Je was er een uur geleden nogquote:
Wijsneusquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:29 schreef lezzer het volgende:
Het lijkt er op dat ik straks per boot naar de bewoonde wereld moet ofzo
http://www.nu.nl/binnenla(...)ingsgebieden-in.html
Straks spoelt er bij jou ook een bruinvis aan...quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:29 schreef lezzer het volgende:
Het lijkt er op dat ik straks per boot naar de bewoonde wereld moet ofzo
http://www.nu.nl/binnenla(...)ingsgebieden-in.html
Dan moet ik maar vast een bassin graven. Water genoegquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Straks spoelt er bij jou ook een bruinvis aan...
Brr. Ik hoop dat het snel weer opklaart.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dan moet ik maar vast een bassin graven. Water genoeg
Wij hebben de hut wijselijk de hele dag nog niet verlaten, maar het schijnt dat alle gemeenten om ons heen vreselijke wateroverlast hebben.
Ja, da's VEELquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:43 schreef lezzer het volgende:
Het lijkt wel of het hier al 48 uur aan één stuk door regent. Vannacht ging het echt heel lang heel hard te keer.
57,1 mm regen in de afgelopen 24 uur. Zegt ons weerstation dan.
Geen idee. Het is deze keer mijn eigen familie, dus da's Brabantquote:
Ik had gisteren een Mexicaans feest. Net een wedstrijd gehad. Bonzende koppijn.quote:
Provoceren op z'n Mexicaansquote:Op zondag 14 november 2010 14:12 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik had gisteren een Mexicaans feest. Net een wedstrijd gehad. Bonzende koppijn.
De poncho bleek trouwens heel erg roze te zijn. Paste niet echt bij de rest van m'n kleren.
quote:Op zondag 14 november 2010 16:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze?
Kijk je dat programma wel eens?
Neuh, maar ik heb ooit dit fragment wel gezien.quote:
Denk je dat het op het internet beter is?quote:
Dat bedoelde ik nietquote:Op zondag 14 november 2010 22:06 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Doorzichtige roze siliconen knuppels.
quote:
Beetje politiek, beetje zeuren over ondernemers.quote:
Ik dacht dat ik geen shopper was...quote:Op maandag 15 november 2010 09:24 schreef lezzer het volgende:
In de wetenschap dat ik maar één keer m'n schoenen uittrek op zo'n dag
Jij hebt het ook?quote:Op maandag 15 november 2010 09:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik geen shopper was...
Daar is bij ons gelukkig geen twijfel over mogelijk. 12 cm lengteverschil, andere bouw en gewoonlijk heel verschillende smaak.quote:Op maandag 15 november 2010 10:36 schreef lezzer het volgende:
Dan houdt ze iets omhoog, en dan denk ik "ja, is dat nou voor jou of voor mij" en "wat is het gewenste antwoord?"
Ik ben thuis aan het werk en heb fallout nog niet aangeslingerd.quote:Op maandag 15 november 2010 11:51 schreef Brittie het volgende:
Ik wil naar huiuiuis Black Ops spelen! Zucht.
Da's knapquote:Op maandag 15 november 2010 12:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben thuis aan het werk en heb fallout nog niet aangeslingerd.
Respect voor mezelf!
Ik heb ook ontwenningsverschijnselen ..quote:Op maandag 15 november 2010 12:07 schreef Brittie het volgende:
[..]
Da's knap. Ik heb Black Ops al sinds vrijdag niet meer aangeraakt. Ik heb nu last van een soort delirium tremens
quote:Op maandag 15 november 2010 12:07 schreef Brittie het volgende:
[..]
Da's knap. Ik heb Black Ops al sinds vrijdag niet meer aangeraakt. Ik heb nu last van een soort delirium tremens
Denk post hetzelfde als wat jij achterliet in TAL.quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 09:24 schreef lezzer het volgende:
Ik zou willen dat ik dat allemaal in één dag geshopt kreeg
ik ben het na een kwartier meestal wel zat. Wat dat betreft ben ik echt net een kerel.
Mijn mrs duwt mij over het algemeen het pashok in en begint er dan van alles binnen te gooien van "pas dit ook even".
In de wetenschap dat ik maar één keer m'n schoenen uittrek op zo'n dag
quote:Op maandag 15 november 2010 15:46 schreef lezzer het volgende:
Je hebt niet toevallig blond haar een blauwe ogen en woont bij mij in huis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Leuke dingen kopen als je je kut voelt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op maandag 15 november 2010 16:38 schreef Qebbel het volgende:
Ik vind het eigenlijk best een good habbit. Beter dan je volproppen, drinken of roken.Foei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet toch zichzellef.
quote:Op maandag 15 november 2010 16:38 schreef Qebbel het volgende:
Ik vind het eigenlijk best een good habbit. Beter dan je volproppen, drinken of roken.Ik wil ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 15 november 2010 16:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik wil ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 16:48 schreef Qebbel het volgende:
[..]
NietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will![]()
I knowquote:
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!![]()
Wellest.
En met een beetje pech gaat dat nooooooit meer overOp 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
I dunno, ik heb het nooit echt begrepen dat roken. Het stinkt zo vreselijk. Mijn ouders roken allebei (mijn vader stopt zo nu en dan) en altijd als ik daar kom krijg ik last van mijn luchtwegen en meur ik de pan uit. Da's niet leuk meerquote:.
Je weet toch zichzellef.![]()
I knowquote:Op maandag 15 november 2010 16:58 schreef Vanyel het volgende:
Wellest.
En met een beetje pech gaat dat nooooooit meer over![]()
![]()
Verliefd op vriendin
Ok het kan een troll zijn etc Maar ik kies er voor om te geloven dat het echt is
And I never will![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Het is zeker lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
wrom pas 1 dec dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stop er gewoon nu al mee. Dan heb je meer kans op succes!Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hallo!
Ik kom net terug van een schooldag van 9 tot 7 met 5 tussenuren. Ondertussen met een groep naar de IKEA geweest. D'r stond een hele mooie dame in het restaurant.
Ik heb wel maar 3 uurtjes geslapen, dus zo lang houdt ik het niet meer vol.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.![]()
quote:
Niet
And I never will![]()
Haha, tja, verschil moet er zijn.quote:
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Hoe raak jij hier zo verzeild?quote:Op maandag 15 november 2010 20:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha, tja, verschil moet er zijn.
And I never will![]()
Je was ineens weg joh.quote:
''ugh''“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Weg? Ik snap het nietquote:Op maandag 15 november 2010 20:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je was ineens weg joh.
''ugh''
And I never will![]()
TAL. Nee, maar ik zag deze SC in de General, ik denk even kijken. Ik ben SC's aan het hunten, eventjes naast de pot pissen.quote:“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 20:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
TAL. Nee, maar ik zag deze SC in de General, ik denk even kijken. Ik ben SC's aan het hunten, eventjes naast de pot pissen.
Oh dat, ja die SC is stom nu.This might be a surprise but it's true
And I never will![]()
Waarom?quote:“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Ja weet ik niet, vind het saaiquote:
And I never will![]()
Dat kan gebeuren inderdaad.quote:“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Hier gaat het niet zo snel, is eigenlijk beterquote:
And I never will![]()
Jaaaa, dit topic is echt een slowchat.quote:Op maandag 15 november 2010 20:50 schreef Avey het volgende:
[..]
Hier gaat het niet zo snel, is eigenlijk beter“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Keigezellig hier
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
![]()
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: