quote:
We kunnen ook eerst een mini-meet doenquote:
We zitten wel erg verspreid over het land, niet? Lijkt me wel tof opzich overigens.quote:
In het midden meeten danquote:Op zondag 18 juli 2010 21:26 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
We zitten wel erg verspreid over het land, niet? Lijkt me wel tof opzich overigens.
En dat andere onderwerp?quote:
Ook yes, maar wel women only. Geen ervaring though, alleen vvm, wat eigenlijk gewoon vv was, maar die vent moest er zo nodig bij van haarquote:
quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:55 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ook yes, maar wel women only. Geen ervaring though, alleen vvm, wat eigenlijk gewoon vv was, maar die vent moest er zo nodig bij van haar![]()
.
Amsterdamse of Utrechtse grachten??quote:Op zondag 18 juli 2010 21:56 schreef Brittie het volgende:
[..]
grinnik.
Met pride meeten is niet onmogelijk, maar wel een beetje lastig...
( Net dat weekend komen medewerkers van een van onze grootste klanten naar NL, en wat wilden ze gaan doen op zaterdag? Yep, boottocht door de grachtenmaar da's toch maar naar zondag verplaatst
. Maar ja, ik moet er wel voor een deel bij zijn zowel zaterdag als zondag
![]()
)
Nicequote:Op zondag 18 juli 2010 22:00 schreef Vanyel het volgende:
Nah ik vind vvm anders helemaal niks mis mee (gebaseerd op 1 toffe ervaring, maar toch)
Amsterdamsequote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:00 schreef Vanyel het volgende:
Nah ik vind vvm anders helemaal niks mis mee (gebaseerd op 1 toffe ervaring, maar toch)
Ach, ik ben gewoon niet zo dichtgetiktquote:
Mja dan moet je dus wel enigszins aangetrokken zijn tot mannen om dat een succes te laten worden denk ikquote:Op zondag 18 juli 2010 22:09 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind vvm alleen al aantrekkelijker omdat het een stuk minder complicaties meebrengt of kan brengen. Drie vrouwen is een perfect recept voor allerlei poespas.
Dat heb je dus niet altijd in de hand.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:10 schreef Avey het volgende:
En 3 vrouwen gaat prima hoor, als je zoals ik zei het maar niet te serieus neemt.
Tja als we dan toch met vooroordelen gaan strooien...quote:
Je eerste zin snap ik niet (waar zit mijn vooroordeel, ik heb het over mijn ervaring) en over de tweede zal ik het maar niet eens hebben.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:13 schreef Avey het volgende:
[..]
Tja als we dan toch met vooroordelen gaan strooien...
Die kerel wil dan natuurlijk ook 1 op 1
quote:
Dan is het maar goed dat ze die dag op zondag hebben gezet. De pride is toch zaterdag? Goede indruk krijgen de mensen dan van NLquote:Op zondag 18 juli 2010 22:02 schreef Brittie het volgende:
[..]
Amsterdamse. Lekker snugger he?
M'n baas woont in Amsterdam, vandaar. Moet het hele bedrijf bij haar thuis gaan eten enzo (tenminste, dat is geloof ik het plan
)
Dat 3 vrouwen minder goed zou werken dan 2 mannen en een vrouwquote:Op zondag 18 juli 2010 22:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je eerste zin snap ik niet (waar zit mijn vooroordeel, ik heb het over mijn ervaring)
Is dat juist niet minder zo dan? Ik bedoel 3 lesbo's lijkt mij minder complicated dan 2 bi's en een heteroman. Of ben ik nu heel bekrompen?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:19 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat 3 vrouwen minder goed zou werken dan 2 mannen en een vrouwOf dat je er meer gezeik mee zou krijgen.
Maar waarom zou je dan überhaupt een man erbij nemen?quote:Op zondag 18 juli 2010 22:22 schreef Vanyel het volgende:
Minder goed dan 2 vrouwen en 1 man. Om de simpele reden dat de vrouwen in dit geval op vrouwen vallen en emotioneel dus minder risico lopen met een man.
Niet echt hmquote:Op zondag 18 juli 2010 22:17 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ze die dag op zondag hebben gezet. De pride is toch zaterdag? Goede indruk krijgen de mensen dan van NL![]()
![]()
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:23 schreef Avey het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dan überhaupt een man erbij nemen?
Straatfeest bij vive la viequote:Op zondag 18 juli 2010 22:25 schreef Brittie het volgende:
[..]
Niet echt hm. Naja, ff kijken. Ik weet overigens ook helemaal niet waar ik wezen moet met de Pride, naar bloteriken op boten kijken trekt me niet zo. Maar leuke feestjes dan weer wel
dus als iemand nog tips heeft...
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:23 schreef Avey het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dan überhaupt een man erbij nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |