SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okquote:Op donderdag 11 november 2010 15:58 schreef Brittie het volgende:
Geen clowns, wel XboxenIk heb ook een X360. Dusse, als je je ooit nog aan Black Ops waagt moet je me maar ff aan de Friendslist van je vriendin toevoegen
.
Tuurlijkquote:Op donderdag 11 november 2010 16:02 schreef Avey het volgende:
[..]
Ok
Maar dan moet je wel voorzichtig met me zijn, ik ben noob
Dan moet je zeker Plants vs. Zombies en PB Winterbottom proberen. Die zijn echt de shit!quote:Op donderdag 11 november 2010 17:03 schreef Magenta het volgende:
Heb wel een Xbox 360 maar dan niet voor al die 'oorlogje-spelen' spelletjes. Vind de laagdrempelige 'even 5 minuten' Arcade spelletjes (Peggle, Feeding Frenzy, Sonic) leuker..
Geweldig spelquote:Op donderdag 11 november 2010 18:07 schreef Bakfiets. het volgende:
Lang leve torrents.Ben nu bezig met Fallout: New Vegas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
quote:Op donderdag 11 november 2010 18:08 schreef Avey het volgende:
[..]
Geweldig spelIk vond Fallout 3 beter. Leukere storyline.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Dat klopt. Zullen we samen oefenen? Dan probeer ik te knipogen en met mijn wenkbrauwen te wapperen en dan doe jij het slappe handje.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:51 schreef wonderer het volgende:
Ik moet mijn slappe handje oefenen toch?
Is goed. Eerst opwarmen he. *doet (t)rekken en (s)trekken*quote:Op donderdag 11 november 2010 18:52 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat klopt. Zullen we samen oefenen? Dan probeer ik te knipogen en met mijn wenkbrauwen te wapperen en dan doe jij het slappe handje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |