 4 uur slapen en ik ben weer het haantje (is dat een spreekwoord?)
Leuk! Snelwegrijden is fijnquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:38 schreef wonderer het volgende:
Dromer
Ik moet zo voor het eerst echt op de snelweg rijden...
2quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:14 schreef hierissieweer het volgende:
bij hoeveel keer achter elkaar dit lied http://nl.youtube.com/watch?v=FtpY5_HASM8&NR=1 luisteren ben je ziekelijk bezig?
LOLquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:49 schreef Wexy het volgende:
[..]
2
enne succes op de snelweg dromert!!
Nooitquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:14 schreef hierissieweer het volgende:
bij hoeveel keer achter elkaar dit lied http://nl.youtube.com/watch?v=FtpY5_HASM8&NR=1 luisteren ben je ziekelijk bezig?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:56 schreef Noodly het volgende:
Middag allen![]()
Hier komt een kort puberaal verhaaltje wat ik even in dit topic moet melden:
[...knip...]
"Oh, ok dan."
zijn de amerikaanse snelwegen niet veel rustiger?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:38 schreef wonderer het volgende:
Dromer
Ik moet zo voor het eerst echt op de snelweg rijden...
Niet rond lunchtijdquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
zijn de amerikaanse snelwegen niet veel rustiger?
bedoelde idd wonderquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet rond lunchtijd
Het ging best goed. Een keer reed ik net de oprit op, zegt Mike (instructeur) "dit is de gevaarlijkste hier in de buurt". ARGH. De invoegstrook was iets van tien meter en ik bleef te lang achterom kijken waardoor ik in de sneeuw reedEn ik reed op een andere weg bijna achterop een wagen die stilstond om af te slaan. Maar verder ging het goed, geloof ik.
Maar serieus, wie heeft die exit/entrance ramps hier bedacht?! Sommige zijn heel kort, sommigen hebben een bocht van 90 graden... levensgevaarlijk
*schep geef*quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Schatjes.
wat doet die x nu op mijn voorhoofd?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
X marks the spot?
*pascal een knal met de schep geef*quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wat doet die x nu op mijn voorhoofd?
Wexy schrijft met je mee?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:30 schreef wonderer het volgende:
Wexy, waar ben je!? Ik heb beloofd dat ik de komende twee weken 1000 woorden per dag ga schrijven in plaats van 750En ik moet nog alles voor vandaag/morgen
Neu, ze hielp me mee denken toen ik in een dipje zat.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Neu, ze hielp me mee denken toen ik in een dipje zat.
Maar jij bent ook inspirerend.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:36 schreef maedel het volgende:
en wat doe ik eigenlijk nog op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |