SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okquote:Op donderdag 11 november 2010 15:58 schreef Brittie het volgende:
Geen clowns, wel XboxenIk heb ook een X360. Dusse, als je je ooit nog aan Black Ops waagt moet je me maar ff aan de Friendslist van je vriendin toevoegen
.
Tuurlijkquote:Op donderdag 11 november 2010 16:02 schreef Avey het volgende:
[..]
Ok
Maar dan moet je wel voorzichtig met me zijn, ik ben noob
Dan moet je zeker Plants vs. Zombies en PB Winterbottom proberen. Die zijn echt de shit!quote:Op donderdag 11 november 2010 17:03 schreef Magenta het volgende:
Heb wel een Xbox 360 maar dan niet voor al die 'oorlogje-spelen' spelletjes. Vind de laagdrempelige 'even 5 minuten' Arcade spelletjes (Peggle, Feeding Frenzy, Sonic) leuker..
Geweldig spelquote:Op donderdag 11 november 2010 18:07 schreef Bakfiets. het volgende:
Lang leve torrents.Ben nu bezig met Fallout: New Vegas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
quote:Op donderdag 11 november 2010 18:08 schreef Avey het volgende:
[..]
Geweldig spelIk vond Fallout 3 beter. Leukere storyline.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Dat klopt. Zullen we samen oefenen? Dan probeer ik te knipogen en met mijn wenkbrauwen te wapperen en dan doe jij het slappe handje.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:51 schreef wonderer het volgende:
Ik moet mijn slappe handje oefenen toch?
Is goed. Eerst opwarmen he. *doet (t)rekken en (s)trekken*quote:Op donderdag 11 november 2010 18:52 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat klopt. Zullen we samen oefenen? Dan probeer ik te knipogen en met mijn wenkbrauwen te wapperen en dan doe jij het slappe handje.
Niet persé, maar ik vind het wel erg butch bij sommige mensen.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:03 schreef wonderer het volgende:
Is dat iets lesbo's trouwens, die wenkbrauw? Want dat kan ik ook
Oh, maar ik ben ook keibutchquote:Op donderdag 11 november 2010 19:05 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Niet persé, maar ik vind het wel erg butch bij sommige mensen.
Ik vind dat jij de volgende magquote:Op donderdag 11 november 2010 15:41 schreef skunkasaur het volgende:
Je doet het er ook om, he? Ik zat helemaal klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Ik heb m alweer aanquote:Op donderdag 11 november 2010 19:58 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, over pyjama's... Ik slaap in een pyjamabroek en een shirt als het koud is. Sneller een broek aan dan een hemd want mijn bovenlijf koelt niet zo snel af.
Hier was het ook enorm noodweer, echt gek.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:02 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik heb m alweer aan. Kom net thuis en was helemaal zeiknat geregend. Verkeerde bus gepakt naar huis, wilde ik overstappen (nog binnen schiphol rijk) begint het me te storten en onweren!! Ik was vet bang in mn uppie bij die halte in de fucking middle of nowere (langs startbaan
) en flitsen! Toen ging ik ook nog in een plas staan en kon ik m'n pump leeggieten
.
Die pyama is mn mattie nu!
Alle lampen?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:09 schreef Magenta het volgende:
Om drie uur 's middags alle lampen aan moeten doen
Oh ja, na Oh Oh Chersoquote:Op donderdag 11 november 2010 20:51 schreef Qebbel het volgende:
Vanavond komt toch Bridget Maasland op tv met dat lesbofeest?
In elke kamer waar ik moet zijn moeten ze aan bedoel ik, anders zie je echt geen steekquote:Op donderdag 11 november 2010 20:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alle lampen?Twee is toch wel genoeg?
Met dat 3Dkarton?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:29 schreef Bakfiets. het volgende:
* Bakfiets. doet gezellig haar pyjama aan.
Morgen eindpresentatie van m'n project. Zenuwachtig. Kan er een masterstudie in Barcelona mee winnen, ten waarde van ¤16.000.
Uiteindelijk toch hout gebruikt. Karton viel uit elkaar.quote:
Hoef je je voorlopig nog niet druk om te maken. Ik zit hier nog wel een tijdje. Bovendien ben ik niet zo van Barcelona.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:37 schreef Vanyel het volgende:
Succes dan. Met het hout.
Maar wel een goeie internetverbinding regelen in Barcelona straks he!
DO WANTquote:Op donderdag 11 november 2010 18:07 schreef Bakfiets. het volgende:
Lang leve torrents.Ben nu bezig met Fallout: New Vegas.
Tsja, dat weet ik nog niet. Bovendien zijn er maar twee plaatsen Barcelona te vergeven in een groepje van 5(van de rest van Nederland).quote:
Ik heb hier een laptop met intel core i5.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:11 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
DO WANT
Mijn pc kan dat niet aan
Betekent dit dat ons fietsje wel een beetje iets bijzonders heeft gedaan?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:52 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Tsja, dat weet ik nog niet. Bovendien zijn er maar twee plaatsen Barcelona te vergeven in een groepje van 5(van de rest van Nederland).
Dat weet ik nog niet. Morgen kom ik voor de jury. We vinden zelf wel dat het een superidee is.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Betekent dit dat ons fietsje wel een beetje iets bijzonders heeft gedaan?
Waarom is dat zo gek?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:53 schreef wonderer het volgende:
Ik zag iemand die een 17" laptop in de trein had...
Nou!quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:21 schreef Vanyel het volgende:
Goeiemorgen.
Wat heb ik slecht geslapen zeg. Vandaag is een spannende dag
Dat gaat mijn maatje ook doen in Frankfurt bij Nintendoquote:
schijnt dat ze er busverbindingen hebben.. maar die connecties bedoel jij vast nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:46 schreef wonderer het volgende:
Hij moet maandag beginnen en heeft nog geen woonruimte...Heeft iemand connecties in Frankfurt?
quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:02 schreef Vanyel het volgende:
Was dat fijn?
Ik heb wel iets gewonnen. Teruggestuurd naar de verloskundige, geen ziekenhuiscontroles meer
gefeliciteerd!!!!quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:02 schreef Vanyel het volgende:
Was dat fijn?
Ik heb wel iets gewonnen. Teruggestuurd naar de verloskundige, geen ziekenhuiscontroles meer
Wat is dat toch met dat beest, gemixte signalen. Blijft maar met zijn staart wapperen. Ik wordt er gewoon nerveus van.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:47 schreef Vanyel het volgende:
Ook een koddige kat en koddig Engels als bonus
Van mijn mama altijd geleerd dat dat juist een teken van irritatie was...quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:05 schreef Vanyel het volgende:
Sommige katten doen dat uit tevredenheid..
Waarom moet ik altijd zo hard om je lachen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:43 schreef Vanyel het volgende:
Ging je mama ook met haar staart wapperen als ze geïrriteerd was?
Ik zie nu schaapjes met enorm dikke wenkbrauwen voor mequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:47 schreef Vanyel het volgende:
Oh en ik moest ws net zo hard lachen om jouw wenkbrauwloze shoarma..
Zit in de familie hier.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:46 schreef Vanyel het volgende:
Misschien heb jij ook wel gewoon een heel slecht gevoel voor humor.
We hebben de BT nie eens gehaaldquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:47 schreef Brittie het volgende:
Goeiemooooorgen. Eh, bijna middag. Ik ga een etiket designen voor een fles drank, jeuj!
Qebbel, nog leuk gehad in de BT gister?
Nounee. Ik word vooral elke keer als ik omdraai wakker omdat t pijn doet, mijn neus zit de halve nacht dicht waardoor ik met een droge bakkes wakker word of door de vrouw word wakkergemaakt omdat ik snurk, ik moet 2 tot 4 keer per nacht piesen en ik lig in het algemeen gewoon minder lekker omdat mijn buik in de weg zit.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je bent al aan het nestelen?
Zeg maar, wennen aan nachtelijke voed-sessies en zulks?
Waar is dat? Nooit van gehoord... zo zie je maarquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:05 schreef Qebbel het volgende:
[..]
We hebben de BT nie eens gehaald, maar zijn in 't pakhuis geweest met wat vrienden. Was gezellig, beetje brakkig nu.
![]()
Jullie nog leuk gehad?
quote:
quote:
Jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je gaat vanzelf met je hoofd meezwaaien he
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:25 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik moet zometeen met een mexicaanse poncho aan naar een feest.
Ik snap die zin niet helemaalquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:46 schreef Vanyel het volgende:
Tering, waarom praat bridget in een pottenafl alleen met wijzen met een vent thuis die.daar komen snoepen?
Nu op rtl 5 trouwens.
Iemand heeft die als Gif gemaakt... Ik heb een minuut of twee naar de loop zitten kijken en ELKE KEER moest ik keihard lachenquote:
Heel stuitend ja.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:34 schreef Vanyel het volgende:
owja, dat is het genot van een autocorrectiefunctie op je telefoon. Het had idd wijven moeten zijn. Ze gaat naar Sin en elke vrouw die ze filmt heeft een kerel thuiszitten en komt daar om ook eens leuk kutje te likken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |