abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 juni 2008 @ 17:54:15 #1
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59095537
Welkom in dit Lesbeau-topic!

Wil je weten waar we het in het vorige topic over hadden, klik dan even hier:

Wie zijn de [Lesbeau]'s?
quote:
     Dr34M3R
      Dr34m3r is geen saaie boekhouder en houdt van mensen, dromen en
      knuffelen. Ook van lezen, en lol maken met vrienden en/of haar kids. Bijna
      altijd goede zin, een luisterend oor en een dikke knuffel in de aanbieding.
quote:
      Fille.des.Fleurs
      Ook lief
quote:
      hierissieweer
      spiritueel jong nieuwsgierig ding zoekt verdieping. Heeft het land aan
      uiterlijk vertoon. Met z'n birckenstocks huppelt hij door het leven recht op
      de armen van zijn stille liefde af
quote:
      JamesBrownie
      Ook lief
quote:
      Maedel
      Reltommy. Relt en zweeft voornamelijk in TRU, maar ook elders is ze niet
      te beroerd om de barricaden op te gaan. Verder best een stabiel type. Al
      eeuwig samenwonend met Mrs. Maedel. Houdt van klussen en kleuren.
quote:
      NanKing
      Topic-moeder
quote:
      Noodly
      Ook lief
quote:
      Sebasser

quote:
     Soapie
      Lief meisje
quote:
      Stroekie
      Topic-opa. Loopt hier al vanaf het begin af aan rond. Mag graag reizen maar
      zonder begeleiding tuimelt hij van de ene stroekblunder in de andere.
      Maar hij is altijd wel weer bereid om die hier met jullie te delen
quote:
      Tha_Erik
      Knuffelhomo. Kunstzinnig, verstandig en gevoelig, heeft voor iedereen een
      lief woord over maar kan ook de valse nicht uithangen. Houdt van Mika,
      rose en klarinet
quote:
      Wexy
      Topic-newby. Een puber vol onzin met een klein hartje.
quote:
      wonderer
      Topic-weirdo. Woont in Amerika, schrijft boeken over homo's en kan best
      bot uit de hoek komen, maar ook lief zijn als het moet. wonderer houdt
      niet van kou maar wel van mooie boeken en dito films
Waarom staan jullie tegenwoordig in GC en niet meer in ONZ?
Na ruim honderd topics hebben we besloten dat we helemaal geen onzin praten! We praten juist over hele serieuze dingen en daarom zijn we naar GC verhuisd.

Is dit het topic om je vibo collectie te tonen?
Jouw vibo-collectie is vast wel een eigen topic waard. Linkjes daarnaartoe zijn natuurlijk wel welkom

Ik wil wel meer dan alleen linkjes naar vibo-collecties plaatsen... wat kan ik hier dan wel posten?
Vanalles waar je het met je vrienden in de kroeg ook over zou hebben. Praat gezellig mee, leer leuke mensen kennen en het bier moet je er maar bij denken

Ik wil alles weten over hoe lesbeaux seksen, kan ik dat hier vragen?
Voor vragen omtrent (vrouwelijke) homoseksualiteit kun je hier terecht: SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo # 18

Ik ben vrouw maar wel hetero, ben ik hier welkom?
Tuurlijk!

Ik ben bi, ben ik hier ook welkom?
Tuurlijk!

Ik ben man, ben ik hier welkom?
Tuurlijk!

Ik kom hier mijn penis aanbieden, die hebben jullie duidelijk nodig!
Sorry dat we je fantasie uit elkaar laten spatten, maar lesbeaus zijn niet lesbeau omdat ze de juiste man nog niet zijn tegengekomen. Dat is een fabeltje. Oneerbare voorstellen hou je dus liever voor je.

Wie zijn hier dan NIET welkom?
Trollen, flamers, pubers die hier alleen komen op keihard POT te roepen, je kunt zelf vast nog wel wat voorbeelden verzinnen. Houd het gewoon gezellig. En bedenk wel dat een enkele post betekent dat het topic voor eeuwig in je MyAT staat

Lesbeau? Dat schrijven ze toch op GeenStijl zo? Gejat?
Nee De term Lesbeau is niet door GS bedacht maar werd al veel eerder gebruikt. Het blad Zij aan Zij (lesbeaublad) hanteerde deze schrijfwijze in ieder geval al in 2001. Artikel over de Miss Lesbeau verkiezing 2001. De website Geen Stijl bestond toen nog helemaal niet.

Wie maakt het volgende topic?
De tommy die de laatste post doet, maakt ook het nieuwe topic, met behulp van deze OP.

Ik wil ook in de OP! Bij wie moet ik wezen?
Stuur wonderer een PB. Ook voor aanpassingen aan de huidige OP moet je bij wonderer zijn.
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_59095548
Fipo
ijs_beer fan!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:00:17 #3
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59095648
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 17:54 schreef NanKing het volgende:
Fipo
dankjewel voor nummer 301
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_59095670
Altijd handig voor mensen die 't topic niet zo snel terug kunnen vinden
ijs_beer fan!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:05:58 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59095758
* Viking84 mist zichzelf in de OP .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:06:41 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59095768
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:01 schreef NanKing het volgende:
Altijd handig voor mensen die 't topic niet zo snel terug kunnen vinden
Je zult eens moeten zoeken!
Niet meer actief op Fok!
pi_59095783
Stuur Wonderer een PB .
ijs_beer fan!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 19:11:49 #8
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_59097240
Mijn punt was dus niet om transseksuelen op een hoop te gooien met lesbo's (want dat klopt inderdaad, het is iets heel anders), maar ik was benieuwd hoe belangrijk dat vrouwenlichaam dus was.

En ik kan me best voorstellen dat een trans het even meldt. Sommigen zijn gewoon heel blij dat ze eindelijk zichzelf kunnen zijn. Je hebt ook homo's (m/v) die het graag aan iedereen laten weten, zeker als ze na lange tijd net uit de kast zijn.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 3 juni 2008 @ 19:36:30 #9
71919 wonderer
pi_59097907
*MAG kijk*
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  dinsdag 3 juni 2008 @ 19:38:51 #10
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59097982
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 19:11 schreef wonderer het volgende:
Mijn punt was dus niet om transseksuelen op een hoop te gooien met lesbo's (want dat klopt inderdaad, het is iets heel anders), maar ik was benieuwd hoe belangrijk dat vrouwenlichaam dus was.
Nou, dat ik dat zei had ook vooral te maken met het punt dat ze alle afwijkende sexualteiten dan maar bij elkaar gooien. En dat ik dat jammer vind. Een trans is geen lesbo, maar andersom ook niet dus
quote:
En ik kan me best voorstellen dat een trans het even meldt. Sommigen zijn gewoon heel blij dat ze eindelijk zichzelf kunnen zijn. Je hebt ook homo's (m/v) die het graag aan iedereen laten weten, zeker als ze na lange tijd net uit de kast zijn.
Jup, maar als je de 35 gepasseerd bent, dan is dat toch echt heel anders eigenlijk dan dat je rond de 20 bent.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  dinsdag 3 juni 2008 @ 19:51:13 #11
71919 wonderer
pi_59098309
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 19:38 schreef maedel het volgende:

[..]

Nou, dat ik dat zei had ook vooral te maken met het punt dat ze alle afwijkende sexualteiten dan maar bij elkaar gooien. En dat ik dat jammer vind. Een trans is geen lesbo, maar andersom ook niet dus
Da's wel waar ja, mensen lijken niet echt te beseffen dat transseksualiteit niets met geaardheid te maken heeft. Maar de groep transgenders is dan weer niet echt groot genoeg voor hun eigen groepjes en vanwege het verwantschap door het uitgekotst worden door de maatschappij krijg je vaak van die GLBT dingen.
quote:
Jup, maar als je de 35 gepasseerd bent, dan is dat toch echt heel anders eigenlijk dan dat je rond de 20 bent.
Niet als je TS bent... het kan best zijn dat die Jeanette nog maar heel kort "klaar" was. Niet iedereen begint het proces op z'n 16e.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:23:04 #12
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59099146
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 19:51 schreef wonderer het volgende:

[..]

Da's wel waar ja, mensen lijken niet echt te beseffen dat transseksualiteit niets met geaardheid te maken heeft. Maar de groep transgenders is dan weer niet echt groot genoeg voor hun eigen groepjes en vanwege het verwantschap door het uitgekotst worden door de maatschappij krijg je vaak van die GLBT dingen.
[..]
Ja, en daar baal ik dus eigenlijk onderhand best wel van. Want ik als huis-tuin-en-keuken-pot wordt dus wel op één hoop gegooid met allerlei mensen waar ik nul raakvlak mee heb
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:38:27 #13
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59099570
teeeeveeeepeeee
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:40:57 #14
71919 wonderer
pi_59099651
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 20:23 schreef maedel het volgende:

[..]

Ja, en daar baal ik dus eigenlijk onderhand best wel van. Want ik als huis-tuin-en-keuken-pot wordt dus wel op één hoop gegooid met allerlei mensen waar ik nul raakvlak mee heb
Denk je dat transseksuelen het leuk vinden om te horen "ach joh, je bent gewoon pot/flikker, zeik niet zo"?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:42:12 #15
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59099675
wat is er gebeurd in het vorige topic eigenlijk? Het is ineens zo hard gegaan!
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:42:51 #16
71919 wonderer
pi_59099690
Lees terug, zou ik zeggen
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:47:49 #17
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59099859
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 20:40 schreef wonderer het volgende:

[..]

Denk je dat transseksuelen het leuk vinden om te horen "ach joh, je bent gewoon pot/flikker, zeik niet zo"?
Ja, weet je, als ik heel eerlijk ben, ik heb affiniteit met potten. Niet met transseksuelen.
Dus, als ik naar een potten evenement ga, dan ga ik naar een potten evenement en niet naar een afwijkende seksualiteiten evenement.
Waarmee ik alleen maar wil zeggen, dat men wel de neiging heeft om alles dat niet hetero is op één hoop te mikken. En dat is fout, en daar heb ik als pot ook helemaal geen behoefte aan.

Wat niet wil zeggen dat ik me niet kan inleven in dat het lastig is om transseksueel te zijn. Het heeft alleen helemaal niks met lesbo te maken. En, als we dat zelf als groep al niet uit elkaar houden, waarom zou de buitenwereld dat dan wel doen?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:47:50 #18
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59099861

daar benn ik mee bezig
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:51:12 #19
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59099958
Ik hoop wel dat duidelijk is, dat ik persoonlijk niet vind dat transseksualiteit een afwijkende seksualiteit is.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:51:36 #20
71919 wonderer
pi_59099969
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 20:47 schreef maedel het volgende:

[..]

Ja, weet je, als ik heel eerlijk ben, ik heb affiniteit met potten. Niet met transseksuelen.
Dus, als ik naar een potten evenement ga, dan ga ik naar een potten evenement en niet naar een afwijkende seksualiteiten evenement.
Waarmee ik alleen maar wil zeggen, dat men wel de neiging heeft om alles dat niet hetero is op één hoop te mikken. En dat is fout, en daar heb ik als pot ook helemaal geen behoefte aan.

Wat niet wil zeggen dat ik me niet kan inleven in dat het lastig is om transseksueel te zijn. Het heeft alleen helemaal niks met lesbo te maken. En, als we dat zelf als groep al niet uit elkaar houden, waarom zou de buitenwereld dat dan wel doen?
Je hebt affiniteit met vrouwen die op vrouwen vallen. Daar kunnen ook vrouwen bij zitten die als man geboren zijn.

Daarnaast is het gros van de transseksuelen in hun brongeslacht homoseksueel, ook al voelen ze dat zelf niet zo. Of juist andersom (zoals ik).

Veel transseksuelen denken eerst dat ze homo zijn.

Maar ik begrijp dat je net zo min als een hetero zit te wachten op de verhalen. Net zoals waarschijnlijk hetero's geen behoefte hebben aan verhalen over gelijkslachtige liefde, tenzij om enige nieuwsgierigheid en sensatielust te bevredigen.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:56:17 #21
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59100114
* DR34M3R heet Backtrack van harte welkom
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:00:43 #22
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59100258
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 20:51 schreef wonderer het volgende:

[..]

Je hebt affiniteit met vrouwen die op vrouwen vallen. Daar kunnen ook vrouwen bij zitten die als man geboren zijn.

Daarnaast is het gros van de transseksuelen in hun brongeslacht homoseksueel, ook al voelen ze dat zelf niet zo. Of juist andersom (zoals ik).

Veel transseksuelen denken eerst dat ze homo zijn.

Maar ik begrijp dat je net zo min als een hetero zit te wachten op de verhalen. Net zoals waarschijnlijk hetero's geen behoefte hebben aan verhalen over gelijkslachtige liefde, tenzij om enige nieuwsgierigheid en sensatielust te bevredigen.
Of gewoon omdat liefde tussen twee mensen per definitie mooi is. In welk hokje je het ook zou willen stoppen
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:08:54 #23
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59100454
Oh, help... ben ik nu een topickiller?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:14:18 #24
71919 wonderer
pi_59100637
Nee hoor, maar ik zit nog steeds het MAG te kijken en ik weet verder ook niet meer wat ik moet zeggen. Ik hoop zo dat Wim gewonnen heeft...
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:18:38 #25
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_59100793
Oh, ik heb vandaag inside information gehad dat ik de wedstrijd gewonnen heb!

(weet je nog wel... die van de cd-titel )

Alleen.. ze zijn blijkbaar niet tevreden over de kwaliteit en gaan het opnieuw opnemen blijkbaar. Maar ik heb al een leuk idee voor het optreden dat ik gewoonnen zou hebben... eens aan mijn tante vragen of het uitkomt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')