Ik woonde net een weekje op mezelf en mijn moeder kwam langs toen ik de handdoeken aan 't opvouwen was, gigantische bonje gehad omdat ik het volgens haar verkeerd deedquote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:32 schreef Vanyel het volgende:
Flauw van de dateblunder.
Helpt het niet als ie je docent uitlegt dat je lesbisch bent en dus geen echte vrouw? :p
Een fokmattie van mij vond dat ik nu een ticker in mijn sig moet en moet gaan posten in OUD. Gehoorzaam als ik ben, wierp ik van de week een blik in t zwangerschapstopic... allemaal mensen die het erover eens zijn dat hun man/vriend niet de handdoeken mag vouwen, 'want dat kan ie toch niet zoals ik het wil'. Ik geloof niet dat ik me in die heterowereld wil bewegen
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:32 schreef Vanyel het volgende:
Flauw van de dateblunder.
Helpt het niet als ie je docent uitlegt dat je lesbisch bent en dus geen echte vrouw? :p
Een fokmattie van mij vond dat ik nu een ticker in mijn sig moet en moet gaan posten in OUD. Gehoorzaam als ik ben, wierp ik van de week een blik in t zwangerschapstopic... allemaal mensen die het erover eens zijn dat hun man/vriend niet de handdoeken mag vouwen, 'want dat kan ie toch niet zoals ik het wil'. Ik geloof niet dat ik me in die heterowereld wil bewegen
Niet strijken?!?! Nog zo'n schande. Hoe durf je!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik woonde net een weekje op mezelf en mijn moeder kwam langs toen ik de handdoeken aan 't opvouwen was, gigantische bonje gehad omdat ik het volgens haar verkeerd deed. Oh ja en ik weigerde ook mijn theedoeken te strijken, blasfemie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Thnxquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Komt vast goed Qeb. Waarschijnlijk is het gewoon gezellig en leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |