Jij hebt het ook?quote:Op maandag 15 november 2010 09:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik geen shopper was...
Daar is bij ons gelukkig geen twijfel over mogelijk. 12 cm lengteverschil, andere bouw en gewoonlijk heel verschillende smaak.quote:Op maandag 15 november 2010 10:36 schreef lezzer het volgende:
Dan houdt ze iets omhoog, en dan denk ik "ja, is dat nou voor jou of voor mij" en "wat is het gewenste antwoord?"
Ik ben thuis aan het werk en heb fallout nog niet aangeslingerd.quote:Op maandag 15 november 2010 11:51 schreef Brittie het volgende:
Ik wil naar huiuiuis Black Ops spelen! Zucht.
Da's knapquote:Op maandag 15 november 2010 12:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben thuis aan het werk en heb fallout nog niet aangeslingerd.
Respect voor mezelf!
Ik heb ook ontwenningsverschijnselen ..quote:Op maandag 15 november 2010 12:07 schreef Brittie het volgende:
[..]
Da's knap. Ik heb Black Ops al sinds vrijdag niet meer aangeraakt. Ik heb nu last van een soort delirium tremens
quote:Op maandag 15 november 2010 12:07 schreef Brittie het volgende:
[..]
Da's knap. Ik heb Black Ops al sinds vrijdag niet meer aangeraakt. Ik heb nu last van een soort delirium tremens
Denk post hetzelfde als wat jij achterliet in TAL.quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 09:24 schreef lezzer het volgende:
Ik zou willen dat ik dat allemaal in één dag geshopt kreeg
ik ben het na een kwartier meestal wel zat. Wat dat betreft ben ik echt net een kerel.
Mijn mrs duwt mij over het algemeen het pashok in en begint er dan van alles binnen te gooien van "pas dit ook even".
In de wetenschap dat ik maar één keer m'n schoenen uittrek op zo'n dag
quote:Op maandag 15 november 2010 15:46 schreef lezzer het volgende:
Je hebt niet toevallig blond haar een blauwe ogen en woont bij mij in huis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |