Ik woonde net een weekje op mezelf en mijn moeder kwam langs toen ik de handdoeken aan 't opvouwen was, gigantische bonje gehad omdat ik het volgens haar verkeerd deedquote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:32 schreef Vanyel het volgende:
Flauw van de dateblunder.
Helpt het niet als ie je docent uitlegt dat je lesbisch bent en dus geen echte vrouw? :p
Een fokmattie van mij vond dat ik nu een ticker in mijn sig moet en moet gaan posten in OUD. Gehoorzaam als ik ben, wierp ik van de week een blik in t zwangerschapstopic... allemaal mensen die het erover eens zijn dat hun man/vriend niet de handdoeken mag vouwen, 'want dat kan ie toch niet zoals ik het wil'. Ik geloof niet dat ik me in die heterowereld wil bewegen
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:32 schreef Vanyel het volgende:
Flauw van de dateblunder.
Helpt het niet als ie je docent uitlegt dat je lesbisch bent en dus geen echte vrouw? :p
Een fokmattie van mij vond dat ik nu een ticker in mijn sig moet en moet gaan posten in OUD. Gehoorzaam als ik ben, wierp ik van de week een blik in t zwangerschapstopic... allemaal mensen die het erover eens zijn dat hun man/vriend niet de handdoeken mag vouwen, 'want dat kan ie toch niet zoals ik het wil'. Ik geloof niet dat ik me in die heterowereld wil bewegen
Niet strijken?!?! Nog zo'n schande. Hoe durf je!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik woonde net een weekje op mezelf en mijn moeder kwam langs toen ik de handdoeken aan 't opvouwen was, gigantische bonje gehad omdat ik het volgens haar verkeerd deed. Oh ja en ik weigerde ook mijn theedoeken te strijken, blasfemie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Thnxquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Komt vast goed Qeb. Waarschijnlijk is het gewoon gezellig en leuk.
Ik zit net in een spannende scenequote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zag jouw naam en ik dacht "WTF doet die nou online"
Ga maar lekker pitten hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
Ik zat te roleplayen. Wat ook wel weer neerkomt op schrijven ja, alleen dan niet aan mijn boek en niet in mijn eentje.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:34 schreef Vanyel het volgende:
Ik kreeg daar meteen stoute beelden bij, maar ik neem aan dat je zit te schrijven?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:47 schreef Blue-eyes het volgende:
Vandaag maar weer eens bewezen dat ik een echte pot ben: heb een nieuwe wastafel plus onderkast in de badkamer gemonteerd. Wat een geklooi, met afwijkende maten van de afvoer en de nieuwe kraan.
Drie keer naar de bouwmarkt geweest omdat er steeds weer een ander koppelstuk moest komen.
Denk je helemaal klaar te zijn, geen lekkages meer dus alles definitief vastgeschroeft, blijk ik het onderplankje vergeten te zijn en moet alles weer los![]()
Blue-eyes gaat morgen wel weer verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat erg
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Op welke manieren kan je handdoeken dan fout vouwen?. Dat er een kraanvogel uit komt ofzo?
Dat vragen ze hier volgens mij niet zo snel, daar houden ze niet zo van natuurlijk. Scheelt weer in de irritatie.quote:Op zondag 30 mei 2010 02:46 schreef wonderer het volgende:
Ze vroegen alweer of we de rekening gesplitst wilden betalen in het restaurant... Blijkbaar kunnen twee mannen alleen vrienden zijn als ze uit eten gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |