Tsja, dat weet ik nog niet. Bovendien zijn er maar twee plaatsen Barcelona te vergeven in een groepje van 5(van de rest van Nederland).quote:
Ik heb hier een laptop met intel core i5.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:11 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
DO WANT
Mijn pc kan dat niet aan
Betekent dit dat ons fietsje wel een beetje iets bijzonders heeft gedaan?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:52 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Tsja, dat weet ik nog niet. Bovendien zijn er maar twee plaatsen Barcelona te vergeven in een groepje van 5(van de rest van Nederland).
Dat weet ik nog niet. Morgen kom ik voor de jury. We vinden zelf wel dat het een superidee is.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Betekent dit dat ons fietsje wel een beetje iets bijzonders heeft gedaan?
Waarom is dat zo gek?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:53 schreef wonderer het volgende:
Ik zag iemand die een 17" laptop in de trein had...
Nou!quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:21 schreef Vanyel het volgende:
Goeiemorgen.
Wat heb ik slecht geslapen zeg. Vandaag is een spannende dag
Dat gaat mijn maatje ook doen in Frankfurt bij Nintendoquote:
schijnt dat ze er busverbindingen hebben.. maar die connecties bedoel jij vast nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:46 schreef wonderer het volgende:
Hij moet maandag beginnen en heeft nog geen woonruimte...Heeft iemand connecties in Frankfurt?
quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:02 schreef Vanyel het volgende:
Was dat fijn?
Ik heb wel iets gewonnen. Teruggestuurd naar de verloskundige, geen ziekenhuiscontroles meer
gefeliciteerd!!!!quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:02 schreef Vanyel het volgende:
Was dat fijn?
Ik heb wel iets gewonnen. Teruggestuurd naar de verloskundige, geen ziekenhuiscontroles meer
Wat is dat toch met dat beest, gemixte signalen. Blijft maar met zijn staart wapperen. Ik wordt er gewoon nerveus van.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:47 schreef Vanyel het volgende:
Ook een koddige kat en koddig Engels als bonus
Van mijn mama altijd geleerd dat dat juist een teken van irritatie was...quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:05 schreef Vanyel het volgende:
Sommige katten doen dat uit tevredenheid..
Waarom moet ik altijd zo hard om je lachen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:43 schreef Vanyel het volgende:
Ging je mama ook met haar staart wapperen als ze gerriteerd was?
Ik zie nu schaapjes met enorm dikke wenkbrauwen voor mequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:47 schreef Vanyel het volgende:
Oh en ik moest ws net zo hard lachen om jouw wenkbrauwloze shoarma..
Zit in de familie hier.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:46 schreef Vanyel het volgende:
Misschien heb jij ook wel gewoon een heel slecht gevoel voor humor.
We hebben de BT nie eens gehaaldquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:47 schreef Brittie het volgende:
Goeiemooooorgen. Eh, bijna middag. Ik ga een etiket designen voor een fles drank, jeuj!
Qebbel, nog leuk gehad in de BT gister?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |