quote:
We kunnen ook eerst een mini-meet doenquote:
We zitten wel erg verspreid over het land, niet? Lijkt me wel tof opzich overigens.quote:
In het midden meeten danquote:Op zondag 18 juli 2010 21:26 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
We zitten wel erg verspreid over het land, niet? Lijkt me wel tof opzich overigens.
En dat andere onderwerp?quote:
Ook yes, maar wel women only. Geen ervaring though, alleen vvm, wat eigenlijk gewoon vv was, maar die vent moest er zo nodig bij van haarquote:
quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:55 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ook yes, maar wel women only. Geen ervaring though, alleen vvm, wat eigenlijk gewoon vv was, maar die vent moest er zo nodig bij van haar![]()
.
Amsterdamse of Utrechtse grachten??quote:Op zondag 18 juli 2010 21:56 schreef Brittie het volgende:
[..]
grinnik.
Met pride meeten is niet onmogelijk, maar wel een beetje lastig...
( Net dat weekend komen medewerkers van een van onze grootste klanten naar NL, en wat wilden ze gaan doen op zaterdag? Yep, boottocht door de grachtenmaar da's toch maar naar zondag verplaatst
. Maar ja, ik moet er wel voor een deel bij zijn zowel zaterdag als zondag
![]()
)
Nicequote:Op zondag 18 juli 2010 22:00 schreef Vanyel het volgende:
Nah ik vind vvm anders helemaal niks mis mee (gebaseerd op 1 toffe ervaring, maar toch)
Amsterdamsequote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:00 schreef Vanyel het volgende:
Nah ik vind vvm anders helemaal niks mis mee (gebaseerd op 1 toffe ervaring, maar toch)
Ach, ik ben gewoon niet zo dichtgetiktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |