Nounee. Ik word vooral elke keer als ik omdraai wakker omdat t pijn doet, mijn neus zit de halve nacht dicht waardoor ik met een droge bakkes wakker word of door de vrouw word wakkergemaakt omdat ik snurk, ik moet 2 tot 4 keer per nacht piesen en ik lig in het algemeen gewoon minder lekker omdat mijn buik in de weg zit.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je bent al aan het nestelen?
Zeg maar, wennen aan nachtelijke voed-sessies en zulks?
Waar is dat? Nooit van gehoord... zo zie je maarquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:05 schreef Qebbel het volgende:
[..]
We hebben de BT nie eens gehaald, maar zijn in 't pakhuis geweest met wat vrienden. Was gezellig, beetje brakkig nu.
![]()
Jullie nog leuk gehad?
quote:
quote:
Jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je gaat vanzelf met je hoofd meezwaaien he
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:25 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik moet zometeen met een mexicaanse poncho aan naar een feest.
Ik snap die zin niet helemaalquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:46 schreef Vanyel het volgende:
Tering, waarom praat bridget in een pottenafl alleen met wijzen met een vent thuis die.daar komen snoepen?
Nu op rtl 5 trouwens.
Iemand heeft die als Gif gemaakt... Ik heb een minuut of twee naar de loop zitten kijken en ELKE KEER moest ik keihard lachenquote:
Heel stuitend ja.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:34 schreef Vanyel het volgende:
owja, dat is het genot van een autocorrectiefunctie op je telefoon. Het had idd wijven moeten zijn. Ze gaat naar Sin en elke vrouw die ze filmt heeft een kerel thuiszitten en komt daar om ook eens leuk kutje te likken.
Je was er een uur geleden nogquote:
Wijsneusquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:29 schreef lezzer het volgende:
Het lijkt er op dat ik straks per boot naar de bewoonde wereld moet ofzo
http://www.nu.nl/binnenla(...)ingsgebieden-in.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |